להיראות טוב גם בגיל 70 – מתוך ראיון ברשת א'

אתמול התארחתי ברשת א', בתוכנית "כנס בוגרים – חמישים פלוס", עם ריקי הראל ועניתי לשאלותיהן של המאזינות בנושא כירורגיה פלסטית. אחת המאזינות, אישה מקסימה ומשעשעת בת 70, התעניינה בהצערת פנים באזור העפעפיים והפה, כמו גם בהחלקת הקמטים החרושים על פניה.

כבת 70 הפרצוף שלי מלא קמטים. אני רוצה להיות יפה, להעלים את הקמטים מהעפעפיים , מסביב לפה –בקיצור, להיות חלקה ויפה. איך אתה עוזר לי בעלות מינימאלית להיות יפה?
להעלים קמטים באופן מוחלט זה בלתי אפשרי, זה איזשהו חלום שיש לנשים, כאשר הפלסטיקה יכולה לשפר ולתקן – זאת בעזרת מילוי קמטים , מתיחת העור, פילינג. אולם כאשר מדובר בקמטים החרושים עמוקות בעור, ההצלחה בנושא מוגבלת. מה שכן, אפשר לטפל בפנים ולקבל תוצאות יפות מאד כל הקשור לשיפור קו הלסת, שיפור הזווית שבין הסנטר לצוואר, סילוק עודף עור בעפעפיים וכו'.

לגבי העלות – אני פנסיונרית וזה הקושי הגדול ביותר שלנו – להיות יפה זה רק לעשירים
כיוון שאני מייצג את עצמי אני יכול לקבוע את המחירים. כשאני רואה שמישהו מתקשה יותר, אני בהחלט מתחשב בו. בנוסף, כשבאה אליי אישה בגילך, במצבך, אני מבצע לה כמה דברים שאם הייתי עושה אותם באופן נפרד הם היו עולים הרבה יותר כסף. למשל, באה אליי אישה בת 50 עם אף מעט גדול שתמיד חלמה לנתח אותו. מאחר והיא כבר הייתה על שולחן הניתוחים , עשיתי לה ניתוח אף בשליש מחיר. היא כבר שם ואני גם מעוניין , כמובן, שתהיה לה תוצאה יפה.

להיראות טוב בגיל הזהב בעזרתם של ניתוחי פיסול פנים שונים, זה אפשרי בהחלט ומאחר ועל פי רוב מבוצעים מספר שינויים על שולחן הניתוחים – גם משתלם כלכלית. לכירורגיה הפלסטית יש את הכלים הנדרשים לסייע לכך. עם זאת חשוב להבין שהניתוח לא יחליק לגמרי את כל מה שהספיק הזמן לעשות. הוא יגרום למנותחת להרגיש טוב עם עצמה לגילה, כפי שהיטיבה המאזינה לתאר זאת – "הייתי אז בת 18 חתיכה ששיגעתי את כולם, היום אני לא מתכוונת לשגע את כולם , אני רוצה להסתכל בראי ולהגיד וואלה, אני בסדר".

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​