טיפול סקולפטרה – עיבוי ומיצוק העור

טיפול סקולפטרה - לפני ואחרי

במשך שנים ניסתה הרפואה האסתטית המודרנית להתמודד עם סימני הגיל באזור הפנים – כדי להשיג הצערת פנים בצורה בטוחה, מהירה ואפקטיבית. במרפאת ד"ר אבישי וינברגר החלו לאחרונה בטיפול חדשני בחומר הנקרא סקולפטרה (Sculptra) שמצליח להוביל לתוצאות נהדרות בכל הנוגע להצערת הפנים. לכן, נשים וגברים יכולים ליהנות כיום מטיפול סקולפטרה להצערת הפנים, שתוצאותיו נראות לעין בתוך זמן קצר, ומבלי כאבים.

על החומר המשמש בטיפול סקולפטרה

שמו של החומר נגזר מהמילה Sculpture, שמשמעותה פיסול. הוא משמש בעשורים האחרונים לעיבוי ולמיצוק עור הפנים בעיקר בארצות הברית, לאחר שקיבל את אישור ה-FDA האמריקני בעל הסטנדרטים המחמירים. מדובר בחומצה פולי-לקטית שמסייע לאדם לייצר קולגן באזורים שבהם בוצעה ההזרקה.

לחומצה המדוברת שימושים מגוונים בתחום הרפואה האסתטית בחומרי מילוי שונים, והיא נחשבת לבטוחה, מכיוון שהיא בנויה מתרכובת המצויה בגופנו באופן טבעי. חומר המילוי סקולפטרה נספג בגוף בטבעיות וההשפעות שלו צפויות להימשך כשנתיים. זו הסיבה שנשים וגברים המעוניינים בטיפול בעל אפקט מתמשך, יותר מאשר חומצה היאלורונית, ניגשים לעבור את הטיפול. מטופלות ומטופלים רבים אף מרגישים את האפקט של טיפול סקולפטרה לאחר הטיפול הראשון.

טיפול סקולפטרה - למי זה מתאים?

ככל שהשנים עוברות, ייצור סיבי הקולגן בגופנו הולך ויורד, וכך העור שלנו מאבד מהנפח, מהעובי ומהחיוניות שלו. לכן, הטיפול מתאים בעיקר למי שמעוניינים לשפר את מרקם העור והאלסטיות שלו, בדרך כלל בעשורים הרביעי והחמישי לחיים.

ואכן, עיקר המטופלים הם מטופלות, סביב גילאי 50 ומעלה, אבל גם מי שאינם עונים לקריטריון זה, יכולים לעבור את הטיפול, לאחר ייעוץ מקדים. כמובן שהטיפול יהיה מיועד למי שמעוניינים לשפר את אסתטיות הפנים, בצורה מהירה, טבעית וקלה ככל הניתן – ובטח שלא באמצעות ניתוח.

איך מבוצע הטיפול?

בשלב הראשון תידרשו להגיע למרפאה לצורך ייעוץ ראשוני. תוכלו לשאול שאלות וכמובן לקבל את כל הפרטים לגבי הטיפול. ייערך איתכם תיאום ציפיות ויוסבר לכם על התהליך ועל האזורים שבהם תבוצע ההזרקה. כדי לתאם ציפיות באופן הטוב ביותר, נמליץ לכם להביא לייעוץ תמונות שלכם מגיל צעיר.

מדובר בסדרה בת 2 עד 4 טיפולים, במרווחים של 3-4 שבועות בין טיפול לטיפול. לפני הטיפול, יסומן האזור המיועד להזרקה בצורה יסודית על ידי הרופא, ולאחר מכן תבוצע הרדמה מקומית, כדי להקל על ההזרקה ולמנוע כאבים מהמטופל/ת. ההזרקה תבוצע באמצעות קנולה או מחט עדינה. היא אורכת כשעה ואינה מצריכה אשפוז.

ניתן לשלב טיפול Cellbooster להזרקת סקולפטרה, להעצמת אפקט הטיפול. לפרטים לחצו כאן

מה קורה בעור לאחר הטיפול?

סיימתם את הטיפול? תוכלו להמשיך בשגרה או לנסוע לביתכם, אחרי שתקבלו דף המלצות ובו הוראות ודגשים להתנהלות נכונה, כמו עיסויי פנים קצרים בימים שלאחר הטיפול, הרגעה וקירור העור והנחיות איפור. ההמלצה היא להימנע מחשיפה לשמש ככל שהדבר מתאפשר, בסמוך למועד הטיפול.

ייתכנו תופעות לוואי נקודתיות ומינוריות לאחר הטיפול, כמו נפיחות או שטפי דם. לרוב, אלה יעברו בתוך כמה יממות. אם יש צורך בטיפולים נוספים, אלו ייקבעו כחודש לאחר הטיפול שעברתם. לאורך התהליך כולו יבוצע מעקב על ידי ד"ר וינברגר וצוות המרפאה.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​