פיסול פנים ללא ניתוח

מהו פיסול פנים ללא ניתוח?

פיסול פנים הוא למעשה, מתיחת פנים ללא ניתוח והחזרה לעור הפנים מראה רענן וצעיר. מטרת הטיפול היא להחזיר לעור הפנים את הנפח שאבד לו ולהשיב למטופל אול למטופלת את תווי הפנים המודגשות כפי שהיו בצעירותם.

פיסול פנים הינה פרוצדורה ללא ניתוח, עושים שימוש באלחוש או בהרדמה מקומית בלבד, וללא צורך בניתוח. התהליך אינו מצריך זמן החלמה. משך הזמן משתנה בין מטופלת אחת לשנייה ונמשך בין 30-60 דקות. הטיפול מדגיש את תווי הפנים, במהלכו עושים שימוש בחומצה היאלורונית.

מטרת התהליך הינה שחזור הטופוגרפיה המקורית של פני המטופל:

  • מילוי קמטים
  • טשטוש מילוי קמטים
  • מילוי קמטי הבעה
  • מילוי שקעים מתחת לעיניים
  • פיסול אף
  • הדגשת לחיים, הרמת עצם הלחי
  • עיצוב קו המתאר של מתווה הפנים, כולל קו לסת וסנטר.

למה בעצם חלה הזדקנות של עור הפנים?

במשך השנים, העור מאבד באיטיות מגמישותו וחיוניותו, מתרחש אבדן של נפחים בפנים והרקמה התת עורית מדלדלת. קולגן ואלסטין הם שני חומרים שמעניקים לעור את המראה המוצק והמתוח, הם בדרך כלל מרוכזים באזורי הלחיים, הרקות והסנטר. אובדן הנפח והאלסטיות גורם גם להיווצרות של שקעים באזורי הרקות וצידי המצח ושקעים מתחת לעיניים. הסיבות לכך שונות ומגוונות ומשתנות מאדם לאדם: חשיפה ממושכת לשמש בשעות היום מאיצה מאד את הזקנות העור ואף עלולה לגרום למחלות עור שונות, קיים קשר הדוק בין עישון והזדקנות העור, זיהום סביבתי – חשיפה לחומרים כימיים שונים, שינויים הורמונאליים כדוגמת הריונות והנקות, תזונה – אחת הסיבות העיקריות להזדקנות העור היא תזונה לקויה ולא מאוזנת, תורשה וגנטיקה – אנשים מסוימים נוטים להזדקנות מהירה יותר של עור הגוף והפנים.

מהם החומרים בהם משתמשים בפיסול פנים?

ישנן מספר שיטות וחומרים לפיסול פנים:

  • שומן עצמי – הזרקת שומן עצמי היא שיטה פופולארית מאד ונחשבת לאטרקטיבית מאד כיום. בטיפול זה מזריקים כמויות זעירות של שומן אל תוך תעלות קטנות שנוצרו על ידי המחט שבעזרתה מזריקים את השומן. השומן בדרך כלל נלקח מאזור העכוז או הירכיים. מומלץ להזריק מעט שומן בצורה מדויקת. הטכניקה עצמה הינה מתוחכמת אך פשוטה במהותה: נטילה של שומן ממקום אחד בגוף והעברתו לאזור הפנים.
  • חומצות היאלרוניות – חומצה היאלורונית היא חומר דמוי ג'ל המצוי באופן טבעי ברקמות החיבור של בגוף האדם. חומצה היאלורונית יכולה לספוג מים פי 1,000 ממשקלה, מה שעוזר לספיגתה בעור הפנים.

כמה זמן מחזיק פיסול פנים?

הזמן שנדרש עד לטיפול הבא משתנה בין מטופלת למטופלת, ותלוי מאד גם בחומרים בהם משתמש הרופא. ברוב המקרים, החומצה נשארת כ-12 חודשים בקירוב עד שהיא מתחילה להתפרק.

מהו משך זמן ההחלמה?

בשונה מניתוח, ניתן לחזור לפעילות באופן מיידי, לעתים, התוצאה הסופית נראית רק לאחר מספר ימים.

במידה ואת מתעניינת בפיסול פנים ללא ניתוח, הגעת לכתובת הנכונה! רק מנתח פלסטי עם ניסיון רב וידי אומן יודע לשלב טכניקות שונות, על מנת לקבל תוצאות אופטימליות. ד”ר וינברגר הינו מהמנתחים הפלסטיים הבכירים בישראל ובעל ניסיון של למעלה משלושים שנה בתחום. ד"ר וינברגר הינו מנתח פלסטי בעל ניסיון רב שמתמחה במגוון גדול מאוד של סוגים שונים של טיפולים חדשניים המשפרים באופן דרסטי את מראה הפנים, הגוף והחזה. בשיחה זו תוכלי להתרשם מעבודתו הייחודית, יחסו הנעים והאנושי של ד"ר וינברגר. לקבלת מידע נוסף את מוזמנת להתקשר לטלפון: 077-2309324 או צרו קשר כאן.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​