מתיחת פנים בעזרת חוטים

ככל שעוברות השנים העור מאבד את גמישותו, מה שגורם לשינוי במראה הפנים וליצירת קמטים. הכלי המרכזי שבאמצעותו יכולה הרפואה הפלסטית לשוות לפנים מראה צעיר יותר, היא תהליך ניתוחי של מתיחת פנים. תהליך זה נחשב לניתוח לכל דבר, אשר במהלכו מפסלים את הפנים מחדש.

בעקבות פיתוחים טכנולוגיים של הרפואה הכירורגית והפלסטית, פותחו דרכים פחות פולשניות ויותר פשוטות, לבצע מתיחות פנים, אשר יביאו לתוצאה משביעת רצון. אחת מהדרכים הללו היא מתיחת פנים בעזרת חוטים, שנחשבת לפרוצדורה חדשנית, מפתיעה, נוחה ומורכבת פחות ממתיחת פנים באמצעות ניתוח.

מתיחת פנים בעזרת חוטים היא טכניקה שעושה שימוש בחוטים המוכרים בעולם הכירורגיה ונקראים חוטי סילואט (silhouette). חוטים אלו הם משוננים ולכן נתפסים ברקמה ומרימים אותה. החוטים מוחדרים אל עור הפנים על ידי מחטים ארוכות והדקירות הקטנות כמעט אינן מורגשות.

החוטים משפיעים על העור בצורה שמביאה לכיווץ ומתיחה שלו ואת התוצאה ניתן לראות באופן מיידי. הפרוצדורה נעשית ללא הרדמה וכמו בכל טיפול שכזה, יש לצפות לדימום קל באזורים בהם הוחדרו החוטים. התוצאות מחזיקות מעמד במשך שנה עד שנה וחצי, משום שהחוטים נספגים בעור באופן טבעי.

יתרונות מרכזיים של מתיחת פנים בעזרת חוטים:

  • הימנעות מפרוצדורה ניתוחית אשר לא מתאפשרת עבור כל אחד ואחת
  • טיפול בכל אזורי הפנים או רק בחלק מהם
  • ללא הרדמה ומינימום כאבים
  • תוצאה מיידית
  • חזרה מהירה לשגרה
  • ללא צורך בבדיקות מעבדה מקדימות
  • פרוצדורה נגישה, זמינה ופשוטה יותר
  • מתאים לגילאים צעירים יותר (40+) ובמקרים בהם נדרש רק שיפור קל

הליכים חדשים ומתוחכמים

מתיחת פנים בעזרת חוטים היא פרוצדורה שמתקדמת ומשתכללת כל הזמן, ורק לאחרונה ביקר ד"ר אבישי וינברגר בכנס סילואט שעוסק בטיפול בחוטי הסילואט, בהם עושים שימוש במהלך מתיחת הפנים. בכנס הוצגו הליכים חדשים שניתן לקיימם בעזרת חוטים כמו הרמת גבות, הרמת לחי, שיפור קו הלסת, טיפול בצוואר הקדמי ועוד, הודות לשכלול החוטים והפיכתם לפתוחים ומתוחכמים יותר.

המועמדים הטובים ביותר לפרוצדורה זו יהיו אלו שמעוניינים להימנע מניתוח, אבל בכל זאת רוצים לעבור מתיחת פנים או טיפול באזורי הפנים השונים. כמו כן, כיום ניתן לטפל בעזרת חוטים גם באזורים אחרים בגוף, כמו מתיחות של עור רופף בבטן, עור הצוואר מאחורה, ירכיים פנימיות וכדומה. תוצאות ההליך הן מיידיות ולאחר הדרכה והכנה נכונה של הרופא, המטופלים מגלים שביעות רצון גדולה מאוד. חשוב לציין כי הפרוצדורה אפשרית רק עבור אנשים שיש להם עודף עור ולא עודף עור עם שומן.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​