הרמת עפעפיים ללא ניתוח

ד"ר אבישי וינברגר מציע הרמת עפעפיים ללא ניתוח, הליך חדש שצובר תאוצה והופך פופולרי יותר ויותר. רבים מעדיפים לעבור הליך זה היות ומדובר בפרוצדורה מהירה שאינה כירורגית, ומאפשרת חזרה מיידית לפעילות יום-יומית.

תרון נוסף הוא שבהליך מסוג זה, המחירים אטרקטיביים והרבה יותר זולים מפרוצדורה ניתוחית.
יש לציין כי בטכניקת הרמת העפעפיים ללא ניתוח התוצאות פחות ארוכות טווח ולעתים יש צורך לחזור על הטיפול הזה לאחר 3 חודשים כדי להשלים אותו. פלסטיקאים לעיתים מעדיפים הליכים כירורגיים, אשר מספקים תוצאות יותר בטוחות בטווח הארוך, אך רופאים מומחים בתחום יכולים להציע לפציינטים הן את האופציה הכירורגית, והן את הטיפול ללא ניתוח.

הליך הרמת עפעפיים ללא ניתוח

ההליך מתבצע במרפאה ללא הרדמה, עם אלחוש בעזרת משחה- אמלה מיוחדת, ללא מיחושים ממשיים ונמשך כ 10-15 דקות, ולאחר מכן חוזרים לפעילות יום יומית. התוצאות מתקבלות תוך זמן קצר.
בטכניקה זו של הרמת עפעפיים ללא ניתוח, מתבצעת צריבה עדינה של רקמות עור שטחיות שגורמת לעור להתכווץ, ללא צלקת, והיא יכולה להתאים גם למקומות אחרים בפנים ובגוף.

התוצאה נבדקת לאחר מספר שבועות, ובמידת הצורך ניתן לחזור על פעולה זו בצורה עדינה יותר עד לקבלת תוצאה משביעת רצון.

מומלץ לבצע את ההליך אצל רופא מומחה לכירורגיה פלסטית, המציע מגוון טכניקות טיפוליות, ויוכל להתאים באופן אינדיבידואלי את הטכניקה הטובה ביותר עבור הפציינט.

למי מתאים הליך הרמת עפעפיים ללא פרוצדורה ניתוחית?

ההליך מתאים לאנשים הסובלים מתופעת עפעפיים נופלות, הנפוצה בעיקר בקרב גילאי 40+, אך יכולה להתרחש גם לפני. הטיפול מתאים גם לעפעפיים תחתונות וגם לאזורים אחרים בהם יש עודף עור שיכול להתכווץ כתוצאה מהטיפול הטרמי העדין.

לד"ר וינברגר מעל 3 עשורים של ניסיון בתחום הרפואה האסתטית, צרו קשר עכשיו לתיאום פגישה במרפאה.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​