עיצוב קו הלסת והסנטר

עיצוב לסת וסנטר היא שיטה אשר מיועדת לצעירים וצעירות (בד"כ עד גיל 40 או בעלי עור עבה ולא מדולדל), בעלי סנטר שמוט או סנטר כפול. עד היום אנשים רבים לא העיזו לחשוב על התיקון בגלל נושא הצלקות, אך טכניקה זו משלבת מיעוט צלקות. שיטה זו מעניקה תוצאות סופיות, מעט פחות דרמטיות בהשוואה לשיטה הקלאסית, ואולם מטפלת בדרך כלל בסוג שונה של בעיית עיצוב הפנים.

הפתרון הזה,שמציגה הרפואה האסתטית מאפשר למעשה לעצב את הפנים מחדש, כולל מתיחת צוואר, ללא ניתוח. ד"ר וינברגר עושה שימוש בחומצה היאלורונית, שבאמצעותם ניתן להרים את עצמות הלחיים, למלא את השקעים בפנים ולמעשה לשחזר ולהבהיר את קו הלסת.

איך מתבצע טיפול הדגשת ושחזור קו הלסת?

דרך חתך קטן באזור שמתחת לסנטר, באזור הלסת התחתונה והצוואר מתבצעת שאיבת שומן. לאחר שאיבת השומן מתבצע הידוק השרירים של "רצפת הפה", כך שאזור הלסת התחתונה מתחזק ונעשה ישר ומהוקצע. עודף העור מטופל ע"י "פילינג פנימי" אשר מתבצע ע"י "חימום" מדויק ומהיר של העור בצידו הפנימי, מה שגורם לו להתכווץ להתהדק על המבנה של העצם (הלסת ועצמות הפנים) וכך מתקבלות פנים מחוטבות והדוקות. החומר המוזרק לעצמות הלחיים מרים את עצם הלחי והופך אותה למודגשת. פעולה זו בעצם מרימה ומותחת את עור הפנים הנפול והופכת את העור למתוח וצעיר.

לפני ואחרי עיצוב קו הלסת והסנטר ללא ניתוח

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​