טיפול Cellbooster לעור בריא, גמיש וחיוני

סלבוסטר Cellbooster לפני ואחרי

טיפול חדש במרפאת ד"ר אבישי וינברגר: Cellbooster (סלבוסטר) להשגת עור מעוצב, זוהר וגמיש יותר, הניתן להזרקה כהשלמה לטיפולים בביוסטימולטורים, או להזרקה כחומר מילוי בפני עצמו. מדובר בחומר איכותי מאוד המיוצר בשווייץ, מאושר על ידי ה-CE ומשרד הבריאות הישראלי – ועד כה זוכה לחוות דעת מצוינות בכל העולם, הן מצד רופאים המשתמשים בו והן מצד מטופלות ומטופלים מרוצים.

Cellbooster הוא חומר המבוסס על חומצה היאלורונית מיוצבת לא מוצלבת ומכיל רכיבים אחרים, בהתאם ליישום הנדרש. לא מדובר בחומצה היאלורונית שנועדה למלא נפחים, אלא בחומצה שאינה מעניקה נפח לאזור ההזרקה. האפקט שלה הוא בעיקר על מרקם העור.

כטיפול משלים להזרקת סקולפטרה / ביוסטימולטורים אחרים

סקולפטרה הוא ביוסטימולטור שמוביל לעיבוי ולמיצוק העור – ונחשב לאחד הביוסטימולטורים המובילים בעולם כיום, המוביל לאפקט מתמשך של הצערת הפנים באמצעות ייצור קולגן טבעי. כדי ליהנות מיתרונותיו של טיפול סקולפטרה, יש לבצע את הזרקת החומר בין 2-4 פעמים. כדי להעצים את אפקט הטיפול בסקולפטרה ולהוביל לברק ולשיפור מיצוק העור, מוזרק מיד לאחריו סלבוסטר.

הזרקת סלבוסטר אפשרית גם לאחר כל טיפול בביוסטימולטור אחר, ולאו דווקא לאחר טיפול בסקולפטרה (הביוסטימולטורים מבוססים על חומצות פולילקטיות). החומצה צפויה לסייע בשיפור מרקם העור ומהווה במקרה זה טיפול משלים לזה של הביוסטימולטור.

כטיפול בפני עצמו להרמה, רענון ועיצוב העור

כפי שציינו, ניתן להשתמש ב-Cellbooster במסגרת טיפול כחומר הראשי המוזרק אל העור. במקרה זה, ניתן להתאים את סוג החומר בהתאם לטיפול המבוקש:
 
  1. הרמה – החומר יעודד ייצור של קולגן, ימצק את הדרמיס, יפחית את מראה העור הנפול, יספק לחות וישפר את זרימת הדם במקום ההזרקה
  2. מראה זוהר – שיפור גוון העור, הפחתת היפרפיגמנטציה, השבת חיוניות לעור ושיפור ההגנה הטבעית שלו, הוספת לחות לעומק הרקמה
  3. עיצוב – שיקום מבנה העור, הפחתת מצבורי שומן תת-עורי, הפחתת צלוליט, נפיחות ובצקות, תוך שיפור זרימת הדם
  4. חיזוק השיער – אחת הווריאציות של סלבוסטר מכילה נוסחה שנועדה לחזק זקיקי שיער, לשפר את צמיחת השיער ואת זרימת הדם באזור הקרקפת

צפו בתמונות לפני ואחרי

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​