ניתוח עיצוב הצוואר לגברים

ההתבגרות והזקנה משפיעים באופן ישיר על הצוואר שלנו והוא אחד התסמינים הדומיננטיים והבולטים ביותר תהליך ההזדקנות. בנוסף, צוואר לא מתוח יכול להיגרם מירידה משמעותית במשקל, ניתוח קיצור קיבה, עישון אגרסיבי ועוד. המראה הנוצר אינו אסתטי ורבים מבקשים ליצור שינוי של ממש בצוואר שלהם. לרוב אנו טועים לחשוב כי רק נשים מבקשות לעבור ניתוחים מסוג זה אך כיום יותר ויותר גברים עוברים ניתוח לעיצוב הצוואר.

תהליך ההזדקנות של גבר

במהלך השנים איכותו של העור נפגמת ויורדת, החשיפה הרבה לשמש, השינויים הרבים שחלים בגופנו משפיעים כולם על גמישותו של העור שלנו והוא כבר אינו אלסטי כמו שהיה בעבר. גם השומן התת עורי מאבד מהנפח שלו והשרירים הופכים לרפויים ובולטים יותר מה שיוצר מראה ל נעים של עור "נשפך". הצוואר שלנו מקבל מעין מראה רופס שרבים מבקשים לשנות אותו וכך אנו מוצאים יותר ויותר גברים המבקשים להחזיר לעצמם את מראה הלסת החזקה בה התהדרו בעבר. ניתוח לעיצוב צוואר הוא הדרך לעשות זאת.

מהו ניתוח עיצוב צוואר?

במרבית המקרים מתיחת צוואר הינה חלק מניתוח כולל של מתיחת פנים אך ישנם מקרים בהם מראה הצוואר באופן ספציפי אינו אסתטי כלל ונבחר לבצע מתיחה שלו. לרוב הניתוח יעשה על ידי הזרקה של בוטוקס ומילוי על מנת למתוח ולעצב את מראה הצוואר כרצון המטופל. לרוב ניתוח מעין זה מתבצע תחת הרדמה מקומית בלבד או טשטוש אך במקרים אחרים ניתן לבצעו גם תחת הרדמה כללית. מדובר בהליך לא מסובך תוך פרק זמן קצר בלבד ניתן ליהנות מצוואר מתוח בדיוק כמו שדמיינתם. 

תהליך הניתוח בפועל

ניתח עיצוב צוואר מתאים לכל מי שנפשו חפצה להשיג מראה צעיר ואטרקטיבי יותר. זהו תהליך ניתוחי הנחשב לעדין במיוחד ובמהלכו מורמים קפלי העור הקיימים בצוואר אל קו האפרכסת כך שלא ניתן לראות שום סימן או צלקת בסיומו של הניתוח. מכיוון שדווקא באזור הצוואר מצטבר שומן רב אשר יוצר את הקפלים יש תחילה להסיר את כל השומן ורקמות הצוואר המיותרות ורק לאחר מכן לעבור לפעולת הידוק השרירים. כיום ישנן טכניקות ניתוח רבות אשר לכל אחת מהן יתרונות משלה כאשר המטרה העיקרית של כל טכניקה וטכניקה היא לאפשר למטופל לעבור את הניתוח מבלי שאיש ירגיש בכך. על מנת למצוא את הניתוח הנכון עבורכם מומלץ כמובן להתייעץ עם רופא מומחה בתחום.

דרכים נוספות לעיצוב הצוואר

לא בכל המקרים ישנו צורך בניתוח ולעיתים כאשר נפילת הצוואר הינה קלה בלבד ישנן דרכים נוספות בהן ניתן לשפר את המראה שלו:

  • חוטים- על ידי החדרה של חוטים מתחת לעור ניתן לבצע מתיחה כלפי מעלה של הצוואר. החוטים מתכלים מעצמם במרוצת הזמן ולכן לא מדובר בניתוח אשר יחזיק לנצח אלא יש לשחזר אותו אחת לתקופה. 
  • בוטוקס- בעזרת בוטוקס אפשר להפחית בקדמת הצוואר את שרכי השריר. גם כאן לא מדובר בתוצאה קבועה אלא זמנית בלבד.
  • חומצה היאלורונית- אח משיטות הטיפול הפופולריות ביותר בשנים האחרונות. ביכולתה של השיטה לטשטש קמטוטים וכן קמטים באזור הצוואר. זהו טיפול זמני המחזיק עד חצי שנה.
  • טיפולי RF ולייזר- בעזרת שימוש בלייזר ניתן לחדור לשכבה התת עורית. הלייזר מחמם וממצק את השומן שמתחת לעור. כמו כן ניתן לעשות גם RF חיצוני אשר תורם אף יותר לתהליך המיצוק. 

תהליך ההחלמה מניתוח עיצוב צוואר

אמנם מדובר בניתוח לא מסובך במיוחד וגם תהליך ההחלמה שלו אינו ארוך אך הוא עלול להיות לא נעים. בשבועות הראשונים שלאחר התהליך יישארו שטפי דם תת עוריים. שטפי הדם ייעלמו כלי עד שבוע או שבועיים מסיומו של הניתוח, ניתן להסתיר אותם על ידי שימוש במייק אפ. על מנת לזרז את התהליך אפשר להשתמש בהרטבות מגנזיום סולפסט. 

תופעה נוספת היא הבצקות. רובן ייעלמו עד שבועיים מסיומו של הניתוח אך במקרים חריגים הן ייעלמו כשלושה עד שישה חודשים לאחר מכן. טיפול בשטפי הדם יעזור גם בזירוז החלמתן של הבצקות. 

חלק משמעותי לא פחות מתהליך ההחלמה הוא טיפול בצלקות. כממש כמו כל תהליך ניתוחי אחר גם בניתוח מסוג זה עלולה להישאר צלקת. חשוב לציין כי בשבועות הראשונים המקום יראה טוב, לאחר מכן הוא יאדים ויבלוט יותר ולבסוף לאחר מספר חודשים הצלקת תתבהר ושתשטח.

רק לאחר שתהליך ההחלמה יושלם כמעט במלואו, כאשר שטפי הדם ייעלמו כליל והבצקות ירדו, יהיה ניתן לראות את התוצאה הסופית. כלומר, לאחר פרק זמן של כשלושה חודשים מסיומו של הניתוח ניתן יהיה לראות את שהצוואר אכן מתוח יותר, ישר, מבריק וכמובן נאה יותר.

ניתוח עיצוב צוואר בישראל

ניתוח עיצוב צוואר הינו ניתוח אסתטי לכל דבר. כאשר אנו בוחרים לבצע בניתוח מסוג זה יושבת לנו תמונה מושלמת בראש של התוצאה אותה אנו רוצים לקבל. על מנת להצליח באמת להגיע לתוצאה הזאת חשוב לבחור ברופא בעל הכשרה נכונה, מקצועי ואמין שנוכל לשים את מבטחנו בידיו. 

ד"ר אבישי וינברגר נחשב לאחד מהמנתחים הפלסטיים הבכירים ביותר בישראל. הוא עוסק בתחום במשך יותר משלושה עשורים והינו בעל ניסיון עשיר ומגוון בכל סוגי הניתוחים הפלסטיים. ד"ר וינברגר חבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית מה שמעיד על הידע הרב אותו צבר בתחום. לפגישת ייעוץ ראשונית שלחו לנו הודעה ונשמח לתת לכם מענה מהיר ומקצועי.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​