הזרקת שומן למילוי פנים

כולנו יודעים שביום מן הימים אנחנו נסתכל על עצמנו במראה ולא נזהה את עצמנו. לאורך החיים אנחנו רגילים להסתכל על מראה פנים מתוח, צעיר ורענן, אך עם השנים אנחנו שמים לב שאנחנו מתחילים פחות ופחות להיראות כמו החבר'ה הצעירים שהיינו עד לפני כמה שנים. הנקודה הזו, שבה אנחנו מבחינים בשינוי הגדול שנעשה בפנים שלנו, היא נקודת שבר גדולה עבור לא מעט אנשים, ואם בעבר לא היתה שום דרך להתמודד איתה, הרי שהיום קיימות מגוון דרכים שיוכלו לסייע לכם להגיע לתוצאות. הזרקות שומן למילוי פנים הן אחת מהדרכים הטובות ביותר לעשות זאת, ואם אתם מחפשים את הדרך המושלמת גם עבורכם – הגעתם למקום הנכון.

הזרקות שומן למילוי פנים – למי ולמה?

הזרקות שומן למילוי פנים הפכו בשנים האחרונות לאחת הדרכים המבוקשות ביותר, הן על ידי גברים והן על ידי נשים שהגיעו למסקנה שדי להם להסתפק במראה הפנים המבוגר שלהם, ואמרו לא עוד! בסופו של דבר, כולנו מכירים בעובדה שעור הפנים שלנו בפרט והגוף שלנו בכלל ילך ויתקמט עם השנים, אבל היום אין עוד כל צורך לקבל את העובדה הזו כעובדה סופית.

כל אדם שמעוניין להעניק לעצמו מראה פנים צעיר, זוהר ורענן, ממש כמו שהיה בעבר, מוזמן לגשת להזרקות שומן למילוי פנים, ולהנות מתוצאות מדהימות.

שהבושה תקפוץ מהחלון – היום הזרקות שומן למילוי פנים הן עניין מדובר לחלוטין

עד לפני כמה שנים לא מעט אנשים התביישו לשוחח על הנושא של טיפולים אסתטיים, משום שהיה נדמה שהנושא לא ממש מקובל על ידי החברה. לעומת זאת ,ככל שעוברות השנים, יותר ויותר אנשים נחשפים אל מול החברה, ולא פעם גם אל מול המצלמות והרשתות החברתיות, ומשתפים בטיפולים האסתטיים שאותם הם עוברים, ובתוצאות הנהדרות שמתקבלות מהם.

היום ברור לחלוטין שהחברה מקבלת את סוגי הטיפולים האסתטיים השונים, ושאין כל צורך להתבייש לא במעמד השיח על הנושא, וכן לא במעמד הטיפול עצמו.

אז איך עושים הזרקות שומן למילוי פנים?

הזרקות שומן למילוי פנים הן טיפול שעובד על פי עיקרון פשוט ביותר – במהלך הטיפול נשאב השומן ממקומות שבהם הוא לא רצוי, מקומות כמו המותניים או הבטן, לדוגמה, ולאחר מכן הוא מוזרק לאיזורים בפנים שזקוקים לו, על מנת לקבל בחזרה את המראה החי והצעיר.

כשמדברים על הזרקות שומן למילוי פנים, מדברים על הזרקות שמתבצעות באיזורים כמו הלחיים, השפתיים ועוד. היתרון הגדול של הזרקות שומן למילוי פנים הוא שעצם ההזרקה של השומן מתפקדת לא רק בתור המילוי, אלא גם מאפשרת שיפור משמעותי באיכות ובנראות של העור.

האם הזרקות שומן למילוי פנים מיועדות אך ורק לאנשים מבוגרים?

בשנים האחרונות ניתן לראות צמיחה נרחבת גם בקרב נשים וגברים צעירים שמעוניינים לבצע הזרקות שומן למילוי פנים. בגילאים הצעירים הללו, הזרקות שומן למילוי פנים מיועדות לשם פיסול הפנים, ולשם הענקת מראה מעוצב יותר ממראה הפנים הנוכחי.

המצב הרפואי של המטופלים והקשר שלו להזרקות שומן למילוי פנים

הליכים רפואיים שונים דורשים כל מיני הכנות מוקדמות לקראתם, וגם כאשר מדברים על הזרקות שומן למילוי פנים יהיו כל מיני בדיקות ונתונים שיהיה צריך להגיש לרופא המטפל. בגילאים מסויימים היקף הבדיקות יהיה קטן יותר עד בכלל לא, אולם בגילאים מבוגרים יותר יידרשו נתונים שונים כמו א.ק.ג, לדוגמה.

הרעיון הוא לגשת להזרקות שומן למילוי פנים רק לאחר שהרופא המטפל מכיר את הרקע הרפואי של כל מטופל או מטופלת, על מנת לצמצם את הסיכונים שאליהם הם ייחשפו במהלך הטיפול ואחריו.

ואם כבר סיכונים – האם יש משהו שחשוב לדעת לקראת הזרקות שומן למילוי פנים?

באופן כללי, הזרקות שומן למילוי פנים הן טיפול פשוט יחסית, שמתבצע או בהרדמה מקומית או בהרדמה מלאה – בהתאם לכל מקרה לגופו. כמו כל הליך רפואי, גם הזרקות שומן למילוי פנים כוללות בתוכן כמה סיכונים אפשריים, כמו דימומים, זיהומים, פגיעות עצביות ועוד. חשוב לציין שמדובר על סיכונים קלים יחסית, ושמרבית מאוכלוסיית המטופלים אינם נאלצים להתמודד איתם.

כמו כן, חשוב להכיר את תופעות הלוואי שיכולות לצוץ לאחר הזרקות שומן למילוי פנים. בין היתר, ניתן להבחין בכאבים קלים עד בינוניים באיזור הטיפול, שטפי דם ולעיתים אף בצקות. לעיתים הרופא המטפל יתן הוראות ספציפיות לגבי ההתנהלות בזמן ההחלמה מהטיפול, שכן לפעמים יהיה צורך להימנע מפעילויות גופניות כאלו ואחרות, והחזרה לשגרה תהיה איטית ומבוקרת.

מחירי הזרקות שומן למילוי פנים – על כמה הם עומדים?

כשמדברים על הזרקות שומן למילוי פנים, מדברים על טיפולים שטווח המחירים שלהם רחב מאוד. קיימות הזרקות שמחירן יסתכם בכמה אלפי שקלים, ולעומתן קיימות הזרקות שמחירן יגיע גם לעשרות אלפי שקלים. הכל תלוי באיזורי ההזרקה, האם הטיפול הוא לכל איזור הפנים או רק לחלקים מסויימים בו, וכמובן גם ברופא המטפל שבו תבחרו לצורך ההזרקות.

הזרקות שומן למילוי פנים עם ד"ר אבישי וינברגר

ד"ר אבישי וינברגר הוא אחד מהמנתחים הפלסטים המוכרים, הבכירים, המקצועיים והמיומנים ביותר במדינת ישראל. את ידיעותיו ואת נסיונו הוא רכש במסגרת המוסדות האקדמאיים ובתי החולים הטובים ביותר בארץ. ד"ר אבישי וינברגר מציע טיפולי אסתטיים שונים, הכוללים גם הזרקות שומן למילוי פנים, ומאחורי שורה של לקוחות מרוצים והצלחות רבות. צלצלו וקבעו את התור שלכם 077-2309324.

ד"ר אבישי – לפני ואחרי

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​