הגדלת חזה טבעית

חזה מעסיק לא מעט מן הנשים בחברה הישראלית ובעולם בכלל, דרך לא מעט מחקרים נמצאו בין 65 אחוזים לעד 80 אחוז מהנשים כי אינן מרוצות מגודל, נפח או המראה של החזה שלהן. מחקרים אלו התבססו על נשים מכל שכבו הגילאים ונע מגיל 20 ועד לגילאי 60, בנוסף התגלה גם כי  לא מעט נשים לא היו מעוניינות בהליכים פולשניים של הגדלת חזה. הליכים אלו לא פעם מצריכים תקופת החלמה, סיבוכים אפשריים ועוד. ודווקא בגלל זה ישנם כיום לא מעט אפשרויות להגדלת חזה טבעית, בעזרת מגוון רחב של תכשירים וטיפולים שונים אשר יכולים להפוך לא מעט מהנשים למרוצות מהחזה שלהן. 

מי יכולה לעבור הגדלת חזה טבעית? 

מכיוון שישנם לא מעט סוגים ואפשרויות לבצע כיום הגדלת חזה טבעית וללא כל התערבות פולשנית, יוצא שכל אישה כיום יכולה להנות מהגדלת חזה טבעית. בין אם תרצי להגדיל את החזה בצורה מינימלית, תוכלי להשתמש מגוון תכשירים טבעיים וגם לא טבעיים אשר יוכלו לספק תוצאות מסויימות. עם זאת הגדלת חזה בצורה קיצונית, אינה תתאפשר על ידי הגדלת חזה טבעית. יחד עם זאת הגדלת חזה טבעית יכולה להתרחש דרך מגוון גורמים, ועל כן היא יכולה להתאים לכל אישה ואינה דורשת פרמטרים שונים הנדרשים לעיתים במהלך הליך כירורגי כזה או אחר. 

אפשרויות להגדלת חזה טבעית

כמו שציינו ישנו מגוון רחב של צורות להגדלת חזה ועל מנת שתוכלי לעבור על האפשרויות אחת אחרי השניה ולא חלילה להחליט על ניתוח הכולל שתלים, ריכזנו עבורך את מספר האפשרויות שישנם כיום בשוק. 

שורש בטטה פראי

צמח זה נמצא באזורים טרופים של העולם ובעיקר מצוי בדרום אמריקה, נחשב לצמח מרפא בעיקר בקרב האצטקים ובני האינקה. מחשיבים לו יכולות ריפוי רבות ובחלקן דלקות מעיים, הקלה בדלקות פרקים, הורדת לחץ דם ועוד ועוד סגולות מיוחדת. אבל אחת מאותן סגולות מתקשרת גם אל מערכות הרבייה הנשיות, מכיוון שצמח זה מעודד תפקוד בריא יותר של מערכת הרביה, אחראי על הסדר של תקופת המחזור ואפילו לצמיחה של השד. כיום צמח זה ניתן לשימוש לרוב על ידי ג'ל למריחה מלבד כל הסגולות שהוא יכול להעניק לגוף האדם, הוא גם מעודד את חזה האישה לצמיחה וייצור הורמונים. 

גלולות מן הטבע

גלולות אלו מורכבות מצמחים המכילים פיטואסטרוגנים, ואלו גורמים לעידוד ולייצור מוגבר של רקמת שד מחודשת. יעילותן של גלולות אלו בכך שהן לא רק מעודדות ייצור רקמה, אלא גם גורמות למראה מוצק יותר, מלא יותר ובריא. בתוך גלולות אלו תוכלו למצוא שילוש של שלוש עשרה צמחים היכולים לקדם צמיחת חזה מחודשת. 

זרעים 

ישנם זרעים רבים מן הטבע אשר יכולים לעזור במידה מסוימת להגדלת נפח החזה ומיצוק שלו, חלק מאותם זרעים כוללים זרעי סויה, זרעי שומר, זרעי חילבה ואנג'ליקה סינית. חלק מאותם זרעים מגיעים במגוון רחב של יכולות שימוש, החל ממריחה ועד לבישול ותיבול. זרעים אלו אמורים להכניס חומרים הורמונלים אשר יעודדו ייצור מחודש של הורמון האסטרוגן וחידוש של רקמת החזה. 

פעילות גופנית

הגדלת חזה טבעית יכולה לעיתים גם להסתכם בפעילות גופנית, מכיוון שישנם לא מעט תרגילים ומכשירים אשר יעזרו לך למצק את אזור השריר בחזה. יחד עם התחטבות כללית של הגוף, גם החזה מקבל פרופורציה ועם עבודה נכונה ותרגילים המתאימים להגדלה ומיצוב שריר החזה, תוכלי לקבל תוצאות לא פחות ממרשימות. 

הגדלת חזה טבעית וחד פעמית

ישנם כיום מגוון רחב של תמיסות מלח ועוד סוגים שונים של תמיסות, אשר יכולות להעניק לך מראה של חזה מוצק וגדול. החזה מקבל את הגודל הרצוי בעזרת כמות המלחים הנכונה, לאחר זמן קצר היא נספגת והיא תעמוד לרשותך לעשרים וארבע שעות. יחד עם זאת חשוב לדעת כי הזרקה מסוג זה אמורה להיעשות על ידי רופא המומחה במתן טיפול זה, מכיוון שאזור זה מלא בכלי דם ויכול להיות רגיש. 

חזיות וגלולות להריון

מלבד הליכים כירורגיים או כדורים מן הצומח ישנה גם האפשרות החצי טבעית והיא מתיחה על ידי חזיית ואקום, או על ידי גלולות למניעת הרעיון. כאשר מדובר על חזיית ואקום חשוב שתדעי כי על מנת לקבל תוצאות ישנו צריך ללבוש את החזיה באופן קבוע ובשביל לראות תוצאות יש ללבוש אותו במשך עשר שעות ביום ולאורך שלושה שבועות. את האפשרות השניה והחצי טבעית, היא לא אחרת מאשר גלולות למניעת הרעיון שגורמות ללא מעט נשים לגדילה טבעית של החזה. אך יחד עם זאת יש להיוועץ עם רופא מטפל לפני הנטילה שלהן ולבצע זאת לאחר התאמה. 

הגדלת חזה טבעית בעזרת שומן גוף

אחת הדרכים הטבעיות ביותר הקיימות כיום בעולם האסתטיקה היא לא אחרת מאשר הזרקת שומן טבעי מגוף המטופלת אל השד. טיפול זה נעשה על ידי שאיבה של שומן מן המטופלת, אך בהליך מעט פולשני כירורגי. לאחר מכן הוא מוזרק אל אזור השד ואמור להיספג ולייצר נפח, עם זאת חשוב לזכור כי טיפול מסוג זה יכול להגדיל את השד בין חצי מידה למידה. גם זמן ההחלמה ממנו לוקח בין שבועיים לארבעה שבועות ומלווה באדמומיות באזור ומעט שטפי דם. יחד עם זאת ההליך נחשב לבעל אחוז סיבוכים קטן, לדברים כמו זיהומים או דימומים אפשרים. כאמור אחר אלו אפשר לעקוב יחד עם הרופא המטפל ועם מעקב נכון וצמוד.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​