ניתוח מתיחת יריכיים

ניתוח מתיחת יריכים

מתיחת יריכיים היא ניתוח בו מותחים את הירכיים כך שלא יהיו בהן קפלי עור. כאשר אנשים מרזים הרבה ממשקל גופם או נשים לאחר לידה יכול להיווצר מצב של עודפי עור משמעותיים בגוף באזור הירכיים. מראה זה לא אסתטי והוא יכול להפריע לאנשים רבים בדימוי הגוף האישי שלהם. אם אנחנו סובלים מעודפי עור באזור הירכיים שלנו או באזורים אחרים בגוף כמו למשל בבטן או בזרועות אנחנו יכולים לעבור ניתוח פלסטי שימתח את העור שלנו ובמהלכו הרופא הפלסטי יסיר לנו את עודפי העור מהגוף. כך המראה שלנו יהיה אסתטי יותר ויהיה לנו נעים יותר עם הגוף שלנו.

מתיחת יריכיים – מי צריך את זה?

אנשים שבדרך כלל צריכים ניתוח מתיחת יריכיים הם:

  • אנשים שרזו הרבה אחרי דיאטה וספורט
  • נשים אחרי לידה
  • אנשים שעברו ניתוח בריאטרי והשילו עשרות קילו ממשקל גופם

לרוב ניתוח מסוג זה לא מבוצע בבני נוער. את הניתוח אפשר לעבור רק אחרי גיל 20 אז אצל רוב הנשים והגברים הגוף מפסיק לצמוח ולהתפתח לגובה. אם אנחנו רזינו הרבה ואנחנו לא מרוצים מעודפי העור שנשארו לנו הניתוח הזה יכול להיות בדיוק מה שאנחנו צריכים.

מתיחת יריכיים – על ידי רופא מומחה לרופאה אסתטית

ניתוח מתיחת יריכיים נערך אך ורק על ידי רופא מומחה לרפואה פלסטית ולכירורגיה פלסטית. ההתמחות בכירורגיה פלסטית היא התמחות ייחודית ורק רופא שעבר אותה רשאי לבצע ניתוחים פלסטיים. היתרון של ניתוח מתיחת יריכיים הוא שזמן ההחלמה ממנו הוא רק מספר שבועות והניתוח עצמו לא מסכן את החיים של המטופל (כמו למשל ניתוח שאיבת שומן או ניתוח בריאטרי לקיצור קיבה).

מתיחת יריכיים – וסילוק עודפי עור

ניתוח מתיחת יריכיים יכול לסייע לנו בסילוק של עודפי עור מהגוף שלנו. אם יש לנו עודפי עור בגוף אנחנו לא חייבים להתרגל לחיות איתם. עודפי עור בגוף הם בעלי מראה פחות מושך מבחינה גופנית ואנשים שיש להם עודפי עור יכולים להתבייש ללבוש בגד ים, בגדים קצרים או להיות עירומים לפני בן או בת הזוג שלהם. אם אנחנו רוצים לשפר את הביטחון האישי שלנו במראה הגופני שלנו אז הבחירה לסלק את עודפי העור מהגוף שלנו באמצעות ניתוח היא הבחירה הטובה ביותר והנכונה ביותר עבורנו. ניתוח זה יעיל מאוד והוא לא מסוכן מבינת תופעות הלוואי שלו.

מתיחת יריכיים – לאחר הרזיה של קילוגרמים רבים

אצל רוב האנשים יש צורך בניתוח מתיחת יריכיים לאחר שהם ירדו הרבה מאוד במשקל שלהם. כאשר אנחנו שוקלים למשל 100 קילו ומורידים 40 קילו כך שהמשקל שלנו הופך להיות 60 קילו במקומות שונים בגוף שלנו נשארים עודפי עור. תופעה זו אופיינית במיוחד למי שיורד מהר והרבה במשקל תוך זמן קצר של מספר חודשים. דווקא ירידה איטית יותר במשקל מקטינה את הסיכוי של הופעת קפלי או עודפי עור בגוף שלנו. כאשר אנחנו עושים ניתוח לקיצור קיבה אנחנו יכולים לרדת אפילו 20 או 30 קילו תוך חודשיים. בזמן ירידה מהיר זה לגוף שלנו אין זמן לצמצם באופן טבעי את שטח העור שלו ואנחנו יכולים לסבול מקפלי עור או עודפי עור באזורי גוף שונים. הפתרון לבעיה זו הוא לעבור ניתוח שימתח את העור שלנו על הגוף הרזה שלנו ויסלק ממנו עודפי עור שאין לנו בהם צורך יותר.

מתיחת יריכיים – האם זה בטוח?

ניתוח מתיחת יריכיים הוא ניתוח בטוח מאוד. הניתוח בטוח אבל הוא עדיין כולל הרדמה כללית וזמן החלמה. בזמן ההחלמה מהניתוח אפשר לחוש כאב בגלל התפרים של הניתוח. הניתוח לא משאיר צלקות שנראות לעין והוא יכול לשפר מאוד את המראה האישי שלנו. אם אנחנו מרגישים מתוסכלים בגלל עודפי העור שלנו כדאי לנו לברר מול רופא מומחה לרפואה פלסטית מה הניתוח כולל ובמה הוא כרוך. לאחר שנקבל את ההסברים מהרופא והוא יאמר לנו שאנחנו יכולים מבחינה רפואית לעבור את הניתוח נצטרך לקבל החלטה האם אנחנו מעוניינים לעבור אותו או לא.

מתיחת יריכיים – האם זה ישפר את המראה האישי שלנו?

ניתוח מתיחת יריכיים יכול לשפר מאוד את המראה האישי שלנו. כאשר אנחנו סובלים מעודפי עור אנחנו יכולים לסבול מתחושה של חוסר ביטחון אישי במראה שלנו. אנחנו יכולים לפחד ללכת עם בגדים קצרים או להגיע למצבים אינטימיים עם בן או בת הזוג שלנו מחשש מהתגובה שלהם לגוף שלנו. אם כבר התאמצנו מאוד ועבדנו קשה בשביל לרדת במשקל אין סיבה שלא נבחר לעשות גם את הצעד הבא ולעבור ניתוח פלסטי שיסלק את עודפי העור מהגוף שלנו. הניתוח הבטוח הזה יכול לאפשר לנו להרגיש טוב הרבה יותר בנוגע למראה האישי שלנו.

בסופו של דבר המראה החיצוני שלנו חשוב לכולנו. אם עשינו מאמץ ורזינו כדאי לנו להמשיך ולטפח את הגוף שלנו על ידי עשיית ניתוח פלסטי לסילוק עודפי עור. הניתוח עצמו פשוט והוא לא כולל החלמה ארוכה מאוד או כואבת במיוחד. הניתוח יוכל לאפשר לנו לשפר מאוד את המראה האישי שלנו כך שנראה חטובים, רזים וצעירים יותר. כאשר נאהב את מראה הגוף שלנו נהיה בטוחים יותר בעצמנו ונוכל להיות מאושרים יותר במגוון רחב של אירועים ומצבים חברתיים. 

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​