כל המידע על ניתוח אף

אישה נוגעת באף שלה לאחר ניתוח

ניתוח אף הוא ניתוח אסתטי פלסטי שנועד לעצב את האף למראה הרצוי. אם יש אנשים שלא אוהבים את המראה של האף שלהם הם לא חייבים להישאר אתו. ניתוחים פלסטיים באף הפכו להיות מאוד מקובלים בעשרים השנים האחרונות גם בקרב בני נוער ואנשים מבוגרים יותר. יש הרבה מאוד סוגים שונים של ניתוחים פלסטיים באף וחשוב שנשים לב איזה ניתוח אנחנו בוחרים לעבור. מומלץ לעבור ניתוח פלסטי באף רק מידי רופא מומחה ברפואה אסתטית.

ניתוח אף על ידי מנתח פלסטי

כאשר אנחנו רוצים לעבור ניתוח אף כדאי לנו לוודא שהרופא שמספק לנו את הטיפול ועושה לנו את הניתוח הוא רופא מומחה לפלסטיקה ורפואה אסתטית. אנחנו לא צריכים לפחד לעבור את הניתוח ולרוב זמן ההתאוששות מניתוח אף הוא מספר ימים או יום אחד של אשפוז. לאחר הניתוח האף שלנו יצטרך להיות חבוש ולאחר מספר שבועות נוכל להוריד ממנו את התחבושות. 

ניתוח פלסטי באף רק רופא מומחה לרפואה אסתטית ורופאה פלסטית יכול לבצע. חשוב שנוודא שהרופא המטפל שלנו הוא אכן רופא מומחה ושיש לו ניסיון בהליכים רפואיים דומים בעבר המקצועי שלו. אם אנחנו חוששים מהניתוח אנחנו יכולים לבקש מהרופא לראות את תיק העבודות שלו. בתיק העבודות של הרופא נוכל לראות תמונות של אחרי ולפני ניתוחי אף של מטופלים שלו כך שנוכל להתרשם לבד בכוחות עצמנו מאיכות העבודה הרפואית שלו. רפואה פלסטית היא כמו אמנות וככל שנלך לרופא מוכשר יותר כך איכות הטיפול והתוצאה הסופית של הניתוח יהיו טובים יותר.

ניתוח אף – האם זה מסוכן?

ניתוח אף אסתטי הוא בהחלט לא ניתוח מסוכן וחשוב מאוד להיות מודעים לכך. אם אנחנו רוצים לעבור ניתוח אף אנחנו צריכים ללכת לטיפול אצל רופא מומחה ולתאם בין הציפיות שלנו מהניתוח ובין היכולת שלו להגשים את אותן הציפיות מבחינה רפואית ומעשית. לא תמיד הרופא יוכל לענות על הציפיות שלנו ולספק לנו את האף שתמיד רצינו. 

לעיתים אחרי שנעבור ניתוח אף נרצה לעבור עוד טיפולים פלסטיים שישלימו אותו. לעיתים עם האוכל בא התיאבון ואנשים ששדרגו את האף שלהם רוצים לשדרג עוד פריטים בגוף או בפנים שלהם כמו למשל העפעפיים, תנוך האוזניים, החזה, הירכיים, הבטן או הישבן. חשוב שנחליט עם עצמנו עד איזה גבול אנחנו מוכנים ללכת עם המראה המושלם שתמיד רצינו ומתי אנחנו מפסיקים עם הטיפולים הפלסטיים ופשוט משלימים עם המראה האישי שלנו.

ניתוח אף – למי זה מתאים?

ניתוח אף מתאים מאוד לכל מי שרוצה ורוצה להיראות טוב. אם אנחנו לא אוהבים את האף שלנו או אם פעם שברנו את האף שלנו אז ניתוח יכול לסייע לנו לשפר את המראה של הפנים שלנו. ניתוחי אף יכולים לסייע לנו להיראות הרבה יותר טוב. ניתוחי אף מתאימים במגוון רחב של גילאים מגיל 16 ועד גיל 70. אין גבול לשינוי שאנחנו יכולים לעשות עם הטיפולים הפלסטיים והניתוחים האסתטיים לפנים שלנו.

ניתוח אף – ושיפור מראה הפנים שלנו

ניתוחי אף יוכלו לסייע לנו לשפר את מראה הפנים שלנו. אם אנחנו רוצים לשפר את המראה החיצוני של הפנים שלנו אנחנו יכולים לבחור באופציה של ניתוחים פלסטיים. ניתוחים פלסטיים כמו ניתוחי שפתיים, ניתוחי הרמת עפעפיים או ניתוחי אף הם ניתוחים שרמת הבטיחות שלהם גבוה מאוד והם נחשבים ללא מסוכנים. אם אנחנו רוצים לשדרג את מראה האף שלנו ולהפוך אותו ליפה יותר או מושך יותר כדאי לנו לשקול בחיוב לעבור ניתוח פלסטי באף.

ניתוח אף – האם זה הפיך?

ניתוח אף ברוב המקרים הוא ניתוח בלתי הפיך. מהרגע שבו החלטנו שאנחנו רוצים לעבור ניתוח אף חשוב שנהיה מודעים לכך שהניתוח עצמו בלתי הפיך ורוב הסיכויים שלא נוכל לאחר הניתוח לחזור למראה הקודם שהיה לנו. החלטה זו חשובה מאוד וחשוב שניקח אותה ברצינות וניקח זמן לקבל אותה. הרופא הפלסטי יוכל לומר לנו איך נראה אחרי הניתוח ולהראות לנו את המראה החדש בהדמיה ממוחשבת – הדמיה זו תסייע לנו לקבל את ההחלטה האם אנחנו רוצים לעבור את הניתוח או לא.

ניתוח אף – האם זה ניתוח מסובך מבחינה רפואית?

ניתוח אף הוא לא ניתוח מסובך מבחינה רפואית. ניתוח זה נערך תחת הרדמה רפואית מלאה. כאשר אנחנו עוברים את הניתוח אנחנו צריכים בדרך כלל להישאר בהשגחה של רופא 24 שעות או יומיים. אם הכול הולך בסדר וכמו שצריך בניתוח אחרי יום או יומיים נשתחרר מהמרפאה של הרופא או מבית החולים ונוכל להמשיך להחלים בבית. בדרך כלל האף שלנו צריך להיות חבוש ועטוף בתחבושות במשך כעשרה ימים עד חודש. אסור לנו לנסות להוריד את התחבושות שעל האף לבד – כי זה יכול לגרום לנו לנזק גדול מאוד. בשביל להסיר את התחבושות אנחנו צריכים את הרופא או לכל הפחות אחות רפואית.

בסופו של דבר ההחלטה לנתח את האף שלנו בניתוח פלסטי תסייע לנו להשיג את המראה המושלם שתמיד רצינו. אם אנחנו רוצים לשפר את המראה האישי שלנו אנחנו חייבים לעשות את מה שמרגיש לנו נכון. כיום הרפואה יכולה לאפשר לנו לשפר מאוד את המראה האישי שלנו כך שנאהב יותר את מה שנשקף אלינו מהראי.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​