כיצד להתכונן לניתוח פלסטי?

את מעוניינת לעבור ניתוח להגדלת חזה? אתה מעוניין לעבור ניתוח אף? הופיעו קמטים על הפנים שלך ואת מעוניינת לבצע מתיחת פנים כדי להעלים אותם?

ובכן, כיום יותר ויותר גברים ונשים נעזרים בניתוחים הפלסטיים על מנת לתקן פגמים בפניהם או בגופם.

המון אנשים ניגשים אל הניתוח הפלסטי מבלי לדעת מה דורש התהליך, מהם הסיכונים האפשריים, ומה משך זמן ההחלמה. חשוב להבין כי ניתוח פלסטי הוא ניתוח כירורגי לכל דבר וחשוב מאוד לדעת היכן לבצע את התהליך.

מהם הניתוחים הפלסטיים הנפוצים ביותר?

הניתוחים הפלסטיים הנפוצים ביותר בתחום הינם: ניתוחי אף, ניתוחים להצרת היקפים, שאיבת שומן, מתיחת בטן, ניתוחי חזה הכוללים: הגדלת חזה, הקטנת חזה, הרמת חזה ותיקון אסימטריה. ניתוחי מתיחת פנים, מילוי קמטים, הרמת סנטר, הרמת עפעפיים והרשימה עוד ארוכה…

מה ההבדל בין ניתוח פלסטי לבין פרוצדורה רפואית שאינה ניתוח?

ניתוח פלסטי הוא תהליך הדורש התערבות כירורגית, כפי שנאמר כבר ניתוח פלסטי הוא ניתוח לכל דבר והוא מחייב בדיקות מקדימות לניתוח, הכנה פיזית ומנטלית נכונה לקראת ביצוע הניתוח, תיאום ציפיות עם המטופל, הרדמה, חדר התאוששות והשגחה רפואית צמודה לאחר הניתוח, ביקורת לאחר ביצוע הניתוח הפלסטי ועוד…

המטרה בניתוח פלסטי היא למזער ככל האפשר את ההתערבות הכירורגית על מנת שזמן ההתאוששות והחלמה יהיה מהיר ככל האפשר. פרוצדורה רפואית שאינה ניתוח היא טיפול אסתטי שאינו מצריך התערבות כירורגית, הפרוצדורה הרפואית אינה מחייבת הרדמה כללית או הרדמה מקומית, זמן ההחלמה לאחר הפרוצדורה הוא מהיר וברוב המקרים ניתן להשתחרר הביתה לאחר זמן התאוששות קל במרפאה.

מהן ההכנות הנדרשות לקראת ביצוע ניתוח פלסטי?

עריכת סקר שוק לפני ביצוע הניתוח – הגורם המשפיע ביותר על הצלחת הניתוח הפלסטי הוא כמובן מבצע הניתוח. יש לערוך בדיקה מקיפה בנוגע למרפאות או למכונים בהם אתם מתכננים לבצע את הניתוח הפלסטי.

חשוב מאוד לבחור במרפאה מוכרת בעלת ותק בתחום ובעלת צוות רפואי המתמחה בביצוע ניתוחים פלסטיים. מומלץ לקבל המלצות ממטופלים אשר עברו ניתוחים פלסטיים באותו מקום בעבר.

פגישת ייעוץ לפני ביצוע הניתוח – לאחר שערכתם סקר שוק והחלטתם על מספר מצומצם של מרפאות בהן אתם מעוניינים לבצע את הניתוח הפלסטי, צריך לקבוע פגישת ייעוץ עם הרופא אשר יבצע את הניתוח הפלסטי. בפגישת הייעוץ יובהר בפניכם כיצד הולך להתנהל התהליך, בפגישת הייעוץ הרופא המנתח יעבור איתכם על מקרים בהם לא ניתן לבצע את הניתוח, בפגישת הייעוץ הרופא המנתח יעביר לכם הוראות מדויקות לגבי בדיקות שיש לבצע לפני הניתוח ועוד…

פגישת הייעוץ חשובה מאוד לתהליך מכיוון שבפגישה זו הרופא המנתח פוגש את המטופל, מתאם ציפיות עם המטופל, מקבל מידע בנוגע להיסטוריה הרפואית של המטופל ומסביר לו על כל אופן התהליך.

הקפידו לשאול כמה שיותר שאלות – אל תתביישו לשאול שאלות, ככל שתיאום הציפיות בין המטופל לבין מבצע הניתוח יהיה טוב יותר, ככל שהמטופל ישאל כמה שיותר שאלות ויקבל עליהן תשובה כך הוא יצא מפגישת ההיכרות עם תחושת ביטחון גדולה יותר ויגיע אל הניתוח הרבה יותר רגוע מכיוון שהוא סומך על הרופא שהולך לבצע את הניתוח.

 חשוב מאוד שהמטופל ירגיש פתיחות מלאה עם הרופא, המטופל צריך להרגיש כי יש לו מענה על כל הצרכים שלו וכי קיימת זמינות לכל השאלות שלו לפני הניתוח וגם אחרי הניתוח.

ביצוע בדיקות נדרשות לפני הניתוח הפלסטי – יש לבצע את כל הבדיקות (במידה ויש כמובן) אותן הורו לכם לעשות לפני הניתוח. הבדיקות לרוב יהיו בדיקות דם, בדיקות שתן, צילום אולטרסאונד ועוד בדיקות בהתאם לסוג הניתוח הפלסטי אותו תבצעו. עליכם להפסיק לקחת תרופות קבועות מספר ימים לפני הניתוח, התייעצו עם הרופא המנתח בנוגע לכך.

מה הוא טווח הגילאים לביצוע ניתוח פלסטי?

קיימת האפשרות לעבור ניתוח פלסטי כמעט בכל גיל. ישנם ניתוחים פלסטיים אשר מבוצעים אצל תינוקות ממש רגעים אחדים לאחר הלידה, בעיקר ניתוחים לתיקון פגמים כמו למשל הסרת שרך עור בקדמת האוזן.

בדרך כלל נהוג לבצע ניתוח פלסטי רק לאחר שהגוף סיים את התפתחותו, כאשר מגיעים לגיל מבוגר יש לשים לב אל המצב הרפואי טרם ביצוע הניתוח, כל עוד המצב הבריאותי תקין ניתן לבצע ניתוח פלסטי גם מעל גיל 90. 

מהם הסיכוניים האפשריים בביצוע ניתוח פלסטי?

כפי שנאמר במאמר זה, ניתוח פלסטי הוא ניתוח כירורגי לכל דבר ויש סיכונים הכלולים בו שחשוב להכיר מראש. הסיכונים משתנים בין ניתוח פלסטי אחד לניתוח פלסטי אחר אך קיימים סיכונים עיקריים הדומים בין כולם והם: פתיחת תפרים, זיהומים באזורים המנותחים, דימומים ושטפי דם, היווצרות צלקת, דלקת, אסימטריה ועוד…

החשיבות של ביצוע הניתוח הפלסטי על ידי מנתח מומחה

כדאי ומומלץ לעבור את הניתוח הפלסטי על ידי רופא מומחה בעל ותק בתחום ובעל המלצות.

ביצוע הניתוח על ידי רופא מומחה ואיכותי מבטיח תוצאות באיכות גבוהה שישמרו לאורך זמן, סיבוכים מעטים ככל האפשר, זמן החלמה מהיר וליווי לאורך כל התהליך אשר יבטיח לכם שקט נפשי.

לסיכום, במאמר זה ריכזנו עבורכם מספר טיפים חשובים אשר יעזרו לכם להתכונן לניתוח הפלסטי, בנוסף לכך הצגנו בפניכם את הסיכונים הכרוכים בביצוע ניתוח פלסטי ואת החשיבות של ביצוע הניתוח על ידי מנתח מומחה. אנו מקווים כי מאמר זה תרם לכם בכל הקשור לנושא הניתוחים הפלסטיים. 

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​