הגדלת איבר המין – עיבוי פין

ניתוחים פלסטיים היו מאז ומתמיד מיועדים לגברים ולנשים כאחד, אך בעוד הרבה נשים מגדילות את החזה, גברים משתמשים באופציה זו פחות. האם המצב עומד להשתנות?

ד"ר אבישי וינברגר חזר מביקור בפריז אצל ד"ר מארק אבוקסיס ולמד איך לבצע הגדלת איבר המין לגברים.

לאור העובדה שגודל הפין מסמל מבחינה תרבותית את מידת גבריותו של הזכר, ישנה דרישה גבוהה בעולם להגדלת הפין, גם בין גברים שהם לאו דווקא בעלי איבר מין קטן.

וכך, בדיוק כפי שנשים רבות בעלות חזה יפה עדיין מעוניינות להגדיל את החזה, גברים רבים בארץ ובעולם מבקשים להגדיל את איבר המין.

ניתוח להגדלת אורך הפין

עקרונות הניתוח

ניתוח זה, כמו גם ניתוח להרחבת הפין, פונה לגברים שעפ"י רוב גודל הפין שלהם נמצא בטווח התקין, אך עם זאת מהווה עבורם מטרד נפשי ופיזי. ניתוח להארכת הפין משפיע על איבר המין בעיקר במצב של מנוחה ופונה לרוב לספורטאים או לאנשי ציבור ולא לגברים עם שאיפות הקשורות לחיי המין שלהם.

טרם הניתוח המניעים והבקשות של המטופל ייבדקו על ידי המנתח שיאבחן את הבעיה ויבחר בהליך הניתוחי המתאים. ניתוח להגדלת אורך הפין יכול להתבצע בנפרד מניתוח לעיבוי הפין או ביחד, תלוי בצרכי המטופל. ניתן גם לבצע פעולות משלימות כמו ניתוח להסרת העורלה (הליך מילה).

הניתוח עצמו מבוצע בהרדמה מקומית בלבד ולא בהרדמה מלאה על ידי שחרור של הרצועה המתלה המחברת את הגופים המחילתיים לעצם החיק (הפוביס). המטרה היא למשוך כלפי חוץ את הפין, במצב שבו הגופים המחילתיים משוחררים. כך ניתן בעצם, להשיג הארכה של 3 עד 5 ס"מ, אם כי יש לציין שתוספת זו רלוונטית רק לפין רפוי. איבר המין מתארך בעיקר במצב רפוי עם אפשרות להתארכות זעירה גם במצב זקפה.

תוצאות הניתוח

ניתן להתרשם מהתוצאה הסופית לאחר כ-5-10 ימים, החל מהגלדת העור. הפין יוארך ב-3-4 ס"מ במצב של מנוחה, כאשר במצב של זקפה מדובר בתוספת מאוד זעירה. הזקפות שומרות על מלוא עוצמתן, השינוי היחיד שניתן לראות הוא בזווית איבר המין, שינוי מינורי ולא משמעותי. הצלקת מוסווית מתחת לשיער הערווה, מה שיסתיר את הניתוח ויעזור למנותח לשמור על דבר הטיפול בסוד, במידה וירצה בכך. הניתוח יכול להימשך בין 60 ל-90 דקות, במקרה למנתח ולמקרה הספציפי.

ניתוח להגדלת קוטר הפין

עיבוי פין, ניתוח הרחבה והגדלת איבר המין הגברי, נועד להגדיל את היקף הפין. גודל הפין הוא נושא רגיש ועלול להוות מטרד לגברים רבים, כאשר אין זה סוד כי איבר מין קטן פוגע באיכות החיים ובתחושת הרווחה הכללית. גודל איבר המין שונה מגבר לגבר, בהיקף ובאורך, במצב של זקפה וגם במנוחה. ניתוח להרחבת הפין מיועד לגברים בעלי איבר מין שלרוב נמצא בטווח גדלים תקין, עפ"י עולם הרפואה, אך מהווה מטרד פיזי ונפשי.

עקרונות הניתוח

הרחבת הפין מתבצעת באמצעות מילוי האיבר עם רקמות שומן שמקורן בגוף המטופל עצמו. ההליך שמתבצע הוא למעשה הגדלת קוטר איבר המין על ידי הזרקת שומן לאזור. שיטה זו של הזרקה מחדש של שומן שהוצא מהמטופל עצמו, נמצאת בשימוש כבר מספר שנים בכמה סוגים של ניתוחים פלסטיים, כאשר אזור הוצאת השומן מהגוף משתנה מניתוח לניתוח. השיטה המודרנית הזו מאפשרת חלוקה הרמונית של השומן באזור. הניתוח גורם להגדלת נפח איבר המין, הן במנוחה והן במצב של זקפה.

תוצאה סופית

את התוצאה הסופית ניתן להעריך בתקופה של 10-14 שבועות לאחר הניתוח, זהו פרק הזמן בו הבצקת תתמוסס לחלוטין והרקמות יחזרו לגמישות מלאה. תיתכן סטייה של 30% בין כמות השומן שמוזרקת לבין זו שנקלטת בפועל באיבר המין. הצפי הוא לגידול של 2-3 ס"מ בהיקף הפין במצב מנוחה, כאשר גם במצב זקפה תיווצר הרחבה אך קטנה יותר. הצלקות מיטשטשות בהדרגה ובכל מקרה לא צפויים שום שינויים במצב זקפה, משום שהגופים המחילתיים אינם מושפעים. השומן שמוזרק מחדש מושפע מתנודות במשקל הגוף. הרזיה משמעותית עשויה לפגוע בתוצאה הסופית בעוד שעלייה במשקל צפויה דווקא לשפר אותה. הניתוח נראה טבעי לחלוטין ולא משאיר שום "עקבות" שנעשה שיפוץ כלשהו.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​