טיפול חוטים למיצוק ומתיחה של העור

העור שלנו אינו נשאר סטטי, והוא עובר לא מעט שינויים לאורך החיים שלנו. אם בגילאים צעירים ובשלבים מוקדמים בחיים אנחנו יכולים להנות מעור מתוח, רענן וצעיר, הרי שככל שאנחנו הולכים ומתבגרים – כך גם העור שלנו מתחיל לסבול מהזדקנות והתקמטות. בעבר לא היו כל כך הרבה פתרונות ריאליים וזמינים להתמודדות עם הבעיה, אולם היום קיימים אין ספור טיפולים שיוכלו להחזיר לכם את מראה עור הפנים הצעיר והיפה שלכם. אחד מהטיפולים המוכרים ביותר בתחום המדובר הוא טיפול חוטים למיצוק ומתיחה של העור, ואם אתם מגששים את דרככם בעולם האסתטיקה, ומתלבטים באיזה טיפול לבחור – כדאי שתכירו את סוג הטיפול הזה קצת יותר מקרוב.

קצת רקע לטיפול חוטים למיצוק ומתיחה על העור

רגע לפני שנספר לכם קצת יותר על הטיפול המופלא הזה, שאנשים רבים מסביב לעולם יכולים להנות ממנו, כדאי להבין מאיפה הצורך בו נובע. עם השנים, השיח סביב הנראות החיצונית שלנו, הזדקנות העור והרצון לשמר את המראה הצעיר והרענן הלך לשיח הרבה יותר נרחב ומרכזי בחברה. בעבר היו לא מעט אנשים שלא חשו בנוח לשוחח על הנושאים הללו ולהציף את התחושות שלהם סביבם, אולם היום אין ספק שעולם האסתטיקה הרפואית עשה שינוי מן הקצה אל הקצה, ובהתאם גם החברה.

היום השיח סביב טיפולים כמו טיפול חוטים למיצוק ומתיחה על העור הוא שיח מקובל לחלוטין, ואנשים רבים מוצאים את עצמם מקיימים שיח נינוח ורגוע בנושא. הקבלה מצד החברה, ובמקביל לה ההתפתחות הגדולה של תחום הרפואה האסתטית, הובילו יחד לשינוי הגדול בתחום, שמאפשר היום אין ספור טיפולים שונים לקבלת המראה הרצוי.

כיצד מתבצע טיפול חוטים למיצוק ומתיחה של העור?

אז מדובר כאן על טיפול פשוט ביותר, שאינו דורש הכנות מוקדמות מסוימות וגם לא הרדמה או מורכבויות כאלו ואחרות. במהלך טיפול חוטים למיצוק ומתיחה של העור, מוחדרים החוטים אל תוך העור, במטרה שהם יוכלו להרים את הרקמה כלפי מעלה. ההרמה הזו היא בעצם זו שמותחת את העור, מעניקה לו את המראה הצעיר בחזרה, ומעלימה את הקמטים.

החוטים שבהם נעשה שימוש במהלך הטיפול הם חוטים מסוג סילואט, שידועים בתור חוטים אפקטיביים מאוד לשם קבלת התוצאות מהטיפול. על מנת להחדיר את החוטים, עושים הרופאים המטפלים שימוש במחטים דקיקות וזעירות ביותר, ככה שלא נלווית לטיפול תחושה של כאב או חוסר נוחות מכל סוג שהוא.

התוצאות של טיפול חוטים למיצוק ומתיחה של העור – לכמה זמן הן מחזיקות?

כאשר אנחנו מדברים על טיפול חוטים למיצוק ומתיחה של העור, אנחנו מדברים על טיפול שהתוצאות שלו יכולות להיות מצוינות למשך תקופת זמן של בין שנה לשנה וחצי לערך. כמובן שמשך האפקטיביות של התוצאות יהיה תלוי בגורמים שונים, כמו סוג העור של המטופלים, גיל המטופלים, קצב הזדקנות העור של המטופלים, וגם הרופא המטפל שבו יבחרו המטופלים לצורך ביצוע הטיפול.

טיפול חוטים למיצוק ומתיחה של העור – מיועד גם לאנשים צעירים יחסית

היות והמודעות סביב נושא המראה החיצוני היא כל כך גדולה היום, גם אנשים שנמצאים בגילאים צעירים יחסית, כמו 40 או 50, מוצאים את עצמם מעוניינים בטיפול המעולה הזה, ולמה? פשוט מאוד – הוא טומן בחובו אין ספור יתרונות מדהימים, שמאפשרים לו לעמוד בתור פתרון מצוין לכל מי שמעוניין בו.

טיפול חוטים למיצוק ומתיחה של העור יכול להתמקד באיזור אחד בפנים, ויכול גם להתפרש על פני איזורים נרחבים יותר – הכל בהתאם לרצונם של כל מטופל או מטופלת באופן אישי.

הליך ההחלמה מטיפול חוטים למיצוק ומתיחה של העור

בניגוד ללא מעט הליכים רפואיים אחרים, כאשר אנחנו מדברים על טיפול חוטים למיצוק ומתיחה של העור אנחנו מדברים על טיפול עם הליך החלמה פשוט במיוחד. לאחר הטיפול, יוכלו המטופלים לשים לב לתופעות לוואי עדינות במיוחד, כמו דימומים וכאבים קלים במיוחד באיזור הפנים, ואדמומיות. החזרה לשגרה אחרי טיפול חוטים למיצוק ומתיחה של העור היא מהירה במיוחד, ולכן הפתרון הזה נחשב ללא פחות ממושלם.

טכנולוגיות מתקדמות לתוצאות מדהימות

בשנת 2021 כבר ניתן לומר בביטחון מלא שהטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת להגיע לתוצאות פשוט נהדרות, ולכן אנשים רבים מעדיפים לבחור בטיפול חוטים על פני כל ניתוח אסתטי כזה או אחר. אמנם יש צורך בחזרה על הטיפול לאחר כשנה או שנה וחצי, אבל בסופו של דבר מדובר על הליך שלא דורש ניתוח, הליך החלמה ארוך, עשרות אלפי שקלים וחזרה לא פשוטה לשגרה.

עם טיפול חוטים למיצוק ומתיחה של העור אתם מוזמנים להחזיר גם לעצמכם את המראה הצעיר והרענן, ככה שהמחמאות יתחילו להגיע אליכם כבר מהרגע הראשון.

איך אפשר לבחור את הרופא המטפל לטיפול חוטים למיצוק ומתיחה של העור?

קיימים היום לא מעט מכוני אסתטיקה שמציעים טיפולים אסתטיים כאלו ואחרים, אולם חשוב לבחור ביניהם בקפידה. ברגע שאתם עושים בחירה מושכלת ומחושבת, אתם מבטיחים לעצמכם טיפול מקצועי, יעיל ובמחיר הוגן.

ד"ר אבישי וינברגר – לטיפול חוטים מושלם

ד"ר אבישי וינברגר הוא מנתח פלסטי מוכר, ידוע ומומלץ מאוד. עם הניסיון רב השנים שלו ואין ספור הלקוחות המרוצים שבהם הוא טיפל לאורך השנים, אין ספק שתוצאות הטיפולים שלו הם בדיוק מה שאתם מבקשים לעצמכם. תהנו!

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​