אסטפיל – שיפור מרקם העור בפנים ובצוואר

אסטפיל - ביוסטימולטור פופולרי במיוחד

העיסוק ביופי ובמראה החיצוני, היה מאז ומתמיד חשוב לבני האדם – והדבר די מובן: המראה החיצוני שלנו תורם רבות לרושם הראשוני שניצור על אחרים. הרצון של רבות ורבים הוא להיראות צעירים מכפי גילם, בעלי עור נעים, חלק ורענן. עד לפני מספר שנים, כאשר אישה או גבר בעשורים המתקדמים לחייהם היו מדברים על הצערת עור הפנים או טיפול בקמטוטים, אחת האופציות שהייתה עולה על השולחן היא ניתוח.

כיום, עמוק לתוך העשור השלישי של המאה ה-21, ישנם פיתוחים וטכנולוגיות שיכולים לספק אפקט מצוין, גם ללא התערבות כירורגית – ואנו כמי שעוסקים בכירורגיה פלסטית, יכולים להעיד על כך: בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר פנייה לטיפולים באמצעות הזרקות ומכשור מתקדם מאשר בחירה באופציה הניתוחית. אחת הדרכים למיצוק עור הפנים היא טיפול באמצעות ביוסטימולטורים. 

קודם כל, מה זה ביוסטימולטור? הכוונה היא לחומר שמוזרק מתחת לעור שייעודו הוא עידוד צמיחה של קולגן ואלסטין החיוניים לחידוש העור בצורה טבעית. חשוב לומר: ביוסטימולטור לא נועד להעניק נפח, בניגוד לחומצה היאלורונית או חומרי מילוי אחרים למשל. הנפח שיווצר, יתקבל באופן טבעי לאחר התהליכים שיעבור העור החל מתום ההזרקה.

מה מיוחד דווקא באסטפיל?

ישנם מספר ביוסטימולטורים מוכרים, בהם אסטפיל (Aesthefill), סקולפטרה וריברסל – כולם חומרים המוזרקים אל מתחת לעור ומבוססים על חומצה פולילקטית ומיועדים למיצוק עור הפנים. נרצה להרחיב מעט על אסטפיל בשורות הבאות.

אסטפיל הוא אחד החומרים הנפוצים במיוחד בקליניקה שלנו, ולא בכדי: התוצאות שניתן להגיע אליהן באמצעות הזרקה שלו פשוט נהדרות. הוא מיועד להזרקה גם באזור הפנים וגם באזור הצוואר – וממצק את העור באזור שבו בוצעה ההזרקה. נוכל להעיד כי ביוסטימולטור זה פופולרי מאוד בקרב נשים, אבל גם גברים רבים מתעניינים בטיפול הזה ועוברים אותו כדי ליהנות מעור פנים חיוני יותר. ניתן להזריק את החומר לכל אזורי הפנים, כולל שקעי עיניים, קמטים מעל השפתיים, שקעים בזוויות הפה והאף ועוד.

יש מטופלות ומטופלים, שבנוסף להזרקת אסטפיל, משלבים טיפול באמצעות מכשור מתקדם בקליניקה – להשלמת האפקט של ההזרקה. מדובר לרוב במספר טיפולים בודדים לקבלת האפקט הרצוי. חשוב לציין בהקשר זה: בחירת הטיפול הרלוונטי תיעשה לאחר ייעוץ ראשוני עם ד"ר וינברגר, שיבחן את מצב העור ואת רצון המטופל/ת, ויתאים את הטיפול המתאים ביותר עבורם, כמו גם את מספר הטיפולים הנדרש.

מה עוד כדאי לדעת

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​