מהם השיקולים לבחירת הטיפול האסתטי המתאים?

על מה מתבסס המנתח הפלסטי בייעוץ על הטיפול המתאים? האם יש הגבלות לטיפולים מסוימים? בכתבה הבאה מתייחס דוקטור אבישי וינברגר לסוגיית ההחלטה על טיפולים מותאמים אישית ללקוחות.

המנתח הפלסטי יוצא מנקודת הנחה כי מגיל 22 ומעלה המטופל יכול לגבש החלטה שקולה לגבי טיפול ספציפי אותו יבקש לבצע. דוקטור אבישי וינברגר מדגיש כי עד הגיל המצוין, ההחלטה המקצועית מצויה בידיו בלבד.
השיקולים לבחירת הטיפול האסתטי המתאים

בכל מקרה, גם בטווח הגילאים בו נהוג להטיל את האחריות על המטופל, כחלק מחובותיו, צריך המנתח להציג את השקפתו המקצועית ולאזן בין השאיפות האישיות שלו: להשיג את התוצאה הטובה ביותר, לבין רצון הלקוח להשיג את המראה המיוחל.

חשוב לזכור כי שיעור הטיפולים האסתטיים עלה משמעותית בשנים האחרונות בעקבות ה"שיפוצים" הרבים שנוהגים לבצע כל אותם מפורסמים שמשמשים כמודל לחיקוי ולהערצה.

ד"ר אבישי וינברגר מכיר את התופעה מקרוב ויודע לזהות מתי מדובר ברצון אישי אמיתי לטפל בפגם כלשהו ומתי מדובר בחיקוי ידוענים, התופעה נפוצה בקרב מתבגרים כמובן.

בקרב מנתחים מרחבי העולם, נהוג להתייחס ל-3 שיקולים עיקריים בקביעה אם ניתוח פלסטי הוא הכרחי וצודק:

  • האם הפגם שבו רוצה לטפל הלקוח, גורם לאי נוחות בחברה ולכך שיחוש נבדל מהסובבים אותו?
  • האם הפגם / השוני מונע מהלקוח לפתח עצמאות ופוגע בדימוי העצמי שלו?
  • האם מדובר בשונות פיזית ברורה? כמו אי סימטריה בין איברים, קמטים ופצעים?

לסיכום, ד"ר אבישי וינברגר מאמין כי השימוש הגובר בטיפולים אסתטיים הוא אינו תופעה חולפת, אלא מגמה שתלך ותתחזק. יש להשתמש בצורה מושכלת במיכשור הטכנולוגי ובמגוון הטיפולים המתקדמים, על מנת לעזור למטופלים למצוא את הפתרונות האידיאליים עבורם, תוך ייעוץ והכוונה אישית.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​