מעוניינת להגדיל את החזה? הכירי את הגדלת החזה הברזילאית

נשים רבות במהלך חייהן מעוניינות להגדיל את החזה מסיבות שונות ואישיות. על כן, נוצרו הליכים ניתוחיים שונים שמאפשרים להגדיל את החזה, באמצעות שתלים שנכנסים לגוף דרך פתח. כיום, קיימת מגמה שהולכת וגדלה בקרב הניתוחים הפלסטיים והיא להקטין ככל שאפשר את מורכבות ההליך הניתוחי. הגדלת חזה ברזילאית היא שיטה שמדגימה את המגמה הזו, משום שהיא מאפשרת הגדלת חזה באמצעות פתח קטן בלבד.

חתך קטן – חזה גדול

פרוצדורת הגדלת החזה שמגיעה מברזיל ולכן נקראת "הגדלת חזה ברזילאית", מאפשרת הגדלה דרך פתח קטן בלבד שמתבצע בחצי התחתון של היקף העטרת. הצלקת שתישאר לאחר הניתוח תהיה מטושטשת משום שהיא תמוקם בקו הגבול הטבעי של העטרת עם השד, שם קיים גם שינוי צבע שמסייע להסתירה.

צפו בד"ר אבישי וינברגר מסביר על הגדלת חזה ברזילאית בתכנית "כל בוקר" בערוץ 10 עם אורנה דץ:

טכניקה זו מעניקה יתרונות רבים למטופלת:

צלקת קטנה ומוסתרת – לאחר ההגדלה, החתך הקטן מאפשר למטופלת לחשוף את השד מכל הכיוונים, לעומת הגדלות חזה אחרות בהן החתך מתבצע בכגבול התחתון של השד בחלקו החיצוני, דבר אשר אינו מאפשר חשיפת החזה מהצדדים.
הרמה קטנה של החזה – הגישה הברזילאית מאפשרת הרמה קטנה של החזה למי שזקוקה לכך ובהתאם לנתונים של המטופלת.
שדה ראייה רחב –  מבחינה ניתוחית, השיטה הברזילאית נוחה יותר, כי ניתן למנתח לראות את חלל כל השד מכל הכיוונים, לעומת ניתוחים עם פתח מלמטה בהם קיימת מוגבלות בראייה של החלק העליון של השד. על ידי כך ניתן למקם את השתלים במקום הטוב ביותר ולקבוע את הגודל הנכון לפי רצון המטופלת – ככל הניתן.

מיקום השתל מתחת לשריר – השתלת החזה דרך העטרת מאפשרת למנתח הפלסטי גם למקם את השתלים מתחת לשריר בית החזה, מבלי לנתק אותו מדופן בית החזה. הליך זה מתאים למי שיש לה עור דק ובאופן זה השריר משמש ככיסוי נוסף לשתל.
מיגון השתל – בשיטה הברזילאית השתל יושב על רקמת השד שלא ניזוקה ולא על חתך או על תפרים שיכולים להימתח ולהיפתח.
משך ההחלמה – הפתח הקטן דרכו מכניסים את השתל משפר גם את ההחלמה שלאחר הניתוח, אבל זה תלוי כמובן במצבה האישי של כל מטופלת.
חשוב לדעת כי הליך ניתוחי עם פתח קטן דורש מיומנות וניסיון בשיטה זאת. ד"ר אבישי וינברגר מבצע הגדלת חזה ברזילאית במשך שנים רבות.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​