מתיחת פנים השוואת מחירים

מתיחת פנים וצוואר

פעמים רבות, בסביבות גילאי ה-40, אצל נשים וגברים, אפשר להבחין בצניחת עור באזורי הפנים והצוואר. ההתבגרות, מביאה שינויים רבים, והם ניכרים במיוחד בעור הפנים והצוואר. אחרי העשור השלישי מתחיל העור להזדקן, ולאבד מגמישותו, ולכן כשאנו מסתכלים במראה ניתן להבחין בקפלים מתחת ללחיים, בעור עודף באזור הצוואר ולפעמים גם בחוסר חדות של קו הלסת. ניתוח מתיחת פנים, נחשב לאחד הטיפולים הקוסמטיים השכיחים ביותר ומהווה פתרון מצוין לבעיית הזדקנות עור הפנים והצוואר.

מה זה ניתוח מתיחת פנים וצוואר?

ניתוח מתיחת פנים וצוואר הינו פרוצדורה שנועדה להצעיר את הפנים. מטרת הניתוח היא להרים כלפי מעלה פנים וצוואר. במהלך הניתוח מהדקים את הרקמות העמוקות ומסירים את עודפי העור באופן כזה שמעניק למטופלת מראה טבעי, צעיר ורענן. הטיפול מאפשר למתוח ולהרים את העור בקו הלסת והצוואר כך  שהוא מעניק לו מראה חיוני.

מהם הגורמים להזדקנות העור?

ישנן מספר סיבות שיכולות להשפיע על הזדקנות מהירה של העור שמצריכה ניתוח מתיחת פנים: חשיפה ממושכת לשמש בשעות היום מאיצה מאד את תהליך הזדקנות העור ואף עלולה לגרום למחלות עור שונות, אכילה בצורה לא מאוזנת וחוסר של ויטמינים חשובים ואבות מזון חיוניים, מחקרים רבים מעידים על קשר הדוק בין עישון והזדקנות מהירה של עור הפנים, תורשה וגנטיקה – חלקים מהאוכלוסייה זכו בעור אשר מזדקן באיטיות רבה יותר ואילו לחלקם העור מזדקן במהירות גבוהה יחסית – העור נהיה רפוי ועם קמטים.

כמה עולה מתיחת פנים?

חישוב עלות של מחיר מתיחת פנים הוא תהליך מורכב, שמכיל פרמטרים רבים: השיטה בה יבוצע הניתוח, מיהו המנתח וכמה שנות ניסיון יש לו? היכן מתבצע הניתוח? האם משתמשים בחומרי מילוי ואיזה? כאשר את מתכננת ניתוח מתיחת פנים, השוואת מחירים, חשובה מאד, אך חשוב מאוד לקחת את כל הגורמים בחשבון. בניתוח מתיחת פנים מחיר הוא שאלה קריטית בשביל רוב המטופלות מכיוון שמחיר הניתוח אינו זול ויכולים להיות פערים גדולים בין רופא לרופא. חשוב שתדעי עבור מה מתבצע התשלום: מורכבות הניתוח, הטכניקות בהן הרופא משתמש, איכות החומרים, מחיר אשפוז לאחר הניתוח, האם התהליך נעשה בהרדמה כללית או מקומית, מה עלות הרופא המרדים והאחיות ועוד.

כאשר אתם מבררים על ניתוח מתיחת פנים, מחירים יכולים להשפיע מאד על ההחלטה, אולם כמו כל מוצר שקונים, יש לזכור שלפעמים כאשר המוצר זול מדי, עלולים ליפול בפח ולהצטער על כך במשך זמן. לפעמים עדיף לשלם קצת יותר ולקבל את התוצאה שחלמת עליה. מכיוון שמדובר בגופך, ההמלצה שלנו היא לפנות לרופא מומחה בתחום מתיחות פנים, רופא בעל ניסיון רב, אשר התקשורת עמו תהיה טובה. את צריכה לחוש ביטחון מלא ולהגיע יחד איתו להבנה מלאה לגבי אופי הניתוח ושיטות הטיפול. כאשר אתם מתעניינים בניתוח מתיחת פנים, מחירון שמופיע במקומות מסוימים, יכול לתת אומדן, אך חשוב הרבה יותר לקבוע פגישת ייעוץ על מנת לקבל מחיר אמיתי.

פרטים כלליים על הניתוח

  • מטרת הניתוח- הסרת עודפי עור בפנים והשבת הנפחים למקומם האנטומי.
  • זמן הניתוח- בין שעתיים לארבע שעות.
  • ניתוח בהרדמה מלאה- כללית.
  • מצב בריאותי- יש לעדכן את המנתח בכל ניתוח שעברו קודם לכן, מחלות רקע וכו'.
  • יש לבצע בדיקות טרם הניתוח- לפי הנחיית הרופא המנתח (למשל א.ק.ג, בדיקת דם, קרישת דם, צילום חזה וכו')
  • מומלץ להפסיק לעשן כשבועיים לפני הניתוח ועוד שבועיים לאחריו. העישון מפריע לריפוי הפנים.
  • אשפוז – אנו ממליצים להישאר לילה במחלקה לצורך השגחה, במיוחד שמדובר במטופלים עם גורמי סיכון ומחלות רקע.
  • החלמה: בין שבוע לשבועיים, תלוי בהיקף הניתוח שבוצע. כמוכן ייתכן ויהיו מספר שטפי דם קלים בפנים ונפיחויות. זה חלק אינטגרלי מהתהליך.

במידה ואתם מתעניינים במחיר מתיחת פנים וצוואר הגעתם לכתובת הנכונה! ד”ר וינברגר הינו מהמנתחים הפלסטיים הבכירים בישראל ובעל ניסיון של למעלה משלושים שנה בתחום. רק מנתח פלסטי עם ניסיון רב וידי אומן יודע לשלב טכניקות שונות, על מנת לקבל תוצאות אופטימליות. ד"ר וינברגר הינו מנתח פלסטי בעל ניסיון רב שמתמחה במגוון גדול מאוד של סוגים שונים של טיפולים חדשניים המשפרים באופן דרסטי את מראה הפנים, הגוף והחזה. בשיחה זו תוכלי להתרשם מעבודתו הייחודית, יחסו הנעים והאנושי של ד"ר וינברגר. לקבלת מידע נוסף את מוזמנת להתקשר לטלפון: 077-2309324 או צרו קשר כאן.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​