החלפת שתלי סיליקון

אחד הניתוחים הפופולאריים ביותר בקרב נשים הוא ניתוח להגדלת חזה, עשרות מיליוני נשים ברחבי העולם עברו אותו והדרישה לניתוח זה רק עולה וגואה. החזה הנשי מסמל יופי ונשיות, ומבטא את מה שהופך ילדה לאישה.

שני האספקטים, האימהות והמיניות גורמים לכך שהחזה הנשי הוא בעל משמעות עצומה עבור האישה, ולפיכך צורתו, וגודלו מהווים משמעות עבור רוב הנשים. מכיוון שהניתוח הוא פשוט למדי הוא מאפשר לנשים לעבור שיפור אסתטי בצורה קלה ומהירה. במשך השנים חלה התקדמות גבוהה בטכנולוגיית השתלים וכיום השתלים הנפוצים ביותר לשימוש בישראל הם עם מעטפת סיליקון ומילוי סיליקון ג'ל.

למה בכלל צריך להחליף שתלים?

ההמלצה של האיגוד לכירורגיה הפלסטית הוא של החלפת שתלים סיליקון או מחומרים אחרים לאחר שעברו בין 10 ל-15 שנים מניתוח הגדלת החזה.

הסיבות לכך יכולות לנבוע ממספר גורמים:

מה חשוב לדעת לפני פגישת ייעוץ עם רופא?

לפני הפגישה יש לבדוק שהרופא הוא מנתח פלסטי רב ניסיון, אשר חבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית. האם הוא מבצע ניתוחים מסוג זה באופן תדיר?  כדאי מאד להביא את הדו"ח הרפואי של הניתוח הקודם. מומלץ גם להביא את המדבקות של השתלים או את תעודת האחריות.

מה חשוב לדעת לפני הניתוח להחלפת שתלים?

בדרך כלל החלפת השתל היא הליך פשוט יותר מהניתוח הראשוני, ההליך דומה למדי, אך לאחר הניתוח יש בדרך כלל פחות כאבים, וזאת מכיוון שאין צורך ליצור כיס חדש עבור השתל. במידה ומחליפים את השתל לאותו חלל, ההליך קטן יותר. עם זאת יש רופאים אשר מסלקים את המעטפת של השתל הישן. לפעמים יש צורך לבצע כיס חדש במקום הכיס הישן.
אפשר גם לשנות את השתל למידה גדולה יותר, הכיס שהרופא מכין כדי להכניס את השתל מתרחב פעמים רבות, והשתל מותח את הכיס, במיוחד כאשר הולכים בלי חזייה.

מהם השיקולים של בחירת גודל השתל?

מחיר

מחיר החלפת שתלים מושפע ממספר גורמים:

במידה ואתם רוצים לדעת עוד על החלפת שתלי סיליקון, מחיר הניתוח, משך זמן ההחלמה תופעות לוואי ועוד. את מוזמנת לפנות אלינו לפגישת ייעוץ אישית. ד”ר וינברגר, הינו מהמנתחים הפלסטיים הבכירים בישראל ובעל ניסיון של למעלה משלושים שנה במגוון רחב של ניתוחים כירורגיים ופלסטיים.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​