טיפול ריגנרה: בתוך כמה זמן רואים תוצאות?

לפני ואחרי טיפול ריגנרה

כיום בעידן שבו הכל מיידי, גם מטופלים ומטופלות שואפים לראות תוצאות מיידיות בטיפולים שונים שאנו מבצעים. זה אפשרי בטיפולים מסוימים, כמו הזרקות מילוי, אבל בחלק מהטיפולים שלנו, יש להמתין עד לקבלת תוצאות ראשוניות, ואלה מתגברות באופן הדרגתי.

כך בדיוק קורה בטיפול ריגנרה לעידוד הצמחת שיער: גברים ונשים שעוברים אותו, יוצאים מהקליניקה לאחר שהוזרקו לאזור הדליל בקרקפת שלהם, נוזל המתאפיין בזקיקים שנלקחו מאזור עשיר בשיער – אך מיד לאחר הטיפול לא ניתן לצפות לתוצאה כלשהי. עליהם להמתין בסבלנות.

כמה זמן עליהם להמתין? זה כמובן אינדיבידואלי, אך על פי רוב, כבר בתוך חודש, ובאופן הדרגתי, יהיה ניתן לראות את ההבדל שצפוי להתעצם בהמשך. במה מבחינים? הנה תמונה שממחישה זאת היטב: משמאל ניתן לראות שיער דליל בתמונה שצולמה ב-08/06/2023 ואילו ב-09/07/2023, בסך הכל 31 ימים לאחר מכן, ניתן לראות כי האזור הדליל כבר מלא יותר בשיער. אפקט זה צפוי להמשיך ולהתחזק, שכן השיער צפוי להמשיך ולהתעבות בימים ובשבועות שלאחר מכן.

לפני ואחרי טיפול ריגנרה

עוד על טיפול ריגנרה

מה שעומד מאחורי הטיפול החדשני, הוא לקיחת תאי אב מאזור שבו קיימת זרימת דם טובה לאזור הדליל שבו זרימת הדם בקרקפת פחות טובה – כדי שתאי האב יעזרו להצמיח מחדש שיער באזור הדליל. האזור שבו בדרך כלל יש תאי אב רצויים, הוא העורף, ולכן משם נלקחים זקיקים. הזקיקים נטחנים יחד עם נוזל ייעודי במכשיר – ובסוף התהליך מתקבל נוזל להזרקה באזור הדליל.

טיפול ריגנרה הוא טיפול שאין צורך לחזור עליו, והוא לא מאופיין בתופעות לוואי – מכיוון שמדובר בשתלים מגוף המטופל/ת ולכן הגוף לא דוחה אותם. היעילות של הטיפול נעה באזור 80% – כלומר רוב מוחלט מן המקרים. התוצאות המושגות שאותן ניתן לראות בתוך מספר שבועות, צפויות להישמר כשנתיים.

זה המקום להדגיש כי חשוב להגיע לייעוץ ראשוני כתנאי לטיפול ריגנרה, שכן לא כל גבר או אישה נמצאים מועמדים מתאימים לטיפול.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​