מתיחת פנים- אמצעי יעיל להתמודד עם נזקי הזדקנות

חלקנו מאוד פדנטיים כשמדובר בעור הפנים, בעוד שחלק אחר מפחית מחשיבות אזור זה, כך או כך, לא ניתן לברוח מנזקי ההזדקנות. בשלב כלשהו בחיים תתעוררו ותבינו כי הזיקנה הגיעה גם אליכם. חומרי מילוי כגון בוטוקס ושומן עצמי הם פתרונות זמניים, בזמן שטיפול למתיחת פנים רק הולך וצובר תאוצה כפתרון האידיאלי בעולם הטיפולים הקוסמטיים, לטיפול בהזדקנות העור.

יותר ויותר נשים פונות למנתחים פלסטיים ומבקשות להצעיר את עור פניהן. שכיחות הניתוח עולה בהתמדה ברחבי העולם ומה שיותר מפתיע, הוא שגם גיל המנותחות יורד בעקביות. אם בעבר היינו רגילים לשמוע על מתיחת פנים בקרב בני ובנות שנות ה-60-70 לחייהם, היום ניתן לפגוש מנותחים כבר בגילאי ה-30. הניתוח מומלץ לביצוע לאחר גיל 40 אך ניתן גם לבצע אותו בשנות ה-30, תלוי במצב המטופל/ת.

תוצאות נהדרות, עלייה במודעות ושאיפות גבוהות

הטיפול למתיחת פנים צבר תאוצה בעשור וחצי האחרונים, הודות למספר גורמים. ראשית, מדובר באמצעי שנחשב למוביל בתחום, להתמודדות עם הזדקנות הפנים. הטיפול מומלץ ע"י פלסטיקאים ומטופלים לשעבר, אשר מביעים את שביעות רצונם מהטיפול בכל הזדמנות. שנית, חשוב לציין גם את העלייה במודעות, את ההבנה כי מדובר בטיפול כירורגי פשוט יחסית, עם תוצאות יפות, נראות לעין ונשמרות לטווח ארוך. בנוסף, עם עליית מספר הטיפולים הפלסטיים, גובר גם רצון כלל הנשים למראה צעיר ורענן, גם בגילאים ה-30.

השנים החולפות פוגעות באלסטיות הפנים, איבוד ניכר בנפח, צניחת לחיים וצוואר, צניחת עור הפנים וספיגת עצמות הלחיים. במילים אחרות, טשטוש הגבולות בין הפנים לצוואר ובין חלקי הפנים השונים.

הגורמים המזרזים את המפגעים שצוינו, הם בעיקר: גנטיקה והרגלי חיים, הכוללים: עישון יתר, חשיפה מוגברת לשמש, שתיית אלכוהול ושינויי משקל.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​