מנתחי חזה הכי טובים בארץ

ניתוח חזה הינו אחד השכיחים בישראל, ונשים רבות חולמות לשנות את מראה החזה והשדיים: לבצע הגדלת חזה, הקטנת חזה או הרמת חזה על ידי הרופא הטוב ביותר בתחום. פעמים רבות נעשות בעיתונים שונים או באתרי אינטרנט כתבות עם כותרות כגון: "עשרת מנתחי חזה הכי טובים בארץ". מה הופך מנתח חזה מסוים, לרופא פופולארי ומומלץ? מה גורם לרופאים ספציפיים, להיות הטובים והנחשבים בתחומם. ננסה להסביר במאמר זה, מי הוא הרופא המתאים ביותר עבורך.   

מהן הסיבות להפיכת רופא מסוים למבוקש יותר?

  • ניסיון – אין תחליף לניסיון, רופא מנתח, אשר ביצע מאות או אלפי ניתוחים, צבר שעות רבות מאד של התנסויות שונות בניתוחים, מנתח חזה מנוסה ראה בשנות עבודתו אלפי מקרים שונים וצורות שונות של שדיים, יכול לתת את הפתרונות המתאימים ביותר עבורך. רופא בכיר מנתח אלפי אנשים ומתמודד עם מגוון עצום של מקרים רפואיים שונים.
  • הכשרה – בדרך כלל ה"כוכבים" בתחום הרפואה הפלסטית למדו לתואר ברפואה באחת האוניברסיטאות הנחשבות ואף ביצעו התמחויות ותת התמחויות אצל רופאים ידועים ובעלי שם.
  • מקצועיות – תנאי בסיסי למנתח פלסטי שהוא חייב להיות חבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית, כמו כן על מנת לשפר את השיטות והטכניקות הוא חייב להשתתף באופן קבוע בכנסים מקצועיים בינלאומיים. מנתח מקצועי לומד כל הזמן ומתמחה במגוון רחב מאוד של טיפולים חדשניים שמשפרים באופן ניכר את מראה הגוף והחזה. הרופא המנתח מבצע ניתוחים רבים באופן קבוע ונחשב לבעל שם ומוניטין בתחום.
  • יחס אישי – מעל לכל, חלק גדול של הטיפול הוא להבין את נפשה של המטופלת ולהגיע איתה לדיאלוג פורה, ותקשורת טובה בה גם הרופא וגם האישה מגיעים יחדיו לסוג הטיפול המומלץ ביותר עבור האישה. חשוב מאד שהאישה לא תרגיש שהיא חלק מסרט נע של מטופלות. אחד המדדים החשובים ביותר הוא החום והיחס האישי שהרופא מעניק.
  • אמנות – רפואה היא לא אמנות, אבל כירורגיה פלסטית מתקרבת מאד לאמנות. כיום, באמצעות הטכנולוגיה המודרנית, אמצעי ההדמיה והחומרים המתקדמים הרופאים יכולים ממש לפסל וליצור "קסמים" באמצעות הידיים שלהם. שילוב של רופא מקצועי ובעל ידי זהב ודמיון, יכול לגרום לכך שהתוצאה תראה טבעית לחלוטין.
  • המלצות – אחת הסיבות שהופכות רופא למבוקש ופופולארי, הן ההמלצות. למרות שאנו נמצאים בעידן טכנולוגי, רוב ההמלצות מגיעות עדיין מפה לאוזן, לקוחה מביאה את חברתה הטובה או את בת משפחתה וקהל הלקוחות הולך וגדל בצורה מהירה. ניתן גם להתרשם מההמלצות שנמצאות באתר האינטרנט של הרופא ומחזקות את המוניטין שלו.

לסיכום, כשאת מחפשת רופא מנתח חזה הכי טוב בארץ, אנו ממליצים לחשוב על מספר גורמים שאמורים להיות ברופא זה: מקצועיות, ניסיון והכי חשוב שתהיה לך תקשורת טובה עמו ותקבלי ממנו יחס אישי.

במידה ואת רוצה לשמוע פרטים נוספים, את מוזמנת לפנות אלינו לפגישת ייעוץ אישית ומקצועית. ד”ר וינברגר הינו מהמנתחים הפלסטיים הבכירים בישראל, הוא חבר בכיר באיגוד המנתחים הפלסטיים הישראלי, ובעל ניסיון של למעלה משלושים שנה במגוון רחב של ניתוחים כירורגיים ופלסטיים. בשיחה זו תוכלי להתרשם מעבודתו הייחודית, גישתו המקצועית, ויחסו הנעים והאנושי של ד"ר וינברגר. לקבלת מידע נוסף אתם מוזמנים להתקשר לטלפון: 077-2309324 או צרו קשר כאן.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​