ד"ר אבישי וינברגר: תביעות שיש לדרוש לפני טיפול אסתטי

ד"ר אבישי וינברגר

ניתוחים פלסטיים היו, עד לפני מספר שנים, אחת האפשרויות המובילות למי שהיו מעוניינות או מעוניינים לשפר את המראה החיצוני שלהם. גם כיום, יש הרבה ניתוחים פלסטיים שהם הברירה היחידה כדי לקבל שינוי אסתטי, דוגמת ניתוח אף, הגדלת חזה ועוד. בשנים האחרונות, לאור השתכללות הטכנולוגיה, פותחו מכשירים וחומרים שבאפשרותם להחליף ניתוח מסוים, לדחות אותו לתקופה, או אפילו לשמר מראה צעיר.

תפסנו את ד"ר אבישי וינברגר לשיחה בנושא טיפולי האסתטיקה. בין היתר הזכיר ד"ר אבישי וינברגר תביעות שחשוב לדרוש לפני שעוברים טיפול אסתטי מסוים. "עוד לפני כן, אני רוצה לדבר במשפט או שניים על מגמה: אם אנשים שאלו פעם 'איזה ניתוח יתאים לי', כיום הם שואלים 'איזה טיפול יתאים לי'. זה נובע מפיתוח של מכשירים מתקדמים, חומרי מילוי, חוטים נספגים וחומצות פולילקטיות – כדי לשפר את המראה שלנו ולהצעיר אותנו, בעיקר באזורי הפנים והצוואר, אבל גם באזורים אחרים בגוף".

תביעות שלא כדאי לוותר עליהן

על פי ד"ר וינברגר, תביעות כאלה שחשוב לדרוש ולוודא, יסירו כל חשש לקראת טיפול אסתטי שאתם עתידים לעבור. "תבדקו אם השינוי האסתטי שאתם רוצים להשיג מצריך ניתוח כברירה היחידה. יכול להיות שגם תגלו שמה שבעיניכם בעייתי, הוא בכלל לא בעייתי לדעת הרופא ולא מצריך ניתוח. כפי שאמרתי, יש המון טכנולוגיות שמאפשרות לסייע בשיפור אסתטי ואולי כדאי לבחור בטיפול על פני הדרך הניתוחית".

"תביעה שנייה שיש לוודא היא דווקא מעצמכם: עשו שיעורי בית, בדקו שהרופא שפניתם אליו הוא בעל ניסיון", אומר ד"ר וינברגר, שדיבר בנושא גם באתר NEWS1 לאחרונה. "תוודאו שהרופא עוסק באסתטיקה כעיסוק ראשי, שהוא בקיא במגוון טיפולים אסתטיים ולא רק באחד או שניים. כדאי לשאול את הרופא על טיפולים שביצע בעבר ואם ניתן, תתרשמו מהמרפאה". 

הגדלת חזה - ניתנת לטיפול בניתוח
סקולפטרה - נחשב לטיפול יעיל במיוחד
הסרת נגעי עור - ד"ר אבישי וינברגר

"תביעה שלישית שכדאי מאוד לדבר עליה היא לוודא שהטכנולוגיות שהרופא מדבר עליהן, מוכרות ומאושרות", ממשיך ד"ר וינברגר. "למשל, יש ביוסטימולטור בשם סקולפטרה שבין היתר מעודד יצירת קולגן ובכך להוביל  לשיפור טבעי של מראה הפנים והצוואר. החומר הזה שמוזרק לפנים ולצוואר מאושר על ידי ה-FDA וחיפוש מהיר ב-Google יגלה שהוא מוכר מאוד. בצעו בדיקות בסיסיות לפחות, וכך תהיו שקטים יותר. חשוב לומר שבמרפאתנו נעשים טיפולים בחומרים איכותיים ובטכנולוגיות מוכרות בלבד".

"תשאלו את כל השאלות שחשבתם עליהן. זו נקודה נוספת", מבהיר ד"ר וינברגר. "הכוונה היא לשאול את הרופא בשיחת הייעוץ מה הציפיות שלו מהטיפול, להעלות חששות, להסביר איזה שיפור אתם מעוניינים להשיג. בסיום השיחה, אתם צריכים שיהיה לכם כל המידע כדי לקבל החלטה".

"נקודה חמישית ואחרונה היא תופעות לוואי. ואבהיר לרגע", אומר ד"ר וינברגר. "אם מדובר בטכנולוגיות מוכרות ומאושרות, בחומרים אמינים וכמובן ברופא מנוסה ומיומן, ממש לא אמורות להופיע תופעות כלשהן. אם יש תופעות לוואי, הן לרוב ידועות ועוברות לאחר מספר ימים או שעות. בכל מקרה, ודאו כי גם במקרה שבו מופיעה תופעת לוואי כלשהי, הרופא יהיה זמין לשאלותיכם ויספק מענה". 

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​