הטיפולים הנפוצים להדגשת קו הלסת

קו הלסת התחתונה הוא בעל חשיבות עליונה בפניהם של נשים וגברים רבים. קו הלסת תוחם את הפנים ומגדיר אותן. קו לסת תחתונה מודגש הוא סימן לצעירות ורעננות, המאופיינת בעור הדוק וקווים חדים שמעניקים מראה של פנים צעירות.

ישנם מקרים, בגילאים צעירים ובגילאים מבוגרים, שבהם קו הלסת לא מוגדר בצורה חדה, והדבר פוגע בהופעה הכללית. במקרים כאלו, ישנן בעיות שבאות לידי ביטוי במצבים שונים. למשל בגיל צעיר, בתת המודע ישנה תחושת בושה להצטלם בפרופיל. בדרך כלל, אנשים מודעים לכך שקו הלסת שלהם בעל מראה בעייתי, אבל מתקשים להודות בכך. הפתרון לבעיות מהסוג הזה הוא הדגשת קו הלסת.

טיפולי הדגשת קו הלסת – מקרים נפוצים

הדגשה, או עיצוב קו הלסת והסנטר, הוא טיפול המתאים לאנשים בגילאים שונים, החל משנות ה-20 ועד לגילאים מבוגרים. ישנן דרגות שונות של עיצוב קו לסת, ממקרים קלים ועד חמורים. הנה כמה מקרים נפוצים של טיפולים לעיצוב קו הלסת. יש להדגיש שקיים שוני בין מקרה למקרה, והדבר תלוי בכל מטופל ומטופל וברמת מורכבות הטיפול.

1. קו לסת לא מוגדר, או התרופפות קלה של הלסת – בדרך כלל, קו לסת לא מוגדר נפוץ יותר אצל נשים מגיל 45 ומעלה, המודעות לנושא. מדובר במקרים שנחשבים קלים יותר, והפרוצדורה שיש לבצע היא טיפול ניתוחי להידוק קו הלסת בלבד.

2. התרופפות לא רק בקו הלסת, אלא גם בחלקים מרכזיים בפנים – זוהי בעיה גדולה יותר, המאפיינת כאמור גברים ונשים, אותם מטופלים עשויים להיות מועמדים פוטנציאליים לטכניקות של הרמת פנים. הרמת פנים קלאסית מטפלת בדרך כלל בכל ההפרעות שגורמות לקו הלסת להיות לא מוגדר ולא חד.

3. הופעת מצבורי שומן מתחת לקו הלסת – חלק ניכר מהאנשים בעלי בעיה בקו הלסת, סובלים מסנטר כפול בגלל השומן שנמצא מתחת לקו הלסת. השומן גורם לכמה דברים וביניהם מתיחת פנים  ולהרחבה של העור. לעתים, כשמסלקים את השומן, נותרים עודפי עור שבחלק מהמקרים, בעיקר אצל מטופלים צעירים, מתכווצים בעצמם כתוצאה מרקמה אלסטיות של העור. בגילאים שהם מעבר לעשור הרביעי, לעור יש נטייה להתכווץ פחות, ולכן יש צורך לבדוק סילוק עודף עור באופן ניתוחי. יש לציין שפרוצדורה כזו מותירה צלקות, אך השאיפה היא שהצלקות תהיינה נסתרות ככל שניתן ולא ניכרות לעין הלא מנוסה.

4. סנטר קצר – תופעה זו תורמת לקו הלסת להיות לא מוגדר, שכן גם הוא קצר יותר. במקרים כאלו, גורמים להבלטת קו הלסת על ידי הבלטת הסנטר והארכתו בטכניקות שונות.

בכל מקרה, לפני טיפולים שמטרתם עיצוב קו הלסת, יש להיוועץ ברופא מומחה בתחום על מנת לאבחן את מצבכם ולהתאים לכם את הטיפול המדויק עבורכם.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​