ההבדל בין צעירים למבוגרים בעיצוב קו הלסת

לפני ואחרי - עיצוב קו לסת

צעירים וצעירות רבים מגיעים אלינו עם 'סנטר כפול' או מבנה קו לסת לא מחודד ומובלט. לרוב, הסיבה לכך היא תורשה. תהא הסיבה אשר תהא, הדבר פוגע בביטחון העצמי של לא מעט מהם – ואלו מחפשים פתרון ברפואה האסתטית. רק כדי לחדד, כאשר אנחנו מדברים על צעירים וצעירות, הכוונה היא לטווח הגילאים של 17-40 פחות או יותר.

הפרוצדורה הנדרשת כאן היא מעין ניתוחון קטן ומוגבל להסרה של השומן, שיוצר את את המראה של קו לסת שאינו מחודד, או סנטר כפול. במידת הצורך ובהתאם לייעוץ שיינתן על ידי ד"ר וינברגר, ניתן לבצע השתלה של שתל סיליקון קשיח שמטרתו הארכה של קו הלסת.

לא רק בעלי עודף משקל

סנטר כפול או קו לסת לא מחודד, הוא לא רק בעיה של צעירים וצעירות בעלי משקל עודף. זו ממש לא "בעיה של שמנים בלבד", אלא בעיה היכולה גם לאפיין בעלי מבנה גוף רזה. יתרה מזאת, מטופלים ומטופלות רבים שלנו הם בעלי מבנה גוף ממוצע ורזה.

לאחר הפרוצדורה וסילוק השומן העודף, סוגרים את החתך הקטן וחובשים את האזור למשך כמה ימים. החבישה הזו מסייעת לעור להידבק ולהתכווץ, וזאת מבלי צורך בסילוק של עודפי העור. זה בדיוק הדבר שמאפיין את הפרוצדורה לעיצוב קו הלסת והסנטר אצל צעירים וצעירות: העור מתכווץ בעצמו ואין צורך בפרוצדורה משלימה לסילוק העודפים ממנו.

ומה קורה אצל מבוגרים יותר?

קהל מבוגר יותר שניגש לבצע את הניתוחון לעיצוב קו הלסת והסנטר, יכול להתלונן על שתי בעיות מרכזיות. האחת היא קו לסת שאינו מחודד או סנטר כפול, כפי שהצעירים מתלוננים. בעיה שנייה אפשרית, היא עור מדולדל שהופך את קו הלסת לנפול וחסר חדות – והיא כמובן נגרמת כתוצאה מהגיל ומהשינויים שעובר גופנו.

לכן, סביב גילאי 45 ויותר, מטופלים ומטופלות ייגשו לפרוצדורה ייעודית הנקראת Z-Plasty – שלוקחת בחשבון את עודפי העור שיש לסלק. בגילאים מבוגרים, גם אם מבוצע סילוק של השומן, צפויים להישאר עודפי עור, שכן העור לא צפוי להתכווץ בצורה טובה. זה ההבדל המהותי בפרוצדורה לעיצוב קו הלסת בין צעירים למבוגרים.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​