ממש לא רק נשים: טיפולי הרפואה האסתטית הפופולריים בקרב גברים

טיפולי אסתטיקה רפואית לגברים

כאשר מדברים על קהל המעוניין לעבור ניתוחים פלסטיים, או טיפולי אסתטיקה רפואית, לרוב ניתן לחשוב שפרוצדורות אלה מתאימות יותר לקהל נשי. ואמנם, פלסטיקאים ורופאים בתחום – בהם גם אנחנו – יכולים להעיד כי בשנים האחרונות חל מפנה: גם גברים עוברים ניתוחים פלסטיים וטיפולי רפואה אסתטית, במטרה להיראות טוב יותר.

יתרה מזאת: אם בעבר, גברים שעברו טיפולים אסתטיים התביישו בכך, או הרגישו לא נעים להודות בעובדה שטיפלו במראה החיצוני, כיום הם מדברים על כך בצורה חופשית יותר, משתפים את סביבתם בנוחות ואף ממליצים לחברים ולבני משפחה אחרים. עיקר הטיפולים שעוברים גברים הם טיפולים באזור הפנים והצוואר – פחות טיפולי גוף, אם כי גם אלו קיימים. אנו במרפאת ד"ר אבישי וינברגר, מציעים מגוון טיפולים, בהם גם טיפולים המתאימים לגברים.

טיפולים נפוצים בקרב גברים

אזור הלסת

  • עיצוב קו לסת – קו לסת נקי וברור הוא סממן גברי ולכן רבים שואפים להגיע אליו. מדובר בשיטה המתאימה לבעלי עור עבה שאינו מדולדל, לרוב עד אזור גיל 40-45, הסובלים מסנטר כפול או שמוט. עיצוב קו הלסת מבוצע באמצעות הזרקת חומצה היאלורונית שבאמצעותה ניתן לשחזר ולחדד את קו הלסת. אפשרות אחרת היא הזרקת ביוסטימולטור מסוג אלנסה למיצוק העור ולייצור קולגן. קיימות שיטות נוספות להשגת קו לסת ברור, וכמובן שנדרש ייעוץ ראשוני כדי להחליט באיזו דרך לבחור.
  • טיפול בסנטר כפול או עיצוב סנטר – בבעיה אסתטית זו יש לבחון את הטיפול המתאים ביותר לאחר ייעוץ ראשוני. לעתים יוזרק ביוסטימולטור מסוג אלנסה, במקרים אחרים תוזרק חומצה היאלורונית או שומן עצמי. במקרים אחרים הדורשים זאת, ייתכן שתבוצע פרוצדורה הנקראת Z-PLASTY לעיצוב קו הלסת. זו פרוצדורה שמבוצעת בהרדמה מקומית ומספקת תוצאות מיידיות, המיועדת בעיקר למבוגרים סביב גיל 50 והלאה, בעלי עור מדולדל ופחות אלסטי. ניתן לראות כאן מטה תמונות לפני-אחרי של טיפול זה. לאור הטיפול, ישנה צלקת תת-לסתית מוגבלת באורכה, עד למיקום הגרוגרת. 

אזור הפנים

  • מילוי קמטים ושקעים – הטיפול הנפוץ ביותר ברפואה האסתטית, של הזרקות למילוי אזורים בפנים, רלוונטי מאוד גם לגברים. חומר המילוי ואופיו משתנה בהתאם לצורך. אך ניתן לומר בכלליות, כי גברים רבים מבצעים מילוי באזור הרקות, עצמות הלחיים, האף ובאזורים נוספים, בדיוק כפי שנשים מבצעות.טיפול בסנטר כפול או עיצוב סנטר.
  • סקולפטרה – הטיפול המדובר של התקופה הוא סקולפטרה: ביוסטימולטור איכותי בעל אישור FDA המוזרק אל הפנים ו/או הצוואר ומיועד לעיבוי למיצוק העור ונחשב ליעיל במיוחד. גם אסטפיל (חומצה פוליאקטית למיצוק העור) רלוונטית ואותה ניתן להזריק לכל אזורי הפנים. את שני החומרים ניתן להזריק גם לצוואר ולהוביל למיצוק שלו. טיפול זה רלוונטי מאוד בקרב נשים, אבל גם גברים רבים מתעניינים בו מאוד.
  • אולטרפורמר – מכשיר המיועד לטיפול בפנים ובגוף. מדובר במכשיר הכולל מתמרים המעבירים אנרגיה על-קולית לרקמה התת-עורית באזורים שונים בגוף. הטיפול באולטרפורמר מוביל למיצוק ולהרמת העור העודף, כמו גם אפשרות להעלמת תאי שומן עקשניים, להשגת מראה חטוב.
  • מילוי שפתיים לגברים – כן, לא רק נשים ממלאות שפתיים. מדובר בטיפול פשוט יחסית שבו נעשה שימוש בחומצה היאלורונית ייעודית, כדי להשיב לשפתיים מראה בשרני יותר ופחות דקיק. בשנים האחרונות חלה התעניינות הולכת וגוברת של גברים בטיפול זה.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​