מנתח פלסטי מומלץ להגדלת חזה

ניתוח הגדלת חזה הוא הניתוח הפופולארי ביותר בקרב נשים, הוא שכיח בכל הגילאים, החל מגיל 15 ונפוץ בכל שכבות האוכלוסייה השונות. בעולם המערבי, החזה הנשי נחשב בקרב רבים למקור של חושניות ונשיות, החזה הנשי מקנה לנשים רבות תחושת בטחון וכוח.

ניתוח הגדלת חזה יכול לשפר באופן ניכר את הדימוי העצמי ואת התחושות וההרגשות שלה כלפי דימוי הגוף שלה. מספר רב של נשים רבות אשר עשו ניתוח הגדלת חזה מספרות על חיזוק של הדימוי הנשי, ועל התרומה  בשיפור התחושה הפנימית והקשרים הרומנטיים והאינטימיים עם בן הזוג.

כמובן, שלצורך ניתוח הגדלת חזה לבנות מתחת לגיל 18 יש צורך באישור הורים חתום.

מהן הסיבות הנפוצות לניתוח הגדלת חזה?

  • חזה קטן ולא מפותח – נשים בעלות חזה ולא מפותח אשר מעוניינות להגדיל את החזה מבחינה אסתטית.
  • חזה בינוני – נשים בעלות חזה בינוני בגודלו, אך מעוניינות להגדיל את החזה במידה מסוימת ולעצב אותו למראה עגול וטבעי יותר.
  • הורדה במשקל – נשים שעברו שינו משקל גדול – פעמים רבות לאחר הורדה דרסטית במשקל, מבנה החזה והשדיים משתנה מה שעשוי להוביל לצניחת השדיים והתרוקנותם.
  • הריון, לידה והנקה – לאחר ההיריון וההנקה מבנה השדיים משתנה ונשים רבות מעוניינות לשחזר את צורת השדיים שהייתה לפני ההיריון.
  • שדיים א-סימטריים ודפורמציה בשדיים – כאשר מדובר בא-סימטריה או בדפורמציה חמורה של השדיים, נשים רבות פונות לניתוח עיצוב והגדלת החזה.

מה ההבדל בין השתלים השונים?

מבנה השדיים והחזה משתנה מאישה לאישה, לפיכך יש חשיבות להתאים באופן אישי של סוג הניתוח, את סוג השתלים המתאימים (גודלם וצורתם) וזאת על פי מספר גדול של נתונים שאותם מנתחים בזמן פגישת הייעוץ בכדי להתאים את הניתוח במדויק למבנה גוף האישה.

הציפיות מניתוח הגדלת חזה הן גבוהות מאד ולכן חשוב להבין לפני הניתוח מהו רצון המטופלת, מהו גודל החזה אליו היא מעוניינת להגיע וצורת החזה בו היא מעוניינת. כל שתל נראה שונה על כל אישה ולכן יש חשיבות עצומה לבחינת כל הפרמטרים הרלוונטיים.

רוב השתלים הנפוצים כיום הם שתלי סיליקון ג'ל אשר מגיעים בצורות שונות, בצמיגיות ג’ל שונות וגם בסוגי מעטפות שונות. כל המידע על ההבדלים השונים ניתן בפגישת ייעוץ עם הרופא המנתח.

איך בוחרים מנתח פלסטי מומלץ להגדלת חזה?

  • יש לבחור רופא מנתח שחבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית. לא כל רופא הינו מנתח פלסטי, הגדלת חזה היא ניתוח שרק מומחים לנושא רשאים לבצע. מנתח המשתתף בכנסים בארץ ובעולם ומעורב במחקר הבינלאומי מהווה ערך מוסף בתחום.
  • יש לבחור במומחה בכירורגיה פלסטית מוביל בתחומו, אשר ביצע כבר מאות ניתוחים פלסטיים.
  • חשוב מאוד שתהיה לך כימיה טובה עם הרופא, הבסיס לניתוח זה הוא מתן אמון ותיאום ציפיות. חשוב שהרופא ינהג באדיבות, בנועם הליכות ויפגין כלפייך יחס אישי. הדבר החשוב ביותר היא פגישת ייעוץ, חשוב שייווצר קשר אישי בינך לבין הרופא מכיוון שמדובר בגוף שלך. במידה ואין לך תקשורת טובה והרופא אינו נראה לך מקצועי אל תבחרי בו. עלייך להרגיש בטוחה במאה אחוזים ולא לחשוש לשאול את כל השאלות שאת מעוניינת לדעת.
  • חשוב לראות את תיק העבודות של הרופא ולתאם ציפיות לפני הניתוח.
  • למנתחים מומלצים להגדלת חזה, יש בדרך כלל אתר אינטרנט ובו ניתן לראות את תוצאות הניתוחים וכן המלצות על עבודתו.
  • ד"ר וינברגר מחזיק בטכניקה ייחודית בישראל להגדלת חזה, מדובר בטכניקה של הגדלת חזה ברזילאית, פורצת דרך וייחודית לתחום.

במידה ואת רוצה לשמוע עוד הגדלת חזה, מנתחים מומלצים, סוגי שתלים, או כל אינפורמציה אחרת בנושא ניתוחים פלסטיים, את מוזמנת לפנות אלינו לפגישת ייעוץ אישית ומקצועית.

ד”ר וינברגר הינו מהמנתחים הפלסטיים הבכירים בישראל ובעל ניסיון של למעלה משלושים שנה. בשיחה זו תוכלי להתרשם מעבודתו הייחודית, יחסו הנעים והאנושי של ד"ר וינברגר.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​