על השימושים הפלסטיים בשומן עצמי

בשנים האחרונות, אנו עדים לעלייה משמעותית בנפח השימוש בשומן עצמי לטיפולים פלסטיים. תחילה, השימוש בשומן שנלקח מגוף המטופל נועד בעיקר לעידון צלקות ולהסרת גידולים, אך כעת נראה כי שומן עצמי הפך למצרך יום יומי לטיפולים אסתטיים.

השומן העצמי, משמש כחומר מילוי לאזורים שונים בגוף ולמעשה מגדיל את האפשרויות שעומדות בפני המנתח. דוקטור אבישי וינברגר מדבר על הטרנד העולמי, שכבש את עולם הטיפולים הפלסטיים.

מלבד הגיל, שגורם לאיבוד המראה הצעיר והרענן, גם אלו שהצליחו לרדת במשקל בעבר, סובלים מאיבוד שומן באופן לא אחיד בין חלקי הגוף. האידיאל הוא "לרוקן" אזורים מסוימים, כמו המותניים והירכיים, מעבר למה שניתן להוריד באמצעות פעילות גופנית ותזונה נכונה. אם כך, אנשים רבים מגיעים למשקל שאליו שאפו להגיע, אך הפיזור הלא מאוזן של השומן מונע מאיתנו להגיע למראה הרצוי.

שאיבת שומן הורגת 2 ציפורים במכה אחת, כאשר היא לוקחת את השומן העודף מהאזורים הפחות רצויים, ומזריקה אותו באזורים אחרים לצורך מילוי נפחים.

מדובר בפרוצדורה מוכרת ובטוחה, אשר מבוצעת על ידי מנתחים מכל רחבי העולם, אלפי פעמים בחודש. הזרקת שומן הופכת למאוד מקובלת לצרכים אסתטיים בשנים האחרונות, בחלק מהמדינות מדובר בשיטה הנפוצה ביותר.

להזרקת שומן מספר יתרונות ברורים על פני שימוש בחומרים אחרים:

  • מאפשר שיפור לטווח ארוך או אפילו קבוע, ולא שיפור זמני.
  • ניתן לשלב פרוצדורות נוספות, למשל כאשר מזריקים שומן עצמי לפנים, ניתן לבצע גם הרמת ניתוח פנים.
  • לשומן עצמי אין את הסכנות שטמונות בחומרי מילוי אחרים.
  • שכיחות נמוכה יותר לזיהומים, נמנעות תגובות טבעיות לחומר "זר" לגוף.

דוקטור אבישי וינברגר המומחה לכירורגיה פלסטית מציין כי החסרונות הם מינוריים ביחס ליתרונות, כאשר הפרוצדורה שכוללת הזרקות שומן למילוי נפחים לחלקי הגוף השונים, תלך ותתפוס מקום עוד יותר משמעותי בקרב טיפולים פלסטיים. "התהליך יהפוך לפשוט יותר וטכניקות חדשות שיפותחו יאפשרו שימושים נוספים בעתיד", כך סבור ד"ר אבישי וינברגר.

קראו גם על: עיצוב ירכיים

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​