מיני מתיחת פנים- מינימום כירורגיה

מיני מתיחת פנים היא טיפול חדשני המיועד לאנשים עם 'נפילת פנים' מינימאלית שאינה דורשת מתיחת פנים מלאה. מדובר בטיפול המתמקד בשליש התחתון של הפנים ובצוואר, עם החלמה מהירה יותר והתאוששות קלה יותר.

הנושא של חיתוך קו הלסת מעסיק אנשים שונים בכל הגילאים – 17-90. הרפואה המתקדמת משתדלת לפתור בצורה פשוטה יותר ולהגיע לתוצאות טובות עם מינימום של כירורגיה. הטיפול החדשני, מיני מתיחת פנים אשר אליו משתייכים 3 ניתוחים שונים, מיועד להסרת עודף עור באזורים שונים בפנים.

"בגיל צעיר אפילו לבחורים ובחורות בגיל 20 בלי קו לסת אנחנו פותרים את הבעיה כמעט ללא צלקות", מציין דוקטור אבישי וינברגר. "בגיל מבוגר יותר, כאשר מתחילה להיווצר בעיה של עודף עור (מגיל 45 ומעלה), אנשים לא רוצים לראות צלקות על פניהם. יש לנו טכניקות של מיני מתיחת פנים עם מעט מאוד צלקות יחסית למה שאנו רגילים לראות במתיחת פנים קלאסית", מסביר ד"ר אבישי וינברגר על ייחודיות הטיפול החדשני.

המושג מיני מתיחת פנים כולל את כל אותן התערבויות ניתוחיות ואחרות כדי לשפר את קו הלסת, את הזווית שבין הלסת לצוואר, את עודף העור הצווארי ואפילו את עודף העור של מרכז הפנים.

דוקטור אבישי וינברגר ממשיך ומדגיש כי "המיעוט של הצלקות הוא פאקטור נורא חשוב בתוצאה, כאשר אצל שני המינים, בעיקר אצל גברים, קשה מאוד להסתיר את הצלקות לכן אנו מחפשים את הטכניקה עם הכי פחות התערבות ניתוחית וכמובן גם עם מינימום צלקות".

התאוששות
חשוב לזכור כי מיני מתיחת פנים, בדיוק כמו מתיחה מלאה, לא עוצרת את תהליך ההזדקנות של העור, חשוב לשמור על התוצאות ולהמנע מעישון יתר, חשיפה ממושכת לשמש וכו'.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​