מהם ההליכים הקוסמטיים הנפוצים בגילאי 30-40?

הליכים אסתטיים וקוסמטיים הם מנת חלקם של כל הגילאים והמינים, אך ישנם הליכים שמתאימים יותר לגילאים מאוחרים יותר וכאלה שאין מניעה מלבצע אותם בגילאים מוקדמים יותר. כמו כן, לא רק הגיל מעורר את הרצון לבצע הליכים קוסמטיים בגילאים 30-40, אלא מודעות שמתעוררת בעקבות שינויים בעור, גנטיקה שמתבטאת בגיל זה באופן ברור יותר ונסיבות שונות כמו הריונות, תזונה והשמנה.

מהם ההליכים הקוסמטיים המבוקשים בעשור הרביעי ומהן הסיבות לכך?

  • עיצוב קו הלסת – עיצוב קו הלסת והסנטר הוא הליך אסתטי מבוקש בכל הגילאים, אך בעיית הסנטר הכפול או הסנטר הקצר, יכולה להפריע גם בגילאים מוקדמים ובעיקר נובעת ממבנה פנים מולד. כמו כן, בגלל שהמודעות למראה החיצוני ולטיפול בו עולה בעשור הרביעי, גם הרצון לטפל במבנה פנים כזה או אחר, הוא רב ולכן, הליך עיצוב קו הלסת נחשב לפופולארי. הליך זה מבוקש גם על ידי גברים וגם על ידי נשים, שלעיתים אף לא מודעים לכך, שזו הבעיה שמפריעה להם במראה הפנים שלהם.
     
  • עיצוב והרמת שד – נשים רבות מבקשות בעשור הרביעי לחייהן לשפר את מראה החזה שלהן, אשר מסיבות שונות כמו הריונות, הנקות, השמנה והתרופפות העור, כבר לא נראה כבעבר. במיוחד נכון הדבר לבעלות חזה גדול באופן טבעי, שיכולות לחוות לקראת גיל 40, התרופפות של העור ונפילת השד. הטיפול בתופעה זאת הוא בהגדלת השד, הרמת השד, הקטנת השד או שילוב ביניהם.
     
  • מילויים ו/או בוטוקס בפנים – גברים ונשים אחרי גיל 30 מרגישים שחל שינוי במראה הפנים שלהם, גם אם אין קמטים ברורים ועמוקים. על כן, ישנו ביקוש למילויים ובוטוקס בפנים, בעיקר מסביב לפה והלחיים ובקמטי הצחוק והזעף.

חשוב לציין כי נשים וגברים בגילאי 30-40 לרוב, לא יבקשו להשיב לעצמם את המראה הצעיר של תחילת שנות ה-20 שלהם, אלא יבקשו לפתור, בעזרת מנתח פלסטי מומחה,  בעיות ספציפיות ונקודתיות, שעלו לתודעה שלהם בגיל זה.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​