אבישי ויינברגר – כשהפלסטיקה הופכת לאומנות

דר' אבישי וינברגר, יליד חיפה סיים את לימודיו בביה"ס לרפואה באונ' העברית בירושלים. ניתח בבית החולים הציבור במשך 20 שנה ועסק במגוון התחומים של כירורגיה פלסטית, רפוי כוויות ושיחזור.

במקביל תרם מזמנו וכישוריו ברפואה הקהילתית באזון שרון ושומרון. במהלך השנים ניתח אלפי אנשים והתמודד עם מגוון עצום של מקרים רפואיים.

מזה עשרים שנה מפעיל דר' אבישי וינברגר גם בתחום התיקונים האסתטים והקוסמטים. והוא היה מחלוצי הרופאים שהקימו מרכזים רפואיים פרטיים ומנהל את מרפאת המומחים "ארט קליניק" במרכז ויצמן בתל אביב.

דר' אבישי וינברגר חבר איגוד הכירורגים וחבר איגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית בישראל. דר' אבישי וינברגר משתתף קבוע בכנסים מקצועים ברחבי העולם ומרואיין פופולרי באמצעי התקשורת הישראלית. תחום הפלסטיקה האסתטית בארץ הפך בשנים האחרונות לפופולרי בקרב כל שכבות האוכלוסיה. למנתחים הפלסטים הישראלים יצא מוניטין בינלאומי בתחום הרפואה האסתטית. בישראל ניתן כיום לעבור תיקונים אסתטים ברמה שאינה נופלת מהרמה האמריקאית, הדרום אמריקאית או האירופאית. הידע המקצועי של המנתחים הישראלים גורם לכך שאנשים מכל רחבי העולם מגיעים לארץ בכדי להינות מחידושי הטכנולוגיה, ניסיונם של הרופאים המקומים והמחירים הנמוכים יחסית.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​