ניתוח הוצאת שתלים מהחזה

לאחר מספר שנים מניתוח הגדלת חזה, לא מעט נשים מעוניינות להחליף או להוציא את השתלים אך חוששות שהוצאתם מהחזה, עלולה לגרום לחזה נפול והתדלדלות העור. מצב זה אינו מחויב המציאות, כיום קיימים פתרונות רבים ומגוונים אשר יכולים לתת מענה להוצאת השתלים. הטיפולים כוללים: הרמת חזה, השתלת שומן עצמי ועוד.

מהן הסיבות לביצוע הוצאת שתלים מהחזה?

  • קרע בשתל – תופעה לא שכיחה, אך עלולה לקרות עקב התיישנות השתלים. על מנת לוודא שאכן יש קרע בשתל, בדרך כלל מבוצעת בדיקת MRI או בדיקת אולטרסאונד. כאשר מתגלה קרע בשתל, יש צורך בהוצאת השתלים ובהחלפתם. ישנם מקרים בהם האישה בוחרת להוציא את השתלים ולא להחזירם.
  • התכווצות קופסית – הקופסית היא רקמת חיבור שצומחת באופן טבעי סביב שתל הסיליקון. התקשות או התכווצות הקופסית נגרמת בדרך כלל בשל התעבות סביב השתל. לפעמים הקופסית מתכווצת ועלולה לגרום לשד למראה קשיח ועלולה אף לגרום לכאבים.
  • שינוי במבנה השד – לעתים, במשך השנים חלים שינויים מהותיים במבנה השד, בגלל סוג השתל ומיקומו או סיבות כגון לידות והריונות, במצב זה, מומלץ להחליף את השתל הישן בחדש.
  • שינויים במשקל – עקב ירידה או עלייה במשקל האישה עלול מבנה השד להשתנות וגודל השתלים אינו הולם את משקל הגוף. (היעדר פרופרוציה)
  • ההמלצה של האיגוד לכירורגיה הפלסטית הוא של החלפת שתלים לאחר שעברו בין 10 ל-15 שנים מניתוח הגדלת חזה. כמו כל חומר אחר גם לשתלים יש ירידה באיכות הנובעת מעייפות החומר.
  • בחירה אישית – נשים רבות חשות שהשתלים אשר בגופן, אינם מתאימים יותר, מה שהתאים להן בגיל 20 כבר אינו מתאים בגילאים מבוגרים יותר. והן בוחרות לבצע הוצאת שתלים ולהחליפם בהזרקה של שומן עצמי, מה שמעניק לשדיים מראה ומרקם טבעי.
  • תחושה לא נעימה – לשתלים הנמצאים זמן רב בגוף יש נטייה של "להזיע" סיליקון, הדבר אינו מסוכן אך נותן תחושה לאישה שהשתל פתוח, מה שמקנה תחושה לא נעימה.

כיצד מתבצע ניתוח הוצאת שתלים מהחזה?

הניתוח להסרת השתלים מהשדיים מתבצע פעמים רבות בהרדמה מקומית,  הוא נחשב לפשוט יחסית, ואינו מותיר כלל צלקת נוספת על השד. בניתוח זה פותחים את הצלקת הישנה, עושים חתך חדש והשתל נשלף החוצה. במידת ויש צורך אפשר להסיר את עודפי רקמת הצלקת הישנה וליצור צלקת חדשה, שאינה בולטת כלל, וזאת על מנת לקבל תוצאה יותר אסתטית.

השתלים בהן אנו מבצעים ניתוחי השתלת חזה או החלפת שתלים הינם שתלים העומדים בתקן המחמיר ביותר האמריקאי שנקרא FDA.

מהי תקופת ההחלמה לאחר ניתוח להסרת שתלים בחזה?

תקופת ההחלמה לאחר הוצאת השתלים נמשכת בדרך כלל בין שבוע לשבועיים והיא משתנה בין מטופלת למטופלת, ייתכן ובימים הראשונים, האישה תרגיש כאבים, בהם ניתן לטפל באמצעות משככי כאבים. במרבית המקרים בהם השתלים היו בגודל סטנדרטי, רקמת השד והעור חוזרים לקדמותן במהירות באופן יחסי. במהלך הניתוח ניתן גם לשלב הרמה של השדיים על מנת לנסות ולשחזר את מצבם לצורה בהם הם היו לפני הניתוח הראשוני.

במידה ואת רוצה לשמוע עוד על הוצאת שתלים בחזה, איך מתכוננים לניתוח, האם כדאי לבצע הזרקת שומן או הרמת חזה או כל אינפורמציה רלוונטית אחרת בנושא זה, את מוזמנת לפנות אלינו לפגישת ייעוץ אישית ומקצועית. ד”ר וינברגר הינו מהמנתחים הפלסטיים הבכירים בישראל ובעל ניסיון של למעלה משלושים שנה. ד"ר וינברגר הינו מנתח פלסטי בעל ניסיון רב שמתמחה במגוון גדול של סוגים שונים של טיפולים חדשניים המשפרים באופן דרסטי את מראה הפנים, הגוף והחזה. בשיחה זו תוכלי להתרשם מעבודתו הייחודית, יחסו הנעים והאנושי של ד"ר וינברגר. לקבלת מידע נוסף את מוזמנת להתקשר לטלפון: 077-2309324 או צרו קשר כאן.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​