יתרונות הזרקת שומן בעיצוב פנים (מתוך רשת א')

ד"ר אבישי וינברגר דיבר על הזרקת שומן לפנים במסגרת התכנית "כנס בוגרים 50 פלוס" ברשת א'. כאשר הוא נשאל על השקעים היורדים מכיוון האף מטה, השיב ד"ר וינברגר כי קיימות טכניקות מילוי שונות שהפכו לפופולריות מאוד בשנים האחרונות.

ניתן להשתמש בחומרים רבים כמו חומצה היאלורונית או שומן טבעי שמופק מגוף האדם עצמו. "בהזרקת שומן אני עוסק די הרבה", ציין ד"ר וינברגר. "היתרון של השומן הוא שהוא נקלט ויושב בגוף, וגם אם הוא לא נקלט, הגוף ממיס אותו וסופג אותו, אבל הדבר לא גורם לתגובה של גוף זר. ב-80 אחוזים מהמקרים שבהם השומן נקלט, הוא נשאר לנצח".

השומן נלקח ממקומות שונים בגוף שבהם יש ריכוז שומן: "בדופן הבטן לדוגמא אפשר למצוא קצת שומן. אין צורך בכמויות גדולות. יש קושי להפיק שומן אצל אנשים רזים מאוד, אבל אצל רוב האנשים, ניתן למצוא שומן ללא בעיה".

היתרונות של הזרקת שומן על פני חומצה היאלורונית

1. אם את החומצה ההיאלורונית אפשר להזריק בכמויות קטנות מאוד, שומן ניתן להזריק בכמות של עד 100cc. המשמעות היא שאפשר לעצב פנים עם שומן.

2. היתרון הגדול הנוסף של הזרקת שומן הוא שהשומן נשאר שנים ארוכות בפנים אם הוא נקלט. חומצה היאלורונית לעומת זאת, נשארת בממוצע בין שמונה חודשים לשנה. הבעיה היא שלעתים ממלאים את הפנים ביותר מדי שומן ואי אפשר להוציא אותו החוצה. לכן צריך לדעת לא למלא יותר מדי. זו הסיבה שתמיד שווה להוסיף מעט ולראות את התוצאה, במקום להזריק כמות גדולה בפעם אחת.

תוצאה סופית של הזרקת שומן נראית אחרי שלושה או ארבעה חודשים. לאחר מכן, אם יש צורך בהזרקת שומן נוספת, מבצעים סבב נוסף.

האזינו לד"ר אבישי וינברגר מדבר על הזרקות שומן:

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​