מנתח פלסטי מומלץ לפנים

הפנים הן האיבר החשוב היותר מבחינת הנראות, הן משמשות ככרטיס הביקור האישי שלנו ומשדרות לעולם על האישיות שלנו על מצב הרוח, הבעות הפנים שלנו נוצרות באמצעות תנועת שרירי הפנים ומשמשות כערוץ תקשורת לא מילולי עם הזולת. ניתן ללמוד על הרגשות ומצב הרוח של הבן אדם העומד מולך רק ע"י התבוננות בהבעות פניו.

כאשר אנו מחפשים מנתח פלסטי חשוב לבחור רופא שאנו סומכים עליו בצורה מלאה ונותנים בו את אמוננו, אנו מפקידים בידיו הנאמנות את הפנים שלנו ורוצים להבטיח את מירב הסיכויים להצלחת התהליך.

איך בוחרים מנתח פלסטי מומלץ לפנים?

ישנם מספר דגשים וכללים שכדאי ליישם לפני שבוחרים מנתח פלסטי:

  • חבר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית – יש לוודא שהרופא חבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית, ניתן למצוא בקלות את שם הרופא באתר של ההסתדרות הרפואית ובאתר של האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית. לצפייה בכרטיס האישי של ד"ר וינברגר באתר של האיגוד לחצו כאן

     

  • ניסיון – האם תרצי להפקיד את פנייך בידי רופא ללא ניסיון רב? על מנת להגיע לתוצאות טובות ומשביעות רצון, עדיף לפנות למנתח אשר ביצע מגוון רחב של ניתוחים ואת לא משמשת אותו כשפן ניסויים.
    ד"ר אבישי וינברגר בעל ניסיון של מעל 30 שנות עבודה בבתי החולים המובילים בישראל.  הוא למד באוניברסיטה העברית בירושלים (הדסה), עבד מעל 20 שנה בבי"ח בלינסון בפתח תקווה וכיום הוא ממומחה לכירורגיה פלסטית וסגן מנהל מחלקה בבית חולים ברזילי באשקלון.
  • כימיה – על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר, חשובה שתהיה לך כימיה טובה עם הרופא ותגיעו יחד למראה שאת מעוניינת. במידה ואת לא סומכת או שיש לך תקשורת לקוייה עם הרופא זהו מתכון לצרות. בפגישה הראשונה שימי לב לגישה של הרופא, האם הוא אדיב? האם הוא בעל אופי נעים? האם את מרגישה בטחון במחיצתו?
  • מומחיות – לרוב המומחים יש התמחויות בחלקי גוף שונים, חלקם מתמחים בפנים וחלקם בחזה. ודאי שאת הולכת למנתח פלסטי שההתמחות שלו היא פנים.
  • המלצות – הדבר הטוב ביותר הוא לקבל המלצות ממישהי שעברה טיפול דומה לזה שאת מתעדת לעבור. ניתן לדבר איתה בטלפון, אך אין כמו מראה עיניים ולפגוש מנותחת שעברה את אותה פרוצדורה כמוך. ניתן להתרשם מהעבודה עצמה אך גם לשמוע על התהליך ועל דרכי העבודה של המנתח. כמו כן ניתן לראות המלצות של לקוחות באתר האינטרנט של הרופא.
  • אתר אינטרנט – לרוב הרופאים, יש אתר אינטרנט ובו ניתן לראות את העבודות שלו, באמצעות הצילומים תוכלי להבין מהן האפשרויות השונות העומדות לפנייך ומה ניתן להשיג באמצעות הניתוח המבוקש.
  • מקצועיות – בזמן הפגישה הראשונית את תוכלי לקבל מידע רב על ההכנה לניתוח, זמן הניתוח, זמן ההחלמה, האם ישנן תופעות לוואי לניתוח, מהן האפשרויות השונות לניתוח זה? רופא מקצועי ומנוסה יוכל לתת תשובות מפורטות ומדויקות לפרט על כל התהליך ולתת מענה לכל השאלות שמטרידות אותך.

במידה ואת רוצה להכיר מנתח פלסטי פנים מומלץ, את מוזמנת לפנות אלינו לפגישת ייעוץ אישית ומקצועית. בשיחה זו תוכלי להתרשם מעבודתו המקצועית, יחסו הנעים והאנושי. ד”ר וינברגר, הינו מהמנתחים הפלסטיים הבכירים בישראל ובעל ניסיון של למעלה משלושים שנה במגוון רחב של ניתוחים כירורגיים ופלסטיים. ד"ר וינברגר הינו מנתח פלסטי בעל ניסיון רב שמתמחה במגוון גדול מאוד של סוגים שונים של טיפולים חדשניים המשפרים באופן דרסטי את מראה הפנים, הגוף והחזה.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​