הגדלת חזה ניתוחים פלסטיים השוואת מחירים

איך משווים מחירים של ניתוח הגדלת חזה?

בעשור האחרון חלה עלייה ניכרת בניתוחי הגדלת חזה בישראל ובעולם המערבי, ניתוח זה הפך להיות הניתוח האסתטי השכיח ביותר בקרב נשים. אחת הסיבות לכך היא אחוזי שביעות הרצון הגבוהים של נשים שעוברות ניתוח זה. נשים אלה מספרות לחברותיהן על השינוי הרב שחל בביטחון העצמי שלהן וכיצד השתפר דימוי הגוף שלהן, וכך נוצר מעגל מתרחב והולך של חברה שמביאה חברה.

נשים רבות מהססות האם לפנות לרופא בשל החשש ממחיר של ניתוח הגדלת חזה, אין ספק שמדובר בהוצאה לא קטנה של אלפי שקלים, אך צריך לזכור שהתוצאה נשארת איתך לשנים ארוכות מאד. הניתוח מהווה עבור חלק גדול מהנשים פתרון שמעניק להן הרגשה טובה יותר בקשר לגופן, מעלה את תחושת הביטחון העצמי ותחושת הנשיות מועצמת.

האם לפני ניתוח הגדלת חזה, השוואת מחירים היא דבר חיוני?

כמו כל מוצר שרוכשים, כדאי מאד לבדוק ולהשוות גם מחירי ניתוח הגדלת חזה, כאשר פונים לרופא מומחה לפגישת ייעוץ לבדוק מה המחיר כולל מכיוון שהוא כולל מספר מרכיבים:

  • שתלים – מהי איכות השתל? האם הרופא משתמש בשתלים באיכות הגבוהה ביותר? האם לשתל יש תו איכות של מנהל התרופות האמריקאי? האם לשתל יש אישור של משרד הבריאות הישראלי? ככל שהשתל איכותי יותר כך גם מחירו גבוה יותר. יש הבדל גם בין צורות השתלים והם מחולקים לפי סוגים: עגולים ואנטומיים. הבדל נוסף הוא בגודלו של השתל.
  • הרמת חזה – חלק מהנשים בוחרות לשלב בניתוח הגדלת חזה גם הרמת חזה, מיזוג של שני הניתוחים מייקר, אך זול יותר מביצוע שני הניתוחים באופן נפרד.
  • לרופאים שונים יש טכניקות שונות להגדלת חזה, ישנן מספר שיטות: הכנסת השתל מאחורי שריר החזה, הגדלת חזה מעל השריר, הגדלת חזה מתחת לשריר, הגדלת חזה באופן משולב והשיטה הברזילאית שמאפשרת הגדלה באמצעות חתך קטן בלבד. בשיטה זו, בה מתבצע החתך בחלקה התחתון של העטרת הפיטמתית, בשונה משיטות אחרות.
  • ניסיון ומקצועיות המנתח – כאשר הניתוח מבוצע ע"י רופא מומחה בתחום, אשר צבר ניסיון רב והינו בר סמכא בתחום, בדרך כלל מחיר ניתוח הגדלת חזה אצלו תהיה יקרה יותר מאשר אצל רופא עם מעט ניסיון.

כאשר את מבררת על הגדלת חזה, ניתוחים פלסטיים, השוואת מחירים היא צעד חשוב ביותר, אך כמו כל מוצר שקונים, צריך לזכור שלפעמים כאשר המוצר זול מדי, עלולים ליפול בפח ולהצטער על כך. מכיוון שמדובר בגופך, ההמלצה שלנו היא לפנות לרופא מומחה בתחום הגדלות חזה, רופא בעל ניסיון, אשר התקשורת איתו תהיה טובה ותחושי שיש לך כימיה איתו. את צריכה לחוש ביטחון מלא ולהגיע יחד איתו להבנה מלאה לגבי אופי הניתוח ושיטות הטיפול.

לסיכום, כאשר את מבררת על ניתוח הגדלת חזה, מחיר אינו הפרמטר היחיד שצריך לבדוק. חשוב לכלול את כל המשתנים ולהגיע להחלטה מושכלת.

במידה ואת רוצה לשמוע עוד על ניתוח הגדלת חזה, מחירים, שיטות הניתוח המומלצות, איך מתכוננים לניתוח, האם כדאי לשלב גם הרמת חזה? או כל אינפורמציה אחרת בנושא זה, את מוזמנת לפנות אלינו לפגישת ייעוץ אישית ומקצועית. ד”ר וינברגר הינו מהמנתחים הפלסטיים הבכירים בישראל ובעל ניסיון של למעלה משלושים שנה. ד"ר וינברגר הינו מנתח פלסטי בעל ניסיון רב שמתמחה במגוון גדול מאוד של סוגים שונים של טיפולים חדשניים המשפרים באופן דרסטי את מראה הפנים, הגוף והחזה. בשיחה זו תוכלי להתרשם מעבודתו הייחודית, יחסו הנעים והאנושי של ד"ר וינברגר.

לקבלת מידע נוסף את מוזמנת להתקשר לטלפון:077-2309324 או צרו קשר כאן.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​