צפו בד"ר וינברגר בערוץ 14: "עלייה בטיפולים שמרניים על חשבון ניתוחים"

ד"ר וינברגר בערוץ 14

תחום האסתטיקה הרפואית מציע מגוון אפשרויות כיום – לא רק לנשים ולא רק לבנות הגיל המבוגר. גם גברים וגם צעירות וצעירים עוברים טיפולים שונים בהתאמה אישית. מגמה שהולכת ומתגברת בשנים האחרונות היא הבחירה בטיפולים שונים, ולא בניתוחים, כדי לשפר את מראה הגוף והפנים. בדיוק בנושא זה התראיין לאחרונה ד"ר אבישי וינברגר בתכנית הבוקר של עדן הראל ועודד מנשה בערוץ 'עכשיו 14'.

"בתור אדם שעוסק בתחום הכירורגיה, אני מכיר את התחום הזה וגם את תחום הטיפולים השמרניים, שבהם אין מעורבות של סכין ולא מדובר בפרוצדורה ניתוחית: מיצוק עור באמצעות מכשור מיוחד, הזרקות תוך שימוש בקנולה ועוד", הסביר ד"ר וינברגר. "כיום, אנשים שואפים לא לעבור ניתוחים".

"למרות הכל, חשוב לומר שנושא הניתוחים לא נעלם", הדגיש ד"ר וינברגר. "יש לזה עדיין דרישה גדולה ויש שינויים שלא ניתן לעשות בלי ניתוחים. אבל באופן כללי, יש שינויים שאנחנו עושים בצורה פחות דרסטית, ללא סכין המנתחים".

באולפן סקר ד"ר וינברגר מגוון טיפולים שמרניים ופרוצדורות ניתוחיות וכאלה המחליפות ניתוח. למשל: פרוצדורות ניתוחיות כמו הרמת עפעפיים, הרמת לחיים ומיני מתיחת פנים, לצד פרוצדורות טיפוליות כמו הזרקת סקולפטרה למיצוק העור, הבלטת קו לסת, טיפול אולטרפורמר ועוד.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​