מנתחים פלסטיים מומלצים

ניתוחים פלסטיים הם התערבות כירורגית ברוב המקרים שנועדה לשנות גודל או צורה של איברים שונים בגוף האדם. פרוצדורה זאת נועדה לא לשם צורך רפואי להצלת חיים אלא בדרך כלל לצרכים אסתטיים או לשיפור הפרעות תפקודיות.

מתי החלו לבצע ניתוחים פלסטיים?

התיעוד הראשון לניתוח פלסטי (תיקון אף שבור) התרחש במצריים העתיקה בסביבות 2500-3000 לפני הספירה, ישנם גם תיעודים של ניתוחים פלסטיים שבוצעו בשנת 800 לפני הספירה בהודו. בעולם המערבי החלו הניתוחים הפלסטיים בשנת 1827 בארצות הברית ותפסו תאוצה רבה בזמן מלחמת העולם הראשונה. כתוצאה משימוש בנשק חם ובחומרי נפץ, רופאים רבים נאלצו להתמודד עם מגוון גדול של פציעות שונות שגרמו לפגיעות בפנים ולפציעות שנבעו מכוויות חמורות. בשנות הששים והשבעים של המאה העשרים החלו לבצע ניתוחים פלסטיים למטרות אסתטיות בלבד והם הפכו לפופולאריים מאד. בעשורים האחרונים חלה עלייה עצומה באחוז הניתוחים שמתבצעים עקב כניסה של טכנולוגיות חדישות והאפשרות לבצע פרוצדורות ללא ניתוח בהרדמה כללית או מקומית.

מהם הניתוחים הפופולאריים ביותר כיום?

  • מגוון ניתוחי חזה – הגדלת השדיים באמצעות השתלת שתלים בדרך כלל מג'ל סיליקון, הוצאת שתלים, הרמת חזה וכו'.
  • טכניקות עיצוב קו לסת לצעירים- פרוצדורה בטוחה ופופולארית מאוד שנמצאת במגמת ביקוש לאחרונה.
  • מתיחת בטן – פרוצדורה לעיצוב דופן הבטן מיועדת לנשים וגברים הסובלים מבטן צונחת ועודפי עור קטנים עד גדולים.
  • הגדלת איבר המין – עיבוי והארכת הפין – מבחינה תרבותית, הפין מסמל בתרבויות רבות את מידת הגברות של הזכר, בעשורים האחרונים חלה עלייה גדולה במספר הגברים שמבקשים לעבור ניתוח להגדלת הפין.
  • הרמת חזה – הרמה או עיצוב מחדש של השדיים כדי לגרום להם להיות פחות נפולים, לרוב לאחר ירידה במשקל, הריון הנקה ועוד.
  • הקטנת חזה – נשים המעוניינות להקטין את גודל השד ונפחו. חזה גדול מדי עלול להפריע לא רק מבחינה אסתטית, אלא גם לגרום לאישה למשקל יתר, וכאבי גב, גירויים עוריים מתחת לשדים וכן קשיים  בביצוע פעילות ספורטיבית.
  • ניתוח מתיחת פנים – שם כולל לקבוצת ניתוחים פלסטיים שנועדו לסייע בהצערת עור הפנים.
  • עיצוב פנים- בפרוצדורה ניתוחית או ללא ניתוח.

האם קיימים סיבוכים בניתוחים פלסטיים?

לכל ניתוח יש סיכונים. הסיבוכים הנפוצים בניתוחים קוסמטיים כוללים המטומה, נזק עצביים, זיהומים, הצטלקויות, אי ספיקת שתל ופגיעה באיברים.

מה היתרון לעבור ניתוח ע"י מנתחים פלסטיים מומלצים?

כאשר אתם מחליטים לעבור ניתוח פלסטי, כדאי לעבור אותו ע"י מנתח פלסטי מומלץ, אשר חבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית. ניתוח ע"י רופא בעל ניסיון יכול לעזור ולמנוע עוגמת נפש מהמטופל.

במידה ואת רוצה לשמוע עוד על ניתוחים פלסטיים, איך מתכוננים לניתוח, משך זמן ההחלמה, האם יש תופעות לוואי? או כל אינפורמציה אחרת בנושא זה, את מוזמנת לפנות אלינו לפגישת ייעוץ אישית ומקצועית. ד”ר וינברגר הינו מהמנתחים הפלסטיים הבכירים בישראל ובעל ניסיון של למעלה משלושים שנה. ד"ר וינברגר הינו מנתח פלסטי בעל ניסיון רב שמתמחה במגוון גדול מאוד של סוגים שונים של טיפולים חדשניים המשפרים באופן דרסטי את מראה הפנים, הגוף והחזה. בשיחה זו תוכלי להתרשם מעבודתו הייחודית, יחסו הנעים והאנושי של ד"ר וינברגר. לקבלת מידע נוסף את מוזמנת להתקשר לטלפון: 077-2309324 או צרו קשר כאן.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​