מה משך ההשפעה של טיפול סקולפטרה על עור הפנים?

עולם הרפואה האסתטית רווי בפיתוחים ובחידושים, ואחד הטיפולים החדשניים שתפס כותרות בישראל במיוחד בשנה האחרונה, הוא טיפול סקולפטרה, המוביל לעיבוי העור ולמיצוק העור. את הטיפול ניתן ליישם באזורי הפנים והצוואר – ומכיוון שמדובר בטיפול בחומר איכותי ומהפכני,  התוצאה שתתקבל צפויה להיות מיצוק ועיבוי של העור באופן ניכר. נרצה לעסוק בשורות הבאות בשתי שאלות שמגיעות אלינו באופן תדיר למרפאה, בכל הנוגע לטיפול סקולפטרה.

מה ההבדל בין סקולפטרה לבין הזרקת חומצה היאלורונית?

סביר שכולכם כבר מכירים את החומצה ההיאלורונית ואת יתרונותיה במילוי שקעים ובהוספת נפח לאזורים שונים באזור הפנים. טיפול סקולפטרה, לעומת זאת, מוזרק על מנת לעודד ייצור של קולגן. הקולגן מיוצר בגופנו בצורה טבעית ונחשב לרכיב מרכזי ברקמות החיבור בגוף. רמת קולגן גבוהה תשפיע לטובה על גמישות רקמות החיבור – ולכן עורנו יהיה מוצק, רענן וצעיר. כאשר אנחנו מתבגרים, עם השנים, ייצור הקולגן מואט, גופנו מאבד קולגן ואיכותו פוחתת. מטבע הדברים, העור הופך למדולדל יותר, נוטה לקמטים ובעל מרקם שאינו חלק. הזרקת סקולפטרה נועדה לעודד את גופנו לייצר קולגן וכך לשוות לו מראה טוב יותר.

מכיוון שזהו אופי הטיפול, את התוצאה שלו לא מקבלים באופן מיידי, בניגוד להזרקת חומצה היאלורונית. תוצאותיו של טיפול סקולפטרה ייראו החל מחודש לאחר הטיפול. חשוב לומר: סקולפטרה, בניגוד לחומצה היאלורונית, הוא אינו חומר מילוי, אלא חומר בעל תפקיד מוגדר לעידוד ייצור קולגן המסייע למראה צעיר. כדי להשלים את האפקט של הטיפול, נדרשים שני טיפולי סקולפטרה, וזאת בניגוד לטיפול בודד למילוי חומצה היאלורונית.

טיפול סקולפטרה - לפני ואחרי

כמה זמן יחזיקו התוצאות של טיפול סקולפטרה?

בהמשך ישיר לשאלה הקודמת, ידוע כי הזרקת חומצה היאלורונית תחזיק בדרך כלל כשנה – יותר או פחות, בהתאם לאופי הטיפול, האזור הנקודתי שבו בוצע הטיפול וכמובן שהדבר תלוי מטופל. בטיפול סקולפטרה לעומת זאת, התוצאות צפויות להחזיק זמן רב יותר. התוצאה נשארת שנתיים ויותר, לעתים אפילו כשנתיים וחצי, זמן ארוך יחסית לחומרי מילוי אחרים.

לאחר שהשפעת הטיפול מתפוגגת באופן הדרגתי, כדאי לבחון שוב את מצב הפנים ו/או הצוואר, ובמידת הצורך לשוב ולעבור את הטיפול כדי לשמור על העור רענן וצעיר.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​