הוצאת שתלים והרמה

במשך השנים צורת השדיים משתנה ופעמים רבות מתפתחת צניחת שדיים, הסיבות לכך נובעות מסיבות שונות: משקל הגוף משתנה, גמישות ואיכות העור משתנים, ולעתים משקל השתל עצמו עשוי לגרום למתיחת העור כלפי מטה. השתלים עצמם שומרים על נפח השד וצורתו אך בגלל השינויים הטבעיים של הגיל, השדיים אינן נראים כמו שהם היו שנה שנתיים לאחר ניתוח הגדלת החזה.

למי מתאים לבצע ניתוח החלפת שתלים והרמה?

ניתוח החלפת שתלים והרמת חזה יכול להתאים לנשים שעברו בעבר ניתוח הגדלת חזה במספר מקרים:

  • לאחר שעברו 10 שנים מהניתוח – ההמלצה של האיגוד לכירורגיה פלסטית הוא להחליף שתלים מסיליקון או מחומרים אחרים לאחר 10 עד 15 שנים. הסיבה להוצאת שתלים והחלפתם נובעת מחשש לבליה או שחיקה של השתלים, מה שעלול להוביל לקרעים או לכך שהחומר יהפוך לנוזלי יותר. כיום השתלים הינם עשויים בטכנולוגיה מתקדמת, עמידים בהרבה ועשויים מחומרים שמחזיקים מעמד לשנים ארוכות.
  • כאבי גב – ישנן נשים שלאחר תקופה, משקל השדיים מכביד עליהן ועלול לגרום לכאבי גב, במקרים אלה, מומלץ להחליף את השתלים הגדולים, בקטנים יותר.
  • שינויים גופניים – במהלך חייהן נשים רבות, מעלות ומורידות ממשקלן מה שמשנה פעמים רבות את הפרופורציות אשר היו להן בזמן ההשתלה הראשונית, השדיים אינם מותאמים מבחינת גודלם לגוף האישה ונשים רבות מעוניינות בהקטנת השדיים באמצעות החלפת השתלים הקיימים בקטנים יותר.
  • דליפה – לעתים נדירות מאוד יש דליפה או קרע בשתלים, במצב זה חייבים להחליף את השתלים הישנים ולהחליפם בחדשים (או להוציאם ללא החלפה).                                                                                                                                                                                                                

מה הסיבות להוצאת שתלים והרמה?

הניתוח הינו עבור נשים בעלות חזה “נפול” – חזה שאיבד מזקיפותו, השינוי בצורת החזה יכולה לנבוע ממספר גורמים:

  • הריונות
  • בעיות במשקל
  • שינויים הורמונליים
  • ירידה בגמישות העור
  • שתלים גדולים מדי
  • גיל מתקדם- נשים מאבדות עניין ורצון בחזה גדול.

מטרת הניתוח היא הרמת החזה תוך כדי עיצובם מחדש של השדיים והתאמה שלהם באופן פרופורציונאלי לממדי הגוף.

מהן הסיבות שנשים רבות עוברות ניתוח הרמת חזה?

במשך מאות ואלפי שנים, שדיים יפים נחשבים לאחד מהסמלים הבולטים של הנשיות. מראה של שדיים נפולים עלול לגרום למגבלות שונות בסגנון הלבוש ואף מחוסר רצון להשתתף בפעילויות גופניות. כתוצאה מכך נשים רבות סובלות מחוסר ביטחון עצמי והערכה עצמית נמוכה. לאחר ניתוח הרמת חזה המטופלת תחוש בשיפור ניכר בתחושה הכללית, הפסיכולוגית וכמובן גם במראה השדיים. האישה תרגיש קלילה ותוכל לצאת לפעילויות ספורטיביות בצורה נוחה וללא חשש.

האם זהו ניתוח מסובך?

ברוב המקרים מדובר בניתוח פשוט יחסית מכיוון שהכיסים של השתלים כבר קיימים. לרוב מדובר בניתוח של 2-3 שעות בהרדמה מלאה.

במידה ותרצי לשמוע עוד על הוצאת שתלים והרמה של החזה את מוזמנת לפנות אלינו לפגישת ייעוץ אישית ומקצועית. ד”ר וינברגר הינו מהמנתחים הפלסטיים הבכירים בישראל ובעל ניסיון של למעלה משלושים שנה במגוון רחב של ניתוחים כירורגיים ופלסטיים. ד"ר וינברגר הינו מנתח פלסטי בעל ניסיון רב שמתמחה במגוון גדול מאוד של סוגים שונים של טיפולים חדשניים המשפרים באופן דרסטי את מראה הפנים, הגוף והחזה. בשיחה זו תוכלי להתרשם מעבודתו הייחודית, יחסו הנעים והאנושי של ד"ר וינברגר. לקבלת מידע נוסף אתם מוזמנים להתקשר לטלפון: 077-2309324 או צרו קשר כאן.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​