השנה שבה הצעירים והצעירות התעניינו יותר בעיצוב קו לסת

2023 כבר מאחורינו ואנו מקבלים את 2024, בתקווה שתהיה זו שנה אזרחית טובה בהרבה מקודמתה. אם יש תחום שתפס בשנה הזו תאוצה בקליניקה שלנו, אולי יותר מכל התחומים האחרים, מדובר בטיפול עיצוב קו הלסת והסנטר. מה שמפתיע – ממש לא מדובר רק בטיפול שעוברים מבוגרים ומבוגרות בעשורים מתקדמים בחייהם. גם צעירות וצעירים בעלי מודעות למראה שלהם, מעוניינים ליהנות מיתרונות הטיפולים המוצעים על ידינו במרפאת ד"ר אבישי וינברגר, שנועדו להדגיש את קו הלסת.

כמה צעירים? כן, יש גם פונים ופונות סביב גיל 18 שלא מרוצים מקו הלסת שלהם, שנראה לעתים לא חד מספיק לטעמם, או סובל מעודף שומן. כמובן, שככל שעוברים טיפול לעיצוב קו לסת בגיל צעיר יותר, כך הסיכוי לקבל תוצאות טובות יותר, עולה, שכן העור אלסטי ויתכווץ טוב יותר, כדי להדגיש את קו הלסת.

איך עושים את זה? עיצוב קו לסת הוא טיפול שניתן לעבור במספר שיטות, בהתאם לצורך. המוכרת והנפוצה במיוחד בקרב צעירים, היא שאיבה מקומית של שומן שמסתתר מתחת לעור או לשריר, וכך מובלט קו הלסת בצורה טובה. בגילאים מתקדמים יותר, סביב גיל 50 ומעלה, נפוצה יותר תופעה של עודפי עור: העור מדולדל יותר סביב קו הלסת שהולך ומאבד מהחדות שלו – ולכן ננקטת פרוצדורה בשם Z-Plasty. את התוצאות שהתקבלו ניתן לשמר בחודשים ובשנים שלאחר הטיפול, באמצעות ביוסטימולטורים ומכשור מתקדם.

מה רוצים הצעירים?

כפי שתיארנו כאן, קיים מספר לא מבוטל של צעירות וצעירים שמעוניינים לעבור טיפולים להבלטת קו הלסת. הדבר החשוב ביותר מניסיוננו, הוא לבצע פגישת ייעוץ ראשונית, שבה יבחן ד"ר וינברגר את המתעניינ/ת, יסביר להם מה הטיפול הנדרש וכמובן יבצע תיאום ציפיות מדוקדק. תיאום הציפיות חשוב ביותר ומנסה לדמות למטופל/ת את התוצאה שקרוב לוודאי תתקבל. רוב מוחלט מהמקרים מסתיים בתוצאה הרצויה שהגדרנו מלכתחילה.

הגברים הצעירים, סביב גילאי 20-30, מעוניינים לרוב לחדד את קו הלסת, כך שיתקבל קו לסת 'כמו בראד פיט' (זה שם שאנחנו שומעים הרבה בקליניקה…). זה המקום לציין כי יש מקרים שבהם אנחנו שולחים את המועמדים לטיפול בחזרה לביתם, ללא כל טיפול, זאת אם הדרישה שלהם לא ניתנת להשגה, או עלולה להיראות מוגזמת מדי ולא טבעית. כאשר מדובר בצעירות, אין הגדרה מסוימת שחוזרת על עצמה, רק דרישה לקו לסת מודגש ומחוטב יותר – ולרוב אנחנו מעצבים את הסנטר בתיאום מלא עם המטופלת, לשביעות רצונה.

השעון הביולוגי מתקתק

ואם בתיאום ציפיות עסקינן, אחד הדגשים שאנו מעבירים לכל מועמד ומועמדת לעבור עיצוב קו לסת, הוא העובדה שהשעון הביולוגי ממשיך לתקתק. כלומר, גם מי שעובר/ת את הטיפול בהצלחה מרובה, התבגרות העור לא תיעצר, וסימני גיל צפויים להופיע בהמשך, עם השנים והתבגרות הגוף. טיפולי קו לסת נועדו לעכב את התבגרות העור, אך לא לעצור אותה.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​