הגישה השמרנית לביצוע ניתוחי אף

ניתוחי אף הם ניתוחים שכיחים במיוחד ונחשבים לניתוח הפלסטי הנפוץ ביותר בעולם. הניתוח מתאים הן לנשים והן לגברים שאינם מרוצים ממבנה האף שלהם. בניתוח אף, ניתן לטפל באופן דרסטי באפים ארוכים, בולטים ובעלי גבנון, אך גם ניתן לעשות זאת בצורה "שמרנית".

בגישה השמרנית שעליה אני מדבר ואותה אני מאמץ, אנשים לא צריכים לדעת שהמטופלים עברו ניתוח אף, כלומר, לא להרגיש בהבדלים גדולים במיוחד. אם אפשר לא לחתוך יותר מדי ולא לשבור יותר מדי, עדיף להימנע מכך. שבירה של עצמות האף וטיפול בסחוסים, פעולות די אגרסיביות, עלולות לגרום לשינוי מבנה האף לאחר כמה שנים. בטווח הזמן המיידי ייראה שינוי לטובה, אך בטווח הארוך יש לקחת בחשבון שינויים לא רצויים.

הצלקות הפנימיות כתוצאה מניתוח דרסטי לקבלת אף סולד במיוחד, עדיין בחיים לאחר 20-10 שנים. אחד ממנתחי האף הבכירים בעולם, שעוסק כבר 40 שנה בתחום, ביצע בדיקה לאורך זמן וגילה כי אפים שנותחו באופן אגרסיבי נוטים להשתנות לגמרי עם הזמן. על פי בדיקתו, עם השנים השתנה מבנה האף לגמרי. כדי למנוע השלכות כאלה וכדי לשמור על האף, ההמלצה היא להיות שמרן בניתוח.

הגברים שמגיעים לעבור ניתוחי אף, ויש די הרבה, מעוניינים שהאף שלהם לא יהיה בעל מראה נשי, כלומר לא צר ולא סולד מאוד. גברים בדרך כלל סובלים מגבנון או מאף מעובה, אבל לא רוצים שאף אחד יידע שהם עברו ניתוח – וזו התוצאה שיש לספק, עדינה ואסתטית.

את הגישה הגברית הזו אימצו עם השנים גם נשים. גם הן לא רוצות שיידעו כי הן עברו ניתוח, ומעדיפות מראה טבעי ככל שניתן. עם זאת, כאשר המטופלת מעוניינת בשינוי דרסטי באפה, הדבר אפשרי, אך תמיד כדאי לבחון את האופציה השמרנית. התוצאה בהחלט תיראה טבעית, אסתטית ועדינה, וגם טובה לאורך זמן.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​