עיצוב סנטר

השינויים הטכנולוגיים האחרונים בתחום הרפואה הקוסמטית (ניתוחים פלסטיים) קידמו את אנשי המקצוע ושיפרו את היכולת לבצע אופרציות רפואיות במקסימום בטיחות, מזעור תופעות לוואי, עלויות סבירות ונגישות לקהל יעד רחב יותר מבעבר.

הרצון והצורך של האנשים לבצע שינויים פלסטיים במבנה גופם פוגש היום רפואה מתקדמת, יעילה, נגישה וידידותית הן לגברים ובעיקר לנשים. עיצוב סנטר הינו אחד התחומים שהביקוש אליהם גבר בשנים האחרונות.

כרטיס הביקור של אדם הם פניו, הם מותירים את הרושם הראשוני ואנשים רבים נוטים לנתח את אישיות האדם שמולם על פי פניו. לסנטר יש משמעות גדולה בקביעתם של תווי הפנים, וכל שינוי קטן בסנטר, יכול להשפיע באופן דרמטי על הפרופורציות של מבנה הפנים. בתרבות העכשווית סנטר בולט אצל הגבר מסמל גבריות ועוצמה ואילו סנטר קטן מקרין ביישנות וחוסר החלטיות. אצל הנשים הסנטר מסמל יצריות, נשיות וחושניות ולכן רוב הנשים מעוניינות בסנטר מעודן והרמוני עם שאר חלקי הפנים.

למי מיועד טיפול עיצוב סנטר?

א. מבחינת גיל המטופל- מגיל 15 ועד גיל הבלות.

ב. למטופלים עם סנטר קטן ולא פרופורציוני לגודל הפנים.

ג. למטופלים עם סנטר לא מעוצב.

ד. עבור סנטר שעבר פציעה מסוימת.

ה. כאשר  הסנטר מצולק (פציעות ישנות).

ו. למטופלים עם סנטר נסוג / סנטר כפול/ אחורי/ בלט קדמי של קו לסת עליונה.

ז. הטיפול אינו מתאים למעשנים או לעוסקים באומנויות לחימה (סנטר החשוף לפגיעות ישירות)

 

סוגי הטיפולים

כיום ישנן מספר גישות לעיצוב הסנטר. החלוקה הבסיסית היא לשתי קבוצות טיפול מרכזיות:

א. ביצוע ניתוח עיצוב סנטר- החדרת שתל לסנטר באופרציה ניתוחית.

ב. ביצוע עיצוב סנטר ללא ניתוח.

בכל מקרה כל פרוצדורה מתבצעת ע"י רופא מוסמך, גם הפרוצדורה הלא ניתוחית.

ניתוח עיצוב סנטר

בדרך כשהסנטר ממש קטן וממש מזערי.

השתלים עשויים מסיליקון קשיח ועברו תקן של ה-FDA (התקן האמריקאי המחמיר ביותר), בנוסף אין צורך להחליפם כל כמה שנים, הם קבועים.

הניתוח מתקיים בהרדמה מקומית- טשטוש ונמשך כשעה.

ראשית, מקיים המומחה מדידות מדויקות לצורך התאמת השתל למטופל/ת. הניתוח עצמו מתקיים ב-TLV מדיקל סנטר, ברחוב הברזל ברמת החייל. את השתל מחדירים דרך חתך קטן מתוך הפה או בחתך מתחת לסנטר, היוצר צלקת קטנה, נסתרת ולא משמעותית.

כשעה לאחר הניתוח המטופל/ת כבר יוכלו לחזור לבתיהם, ייתכנו בימים שלאחר הניתוח שטפי דם קלים ונפיחות. יש לשמור על ההנחיות של הרופא המומחה בשבוע שאחרי הניתוח (תזונה מתאימה, לקיחת כדורים במקרה הצורך).

עיצוב סנטר ללא ניתוח

כאמור, במקרים רבים מצב הסנטר אינו מחייב ביצוע ניתוח וניתן לבצע פעולות רפואיות אחרות.

היתרונות של פרוצדורה ללא ניתוח:

כיצד מתבצעת הפרוצדורה?

מחדירים אל הסנטר (בהזרקה) את חומרי המילוי הסנטר. ישנן 3 אופציות, כל אופציה של חומרי מילוי נבחרת בהתאם לאבחון הרפואי שמקיים המומחה:

א. חומצה היאלורונית.

ב. סידן רדאיס- חומר שמשמש בבניה של עצם (אורתופדיה או רפואת השיניים).

ג. הזרקת שומן בדרך כלל מאזור אחר בגוף. יתרון גדול עלפני שיטות אחרות: חומר המילוי טבעי, והסיכון לתופעות לואי אפסי. לצפייה בדף הרלוונטי באתר בעיצוב קו הלסת והסנטר וצפייה בסרטון לחצו כאן.

ד"ר אבישי וינברגר

ד”ר וינברגר, מהמנתחים הפלסטיים הוותיקים והבכירים בישראל, בוגר ביה”ס לרפואה באוניברסיטה העברית בירושלים. ד”ר אבישי וינברגר מנתח פלסטי בבתי חולים ציבוריים ופרטיים ובעל ניסיון עשיר של יותר מ-30 שנים בביצוע מגוון רחב של ניתוחי כירורגיה פלסטית.

במידה ואתם מתעניינים בטיפולי רפואה קוסמטית ובטיפול של עיצוב הסנטר, אתם מוזמנים לפנות אלינו ולקיים פגישת ייעוץ.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​