ניתוח הגדלת חזה המלצות

נשים רבות אינן מרוצות מצורה וגודל החזה שלהן וסובלות עקב כך מדימוי גוף בעייתי, וירידה של הביטחון העצמי. אחת הדרכים להתגבר על כך היא באמצעות ניתוח הגדלה או הקטנת חזה אשר ייעצב את החזה לפי רצונן, והן ישיגו את המראה שחלמו עליו. ניתוחי הגדלה והקטנת חזה הפכו להיות שכיחים מאד ברפואה האסתטית בשנים האחרונות. הסיבה לכך היא, שמדובר בניתוח המביא לתוצאות משביעות רצון, עם מעט מאד סיבוכים באופן יחסי. כמו כן חל שיפור עצום באיכות השתלים בשנים האחרונות. השתלים כיום, עשויים מטכנולוגיות מתקדמות ואפשר לקבל עליהם אחריות לכל החיים. הניתוח עצמו הינו פרוצדורה כירורגית שבמהלכה מוכנסים שתלים בעלי מעטפת סיליקון, ובתוכם יש סיליקון ג'ל.

כיצד בוחרים רופא לביצוע ניתוח הגדלת או הקטנת חזה?

לפני שעוברים את הניתוח, חשוב מאד להיבדק ע"י רופא מומחה לכירורגיה פלסטית שחבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית. הרופא חייב להיות בעל ניסיון בניתוחים של הגדלה והקטנת חזה ובעל תיק עבודות רלוונטי ועשיר במקרים. נקודה מכריעה לניסיון ולמיומנות המקצועית של הרופא המנתח הינו הרזומה שצבר בבית חולים, במחלקה כירורגית. ככל שהניסיון בבית החולים גדול יותר ומספר הניתוחים שבוצעו על ידו גבוה יותר כך גם המוניטין של המנתח גדל.

איך אפשר לקבל המלצות על רופא שמבצע ניתוח הגדלת חזה?

כאשר מבררים על ניתוח הגדלת חזה, המלצות, הינן אחד הכלים החשובים ביותר על מנת לקבל אינדיקציה אמיתית לגבי אופיו של הרופא, התהליך כולו וכמובן האם התוצאה עומדת בציפיות. ההמלצות הטובות ביותר הן אלה שעוברות מפה לאוזן – מחברה טובה, מקרובת משפחה (אחות, בת דודה) או כל אישה שאת סומכת על דעתה ויכולה לספר לך באופן מפורט על התהליך, על הרופא ועל התוצאה. במידה ואינך מגיעה לרופא באמצעות אישה שאת מכירה, ניתן לבקש מהרופא עצמו שייתן לך אפשרות לשוחח עם מטופלות שלו, על מנת שתוכלי להתרשם באופן אישי באמצעות שיחה עם אישה שכבר עברה פרוצדורה דומה לזאת שאת מתעתדת לעבור. ברוב אתרי האינטרנט של הרופאים המומלצים, ניתן למצוא המלצות מפציינטיות שעבור הגדלת חזה.

מה החשיבות של פגישת ייעוץ עם רופא מומחה?

בפגישה נברר פרטים לגבי המצב הבריאותי של המטופלת (האם היא נוטלת תרופות, האם יש לה מחלות רקע ועוד) הרופא ישאל לגבי העבר הרפואי ויאבחן האם את כשירה ומתאימה לניתוח. במהלך השיחה יוגדרו המטרות והציפיות מהניתוח. הבדיקה כוללת בדיקה גופנית יסודית ובה הרופא יציע לך מגוון של אפשרויות שיכולות להתאים. פעמים רבות יש  מספר אפשרויות לביצוע הניתוח, לכל אופציה יש את  היתרונות והחסרונות שלה. בשיחה נוכל לעמוד על ההבדלים בין השיטות השונות ותוכלי לקבל תמונה מקיפה של האפשרויות. חלק חשוב מהפגישה הוא מתן אינפורמציה מקיפה ככל האפשר, הפגת החששות מהניתוח והענקת ביטחון. כמו כן חשוב שהרופא ידגיש את תופעות הלוואי והסיכונים הקיימים מכיוון שבכל זאת מדובר בניתוח שאורך מספר שעות בהרדמה מלאה.

במידה ואת רוצה לשמוע עוד הגדלת חזה, המלצות לקראת הניתוח, סוגי שתלים, או כל אינפורמציה אחרת בנושא ניתוח הגדלת או הקטנת חזה, את מוזמנת לפנות אלינו לפגישת ייעוץ אישית ומקצועית (רק ד"ר אבישי מייעץ ולא מישהו מטעמו, כנ"ל כמובן לגבי ביצוע הניתוח בפועל) ד”ר וינברגר הינו מהמנתחים הפלסטיים הבכירים בישראל ובעל ניסיון של למעלה משלושים שנה. בשיחה זו תוכלי להתרשם מעבודתו הייחודית, הגישה המקצועית ויחסו הנעים והאנושי של ד"ר וינברגר.

לקבלת מידע נוסף את מוזמנת להתקשר לטלפון: 077-2309324 או צרו קשר כאן.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​