מה מצפה למטופל לאחר ניתוח הגדלת איבר המין?

לאחר ניתוח הגדלת איבר המין נדרשת תקופה של 10 עד 14 שבועות כדי להעריך את התוצאה הסופית. זהו פרק הזמן הנחוץ כדי שהבצקת כולה תתמוסס ושהרקמות יחזרו לגמישותן המלאה. לאחר פרק זמן זה, איבר המין מקבל את נפחו הסופי. ייתכן הבדל בשיעור משתנה של 30% בין כמות השומן המוזרקת ובין זו הנקלטת בפועל, אולם הרופא יחשיב זאת בעת הערכת נפח השומן המוזרק.

לאחר הגדלת הפין ניתן לצפות להגדלה של 2-3 ס"מ בהיקף במצב מנוחה. הפין במצב זקפה מורחב גם כן, אולם בממדים קטנים יותר. כמו כן, ניתן להבחין בהתחלקות חדשה של השומן באיבר המין במצב זקפה, שהעורלה שלו משוכה לאחור. הצלקות מיטשטשות בהדרגה ולאחר ניתוח זה, אין צורך לחשוש משינויים בזקפה, היות שהגופים המחילתיים אינם מושפעים.
התוצאה הנה סופית, אולם מומלץ למטופל לשמור על משקל יציב או לפחות להימנע מהרזיה משמעותית, אף בטווח הארוך. למעשה, השומן המוזרק מחדש רגיש לתנודות במשקל הגוף והרזיה עלולה לפגום בתוצאה. מנגד, עליה במשקל במשך הזמן עשויה אפילו לשפר אותה. היתרון בניתוח זה הוא שהפין שומר על מראה טבעי לגמרי; לא ניתן להעלות על הדעת שנעשה "שיפוץ", מה שיאפשר לך, באם תרצה, לשמור את דבר ניתוח להגדלת איבר המין בסוד בפני בת זוגך העתידית.

הארכת הפין – תוצאה ומרכיבים חשובים לאחר הניתוח
ניתן להתרשם מהתוצאה בתום חמישה-עשר יום החל מהגלדת העור. הפין מוארך ב-3-4 ס"מ במצב מנוחה; במצב זקפה, התוספת באורך הנה אפסית או זעירה. נוצרות בתחילה צלקות ורודות ודלקתיות אשר מיטשטשות בהדרגה וניתן להבחין בשיער ערווה לאורך שורש הפין, שלעתים המטופלים מבקשים להסירו.
הזקפות שומרות על מלוא עוצמתן, אולם ניתן להבחין במקרים מסוימים בירידה זעירה של כמה מעלות באנכיות הזקפה, שאין בה כדי לפגוע ביחסי מין. הצלקת המוסווית כהלכה מתחת לשיער הערווה לא תוכל להסגיר את הניתוח שיישאר עלום.
לסיכום, מטרת ניתוח זה היא להביא לשיפור, ולא רק להשיג נפח ואורך מרשימים.
ד"ר אבישי וינברגר מנתח פלסטי מוביל בתחום הכירורגיה הפלסטית יביא לך את התוצאה שתמיד חלמת עליה ויספק לך רוגע ושלווה נפשית.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​