עיצוב הפנים – הזקרת הסנטר

אנו למדים כי קיימות כיום טכניקות רבות לעצב את הפנים. אם בעבר היינו משתמשים בשתלי סיליקון שהיו נפוצים הטכניקות רק הולכות ומשתפרות.

הפנים שלנו הם הראי שלנו. הם "מקדם המכירות" הכי טוב שלנו מאחר והם מעידים בדיוק מה עובר עלינו בחיים ובאותו רגע נתון בו אנשים רואים אותנו. במהלך השנים הפנים שלנו עוברים שינויים רבים לטוב ולרע וכדי לשמור על הפנים, אנו נאלצים להתערב מעת לעת ולנסות ולעצב את הפנים כפי שתמיד היינו רוצים להיראות. כיום, עם השינויים הרבים שעוברת הרפואה הפלסטית, הכלים שיש בידינו רבים יותר ומאפשרים לבצע הזרקות, או טיפולים כירורגיים מגוונים במיוחד.

מודעות לסנטר קטן
רבים מהאוכלוסייה סובלים מתופעה של סנטר קטן או צר. לא מדובר במשהו שאי אפשר לחיות איתו או ששמים לב אליו במיוחד, אך לאנשים בעלי סנטר קטן יש את המודעות לכך. הם תמיד יסרבו להצטלם לתמונות כאשר הם עומדים בפרופיל. הם לא אוהבים את הפנים שלהם אך לא מבינים כל כך מדוע. קיימות מספר טכניקות לטפל בכך. בעבר היינו משתילים שתלי סיליקון לסנטר. זו תופעה נפוצה ונעשה בה שימוש נרחב ולרוב היא גם טובה מאוד, אך היא כרוכה בהשתלת גוף זר שנמצא בגוף וכמו כל גוף זר, השתל המלכותי נותן פתרון יפה לאנשים שזקוקים לו, אך יש לקחת בחשבון כי הוא עלול להיפלט החוצה, לזוז מהמקום או חלילה לגרום לזיהום.

טכניקות נוספות שקיימות הן הזרקה של שומן אל אזור הסנטר. במידה והשומן נקלט נוכל לחסוך שתל. החלטה אם לבצע הזרקת שומן אל הסנטר מתבצעת ביחד עם הרופא המנתח. טכניקה נוספת שאנו מכירים אינה דורשת השתלה או ביצוע פעולה כירורגית היא אף מתבצעת ללא צלקת חיצונית אלא מתוך חלל הפה כאשר אנו משתמשים במשאבים עצמיים של הפנים תוך שימוש ברקמות והרמת הסנטר. מדובר בטכניקה פופולרית בעלת דרישה המתבצעת בתדירות גבוהה. כך עם השיטות האלה יכולים בעלי סנטר קטן להצטלם בפרופיל ולחוש שלמים יותר עם הפנים שלהם.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​