טיפול ריגנרה – טיפול בהתקרחות להצמחת שיער חדש

טיפול ריגנרה - הכנסת הזקיקים למכשיר שטוחן אותם

התקרחות היא תופעה נפוצה בקרב גברים רבים, במיוחד בישראל – וגם נשים לא מעטות סובלות מדלילות שיער. אחת הברירות הידועות היא נסיעה לטורקיה או למדינה שכנה, על מנת לעבור השתלת שיער בשיטה הקלאסית (מה שמכונה FUE בשפה מקצועית). עם זאת, בשנים האחרונות נפוצים יותר ויותר טיפולים, שאינם ניתוחיים, שנועדו לטפל בהתקרחות ובדלילות שיער. אחד מהיעילים שבהם, הוא ריגנרה (RIGENERA).

הטיפול מבוסס על תאי עור (זקיקים) שנלקחים מהעורף של המטופל, שם בדרך כלל אספקת הדם טובה, ולכן נצפה שאזור זה יאופיין בהרבה כלי דם – שסביבם תאי אב. התכונות של תאי האב הללו הם שחזור והצמחה מחדש.

איך עובד טיפול ריגנרה?

כל הרציונל העומד מאחורי הטיפול, הוא לקיחת תאי אב מאזור המאופיין בזרימת דם טובה לאזור המאופיין בזרימת דם פחות טובה, על מנת שאלו יסייעו בהצמחה מחודשת של שיער. לאחר שבוצעה הרדמה מקומית ונלקחים תאי עור אחדים וקטנטנים מן העורף, אלו מועברים אל מכשיר ייעודי שאליו מוכנס נוזל, ונטחנים לאלפי מיקרו-שתלים. את החומר שמתקבל, מזריקים לאזור המאופיין בהתקרחות, שהוא לרוב הקרקפת העליונה של המטופל/ת.

מדובר בטיפול בודד – כלומר אין צורך לבצע טיפולים נוספים לאחר מכן. לטיפול אין תופעות לוואי כלשהן, והדבר נובע בעיקר מהעובדה שמדובר בשתלים שמקורם בגוף המטופל/ת. כמובן שייתכנו כאבים קלים או אי נוחות ממש בסמוך למועד הטיפול, אבל אלו חולפים במהירות רבה.

טיפול ריגנרה - החומר מוכן להזרקה לקרקפת
טיפול ריגנרה - החומר מוכן להזרקה לקרקפת

בתוך כמה זמן אראה תוצאות? האם זה יעיל?

נתחיל ביעילות הטיפול: בדרך כלל, יעילות הטיפול נעה סביב 80% – מדובר באחוזי הצלחה גבוהים שמתבטאים בצמיחת שיער צפוף וחזק יותר באזור שבו בוצעה ההזרקה של תאי האב. את התוצאות ניתן יהיה לראות על פי רוב בתוך כחודש באופן הדרגתי, והן צפויות להישמר כשנתיים.

חשיבות הייעוץ המקדים

אנו במרפאת ד"ר אבישי וינברגר, מבצעים טיפול ריגנרה לגברים ולנשים הסובלים מהתקרחות ומדלילות שיער – אך חשוב לומר שלא כל אחד ואחת מתאימים לעבור את הטיפול. ייתכנו מצבים שבהם ההתקרחות משמעותית מדי או לא מאפשרת השפעה של טיפול ריגנרה גם אם הוא מיושם. לכן, חשוב מאוד להגיע לפגישת התאמה במרפאתנו ללא התחייבות, כדי להבין אם אתם מועמדים מתאימים לעבור את הטיפול. בפגישה תקבלו תמונה מלאה לגבי מצבכם ובהנחה שאתם מתאימים, ייקבע מועד לביצוע הטיפול במרפאה.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​