העברת מתלי עור עם שיער להעלמת קרחות קדמיות

התקרחות היא תופעה בלתי נמנעת וכל גבר חושש מהיום שהיא תיתן בו את אותותיה, גם אם לא יודה בכך. קיימות טכניקות שונות להתמודדות עם התופעה, שכידוע הינה הדרגתית.
טכניקת העברת מתלי עור יעילה במיוחד לשלבי ההתקרחות הראשוניים, במהלכם נוצרות קרחות בחלקו הקדמי של הראש. בנוסף, בעזרת טכניקה זו מתחדשת צמיחתו של השיער באופן טבעי וזאת לאורך זמן!

פרוצדורה מהירה ופשוטה

בהליך קצר של כחצי שעה, הדורש מיומנות כירורגית, מועברים מתלי העור שעל גביהם צמיחת השיער נורמלית מטבעה, ומוזזים למקומות בהם צמיחת השיער הינה בעייתית.
העור המשוער שנלקח מהצדעים ממשיך להיות מחובר לקרקפת, רק שהוא מועבר על אספקת הדם שלו לאיזור קו השיער הקדמי. לפיכך, מדובר בהליך שתוצאותיו טבעיות – תוך כמה ימים יכול המטופל לחפוף את השיער ובהמשך אף ליהנות משיער באיכות טובה, הממשיך לצמוח באופן נורמטיבי. במעט מן המקרים, יצמח השיער לכיוון שונה. אולם תמיד ניתן להשתמש בסטיילינג ואף להיעזר בו , בכדי לתת לשיער את כיוון הצמיחה הרצוי, ממש כפי שניתן לעשות עם שיער טבעי.

קו השיער החדש ממוקם בסמוך לאזור המצח בגובה הנקבע מראש, ע"י תפרים המסולקים לאחר מס' ימים, כשאת הצלקת הקטנה הנוצרת ניתן להסתיר בעזרת השיער. כמו כן, מסולקות אף מאזור המצח פיסות עור המכילות שיער שאיכותו אינה טובה, או לחילופין, עור קירח.

תוצאות טבעיות, יפות ואיכותיות

בתום ההליך הרפואי של טיפולי נשירת שיער לגברים, ברוב המכריע של המקרים, השיער במיקומו החדש, ממשיך לצמוח באופן טבעי ללא נשירה או כל תופעות לוואי. בכך למעשה, טכניקה זו קוראת תיגר על כל הטכניקות הרגילות של השתלת שיער – התוצאות טבעיות ואיכותיות, ההתאמה לקו השיער הקדמי נוצרת באופן מושלם והפרוצדורה – פשוטה ומהירה עבור המטופל.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​