התאמת גודל השתלים לאישה לפני הגדלת חזה

הגדלת שדיים היא החלטה די משמעותית בחייהן של נשים רבות. עוד לפני ביצוע ההגדלה, חשוב מאוד לתאם ציפיות בכל הנוגע לגודל השתלים. אחד המקרים שבהם לא התבצע כנראה תיאום ציפיות, התפרסם לאחרונה ב"וואלה": צעירה בריטית בת 23 קיבלה כסף ממשלמי המיסים עבור ניתוח להגדלת שדיים, אבל לא הייתה מרוצה, וטענה שהשדיים שלה הפכו לגדולים מדי.

הצעירה, ג'וזי קונניגהאם, טענה כי החזה "החדש" שלה הפך אותה ל"בדיחה" והרס את חייה. כעת היא דורשת מימון להקטנת חזה כדי להחזיר את המצב לאחור. אחת ההשערות שהיא העלתה נוגעת לייעוץ שקיבלה, שלדבריה לא היה מיטבי וייתכן שהביא לתוצאה הלא רצויה.

הייעוץ לפני הגדלת חזה חשוב מאוד

בדרך כלל כאשר מגיעות אליי נשים, הן מגיעות לאחר שכבר ראו את החזה של החברה שלהן, של האחות, של קרובת המשפחה, או של האם – ומרוב התייעצויות וגדלים שונים שהן נחשפו אליהם, הן לא יודעות מה הגודל שהן באמת מעוניינות בו. מנתחים רבים ממליצים למטופלות להניח שתלים מתחת לחזייה, כדי "לדמות" מצב של שדיים מוגדלים. הדבר, לא פעם, גורר עוד יותר בלבול.

מניסיוני בניתוחי הגדלת חזה, פעמים רבות מבקשות בחורות גודל של שתלים מסוימים שעליהם הן שמעו. לרוב מדובר בשתלים גדולים משמעותית משתלים המשקפים את המראה שהן מעוניינות בו. מצד שני, הן טוענות שהן לא מעוניינות בהגדלה משמעותית ובמראה טבעי ככל האפשר.

הבלבול הרב מסתיים כאשר הנשים מגיעות אליי לייעוץ ולתיאום ציפיות. בדרך כלל, בתוך כמה דקות ניתן להבין באיזה גודל מעוניינת האישה, ובעזרת ייעוץ מתאים, להתאים לה את גודל השתלים. ההחלטה שמתקבלת משותפת: היא מורכבת מרצון הנשים ומהיכולת הטיפולית הניתוחית שאני יכול להציע לנשים. כך ניתן לשים סוף השאלות הרבות והמדידות האינסופיות ולהביא לתוצאה אופטימלית.

כדי לקבל חזה בגודל המתאים תוך שמירה על אסתטיקה מקסימלית, אני ממליץ על הגדלת חזה ברזילאית, שבה מבוצע חתך קטן בעטרת, דרכו מוכנס השתל. בשיטה הברזילאית אין קו צלקת וההחלמה קלה יותר. התוצאות המתקבלות בעלות מראה טבעי ואסתטי במיוחד.

צפו: ד"ר אבישי וינברגר מדבר על הגדלת חזה ברזילאית

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​