הצערת פנים לאורך זמן- הכל על טיפולי מתיחת פנים

רוצים להשיג מראה צעיר ורענן יותר? סימטרי ואסתטי בו זמנית? מתיחת פנים היא הפתרון האולטימטיבי לטיפול בנזקי ההזדקנות. ריפיון עור בפנים, צניחת סנטר, קמטים, אלו הם רק חלק מתוצאות ההזדקנות הטבעיות, אפשר להילחם בהם ולעכב את התבגרות הפנים. דוקטור אבישי וינברגר מסביר את תהליכי הניתוח השונים.

מתיחת פנים מתבצעת על ידי יצירת חתכים סמויים בשיער. לאחר מכן, עור הפנים מורם מעל שאר הרקמות שנמצאות תחתיו, במטרה לאפשר גישה לשרירים. מתיחת העור מתבצעת ב-3 כיוונים ליצירת מראה סימטרי.

בעזרת הרמה של הפנים ותפירה במיקום חדש, נוצרת תמיכה לרקמה הצנוחה והתוצאות נשמרות לאורך זמן. רקמת העור מקבלת מחדש את הכיוון הטבעי שלה ועודפי העור והשומן צונחים מטה, העודף מוסר וכך בעצם מתקבל מראה צעיר.

שילוב טכניקות נוספות

במצבים רבים בהם מבוצעת מתיחת פנים, מחליט המטופל לשלב הליכים אסתטיים נוספים. שילוב טיפולים נוספים מתבצע לאחר התייעצות עם המנתח ובדיקות רפואיות יסודיות המתאימות לאותו אזור שינותח. "פעמים רבות מטופלים מעוניינים לקצר את המרחק בין האף לשפה, למלא שקעים בסנטר ובקו הלסת ואף לטפל בעפעפיים", מציין ד"ר אבישי וינברגר.

החלמה

  • המטופל נשאר לאשפוז ללילה אחד.
  • נטילת אנטיביוטיקה היא בגדר חובה, למניעת זיהומים.
  • משך החלמה של כשבועיים.
  • תופעות לוואי אפשריות הן: דימומים, נפיחויות ושטפי דם.

דוקטור אבישי וינברגר מדגיש כי הצלחת הטיפול מותנית במספר פרמטרים, ביניהם: גיל המנותח, מצב העור ועוד. תוצאת ניתוח שכזה מחזיקה ל 5-10 שנים. "אנו עדים להתפתחות רבה בשנים האחרונות בתחום מתיחות הפנים, הסיכויים לצורך בחזרה על הפעולה קטנים עם הזמן", הוא מוסיף.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​